
Οι εισαγωγές LNG της Κίνας αναμένεται να αυξηθούν φέτος κατά 10%, υπερβαίνοντας κάθε ρεκόρ, καθώς η βιομηχανική ζήτηση, αλλά και αυτή από τα νοικοκυριά, αυξάνεται, ενώ η τιμή του καυσίμου παρουσιάζει πτώση.
Με τη συνολική χρήση φυσικού αερίου να εκτιμάται ότι θα ενισχυθεί φέτος κατά 4-6%, η Κίνα αποτελεί ίσως τη μοναδική αχτίδα φωτός για την πληγείσα αγορά αερίου, του οποίου η ζήτηση φέτος θα υποχωρήσει κατά 4%, ως απόρροια της συρρίκνωσης της παγκόσμιας οικονομίας.
Αναλυτές και traders σημειώνουν στο Reuters ότι οι εισαγωγές LNG της Κίνας θα αγγίξουν τους 65-67 εκατ. τόνους. Με την κατά 10% αύξηση των εισαγωγών, η Κίνα αμφισβητεί την πρωτοκαθεδρία της Ιαπωνίας στις εισαγωγές LNG.
Την ίδια ώρα, οικονομολόγοι εκτιμούν ότι η Κίνα βρίσκεται σε αναπτυξιακά επίπεδα όμοια με αυτά πριν από το ξέσπασμα της πανδημίας και συνεπώς η ζήτηση για φυσικό αέριο ανακάμπτει ταχύτερα του αναμενομένου.
Οι εισαγωγές κατά το δ΄ τρίμηνο θα παραμείνουν σε πολύ καλά επίπεδα, δεδομένου ότι το LNG είναι πιο ανταγωνιστικό από άποψη τιμής σε σχέση με το φυσικό αέριο, που εισάγεται μέσω αγωγών, σημειώνουν αναλυτές του IHS Markit.
Κατά το πρώτο οκτάμηνο του έτους, οι εισαγωγές LNG της Κίνας αυξήθηκαν κατά 10,3% σε ετήσια βάση, στους 42,2 εκατ. τόνους. Αντίθετα, οι εισαγωγές φυσικού αερίου μέσω αγωγών υποχώρησαν κατά 7,4%, σύμφωνα με τελωνειακά στοιχεία.
Η Κίνα χρησιμοποιεί το LNG ως γέφυρα για την ανθρακική της ουδετερότητα έως το 2060, με εκατομμύρια νοικοκυριά να έχουν από το 2016 στραφεί στο φυσικό αέριο έναντι του άνθρακα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ