
Η κυβέρνηση της Αυστραλίας ανακοίνωσε την παράταση της απαγόρευσης της κρουαζιέρας στα χωρικά ύδατα της χώρας κατά τρεις επιπλέον μήνες. Ως εκ τούτου, η εν λόγω απαγόρευση θα ισχύει μέχρι και τις 17 Δεκεμβρίου.
Η εν λόγω επέκταση της απαγόρευσης σημαίνει πρακτικά και το άδοξο τέλος της κρουαζιέρας τη φετινή σεζόν στην Αυστραλία. Το μόνο θετικό στο οποίο προσβλέπει η αυστραλιανή κυβέρνηση είναι η αύξηση της εσωτερικής κίνησης με πλοία της επιβατηγού ναυτιλίας.
Οι αυστραλιανές αρχές έχουν απαγορεύσει σε κάθε κρουαζιερόπλοιο που προέρχεται από το εξωτερικό και μεταφέρει περισσότερους από 100 επιβάτες να αγκυροβολεί στα λιμάνια της χώρας.
Η Αυστραλία έχει απαγορεύσει τα ταξίδια μέσω θαλάσσης αλλά και αεροπορικώς για όλους τους κατοίκους της, με εξαίρεση αυτούς που είναι μόνιμοι κάτοικοι άλλης χώρας.
Σύμφωνα με ανάλυση της Cruise Lines International Association (CLIA), η απαγόρευση της κρουαζιέρας στη χώρα αναμένεται να στερήσει από τη χώρα περισσότερα από $1,4 δισ. σε έσοδα. Επιπλέον, η CLIA εκτιμά ότι άλλα $3,8 δισ. θα «χαθούν» λόγω της απαγόρευσης κρουαζιέρας κατά το peak της υφιστάμενης τουριστικής περιόδου, ενώ 13.000 θέσεις εργασίας θα βρεθούν σε κίνδυνο.
Θετικό είναι το γεγονός ότι η CLIA ενισχύει τις προσπάθειές της για την ασφαλή επαναλειτουργία της κρουαζιέρας στην Αυστραλία, προκειμένου να μετριαστούν οι εν λόγω απώλειες. Όπως αναφέρει η ίδια, «υπάρχουν δυνατότητες για ελεγχόμενη και σταδιακή επανέναρξη της εγχώριας κρουαζιέρας, με αυστηρότερα και βελτιωμένα υγειονομικά πρωτόκολλα».
Στο πλαίσιο αυτό, η Coral Expeditions σκοπεύει να επαναφέρει κάποια από τα δρομολόγιά της περί τα μέσα Οκτωβρίου, ενώ κρουαζιερόπλοια της True North δραστηριοποιούνται ήδη στην ευρύτερη περιοχή του Kimberley.
Φωτό: Pascal Beckmann/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
O Ευρωπαϊκός Οργανισμός Θαλάσσιων Λιμένων (ESPO), μέσω ανακοίνωσής του, προτρέπει την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τα κράτη-μέλη να καταρτίσουν ένα ισχυρό όργανο χρηματοδότησης αναφορικά με…
Το EMMYS Yacht Show επιστρέφει στον Πόρο από τις 7 έως τις 10 Μαΐου 2026, με ανανεωμένο όραμα και έμφαση στη σύγχρονη εμπειρία θαλάσσιου…
Ο βορειοκορεάτης ηγέτης Κιμ Γιονγκ Ουν διαβεβαίωσε τον επικεφαλής της ρωσικής διπλωματίας Sergey Lavrov για την «άνευ όρων» υποστήριξή του στη Ρωσία στον συνεχιζόμενο…
Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται κύμα επιθέσεων σε εμπορικά πλοία ένεκα της γεωπολιτικής έντασης που επικρατεί κυρίως στη Μέση Ανατολή. Μάλιστα, σε αρκετές περιπτώσεις, οι…
Η προκαταρκτική έρευνα της Υπηρεσίας Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων (AAIB) για το αεροπορικό δυστύχημα της Air India, που κόστισε τη ζωή σε 260 ανθρώπους, καταδεικνύει…
Αύξηση 0,8% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Μάιο του 2025 σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Μαΐου 2024, έναντι αύξησης…
Ο Σύνδεσμος Μεσιτών Ναυτιλιακών Συμβάσεων (HSA), ολοκλήρωσε με απόλυτη επιτυχία την επετειακή διοργάνωση του Pireas 2025, τιμώντας τα 50 χρόνια από την ίδρυση του…
Η Seaven Tanker & Dry Management Inc. ανακοινώνει την απόκτηση του 20ού πλοίου του στόλου της με ελληνική σημαία, επιβεβαιώνοντας έμπρακτα τη δέσμευσή της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ