
Η κυβέρνηση της Αυστραλίας ανακοίνωσε την παράταση της απαγόρευσης της κρουαζιέρας στα χωρικά ύδατα της χώρας κατά τρεις επιπλέον μήνες. Ως εκ τούτου, η εν λόγω απαγόρευση θα ισχύει μέχρι και τις 17 Δεκεμβρίου.
Η εν λόγω επέκταση της απαγόρευσης σημαίνει πρακτικά και το άδοξο τέλος της κρουαζιέρας τη φετινή σεζόν στην Αυστραλία. Το μόνο θετικό στο οποίο προσβλέπει η αυστραλιανή κυβέρνηση είναι η αύξηση της εσωτερικής κίνησης με πλοία της επιβατηγού ναυτιλίας.
Οι αυστραλιανές αρχές έχουν απαγορεύσει σε κάθε κρουαζιερόπλοιο που προέρχεται από το εξωτερικό και μεταφέρει περισσότερους από 100 επιβάτες να αγκυροβολεί στα λιμάνια της χώρας.
Η Αυστραλία έχει απαγορεύσει τα ταξίδια μέσω θαλάσσης αλλά και αεροπορικώς για όλους τους κατοίκους της, με εξαίρεση αυτούς που είναι μόνιμοι κάτοικοι άλλης χώρας.
Σύμφωνα με ανάλυση της Cruise Lines International Association (CLIA), η απαγόρευση της κρουαζιέρας στη χώρα αναμένεται να στερήσει από τη χώρα περισσότερα από $1,4 δισ. σε έσοδα. Επιπλέον, η CLIA εκτιμά ότι άλλα $3,8 δισ. θα «χαθούν» λόγω της απαγόρευσης κρουαζιέρας κατά το peak της υφιστάμενης τουριστικής περιόδου, ενώ 13.000 θέσεις εργασίας θα βρεθούν σε κίνδυνο.
Θετικό είναι το γεγονός ότι η CLIA ενισχύει τις προσπάθειές της για την ασφαλή επαναλειτουργία της κρουαζιέρας στην Αυστραλία, προκειμένου να μετριαστούν οι εν λόγω απώλειες. Όπως αναφέρει η ίδια, «υπάρχουν δυνατότητες για ελεγχόμενη και σταδιακή επανέναρξη της εγχώριας κρουαζιέρας, με αυστηρότερα και βελτιωμένα υγειονομικά πρωτόκολλα».
Στο πλαίσιο αυτό, η Coral Expeditions σκοπεύει να επαναφέρει κάποια από τα δρομολόγιά της περί τα μέσα Οκτωβρίου, ενώ κρουαζιερόπλοια της True North δραστηριοποιούνται ήδη στην ευρύτερη περιοχή του Kimberley.
Φωτό: Pascal Beckmann/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στην υπογραφή μιας σημαντικής συμφωνίας προέβη πρόσφατα η αμερικανική Commonwealth LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η Commonwealth LNG υπέγραψε συμφωνία πώλησης και αγοράς…
Σε απρόσμενο «νικητή» της εμπορικής κόντρας Πεκίνου-Ουάσιγκτον φαίνεται πως εξελίσσονται οι αποστολές σιτηρών της Βραζιλίας. Σύμφωνα με στοιχεία της BIMCO, την περίοδο Ιανουαρίου-Απριλίου 2025,…
Στη «δίνη» του εμπορικού πολέμου που έχει πυροδοτήσει η επιθετική πολιτική του Ντόναλντ Τραμπ φαίνεται να βρίσκεται (και) ο κλάδος των επιβατικών αερομεταφορών των…
Τα τελευταία δεδομένα για τα διυλιστήρια των ΗΠΑ αναμένεται να επιδράσουν θετικά στη ζήτηση για MR tankers. Ειδικότερα, όπως αναφέρει σε πρόσφατη έκθεσή της…
Με διπλό ρεκόρ ολοκληρώθηκε ο Απρίλιος για το Βιετνάμ, το οποίο «είδε» τις εισαγωγές από την Κίνα και τις εξαγωγές προς τις ΗΠΑ να…
Οι από κοινού φιλοδοξίες Ρεπουμπλικάνων και Δημοκρατικών περί αναβίωσης ναυπηγικής και ναυτιλιακής βιομηχανίας στις ΗΠΑ οδήγησαν στο «SHIPS for America Act», ένα αμερικανικό όνειρο…
Επενδύσεις ύψους $1,5 δισ. για την περαιτέρω ανάπτυξη των έργων πετρελαίου βαθέων υδάτων της Νιγηρίας προανήγγειλε πρόσφατα η ExxonMobil. Ειδικότερα, οι επενδύσεις θα εκκινήσουν…
Το γεγονός ότι ο OPEC+ έχει πραγματοποιήσει στροφή 180 μοιρών αναφορικά με τη στρατηγική του στην παραγωγή πετρελαίου συνεχίζει να αποτελεί έκπληξη. Ειδικότερα, όπως…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ