
Η κυβέρνηση της Αυστραλίας ανακοίνωσε την παράταση της απαγόρευσης της κρουαζιέρας στα χωρικά ύδατα της χώρας κατά τρεις επιπλέον μήνες. Ως εκ τούτου, η εν λόγω απαγόρευση θα ισχύει μέχρι και τις 17 Δεκεμβρίου.
Η εν λόγω επέκταση της απαγόρευσης σημαίνει πρακτικά και το άδοξο τέλος της κρουαζιέρας τη φετινή σεζόν στην Αυστραλία. Το μόνο θετικό στο οποίο προσβλέπει η αυστραλιανή κυβέρνηση είναι η αύξηση της εσωτερικής κίνησης με πλοία της επιβατηγού ναυτιλίας.
Οι αυστραλιανές αρχές έχουν απαγορεύσει σε κάθε κρουαζιερόπλοιο που προέρχεται από το εξωτερικό και μεταφέρει περισσότερους από 100 επιβάτες να αγκυροβολεί στα λιμάνια της χώρας.
Η Αυστραλία έχει απαγορεύσει τα ταξίδια μέσω θαλάσσης αλλά και αεροπορικώς για όλους τους κατοίκους της, με εξαίρεση αυτούς που είναι μόνιμοι κάτοικοι άλλης χώρας.
Σύμφωνα με ανάλυση της Cruise Lines International Association (CLIA), η απαγόρευση της κρουαζιέρας στη χώρα αναμένεται να στερήσει από τη χώρα περισσότερα από $1,4 δισ. σε έσοδα. Επιπλέον, η CLIA εκτιμά ότι άλλα $3,8 δισ. θα «χαθούν» λόγω της απαγόρευσης κρουαζιέρας κατά το peak της υφιστάμενης τουριστικής περιόδου, ενώ 13.000 θέσεις εργασίας θα βρεθούν σε κίνδυνο.
Θετικό είναι το γεγονός ότι η CLIA ενισχύει τις προσπάθειές της για την ασφαλή επαναλειτουργία της κρουαζιέρας στην Αυστραλία, προκειμένου να μετριαστούν οι εν λόγω απώλειες. Όπως αναφέρει η ίδια, «υπάρχουν δυνατότητες για ελεγχόμενη και σταδιακή επανέναρξη της εγχώριας κρουαζιέρας, με αυστηρότερα και βελτιωμένα υγειονομικά πρωτόκολλα».
Στο πλαίσιο αυτό, η Coral Expeditions σκοπεύει να επαναφέρει κάποια από τα δρομολόγιά της περί τα μέσα Οκτωβρίου, ενώ κρουαζιερόπλοια της True North δραστηριοποιούνται ήδη στην ευρύτερη περιοχή του Kimberley.
Φωτό: Pascal Beckmann/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ