
Η ακτοπλοϊκή σύνδεση του Βορείου Αιγαίου με τη Θεσσαλονίκη επιστρέφει -όπως όλα δείχνουν- τον Νοέμβριο, μετά από σχεδόν 12 χρόνια, όταν πλοίο της πάλαι ποτέ κραταιάς Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου εκτελούσε το σχετικό δρομολόγιο.
Σύμφωνα με πληροφορίες της ιστοσελίδας stonisi.gr, η ATTICA Group αποφάσισε να «χτυπήσει» το σχετικό διαγωνισμό, στις 8 Οκτωβρίου, για την προκήρυξη της γραμμής από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κάτι που σημαίνει πως από τον προσεχή Νοέμβριο αναμένεται να ξεκινήσει επιδοτούμενα δρομολόγια προς τη Θεσσαλονίκη, με ενδιάμεσο προορισμό τη Μύρινα της Λήμνου.
Το δρομολόγιο θα εκτελείται κάθε Σάββατο και σύμφωνα με τις πληροφορίες του «Ν» θα συνεχιστεί καθ’ όλη τη διάρκεια του χειμώνα, αφού το Υπουργείο επιδοτεί τη συγκεκριμένη γραμμή, πλην 13 εβδομάδων τους καλοκαιρινούς μήνες. Κάτι φυσικά, που δεν εμποδίζει την εταιρεία που θα δραστηριοποιηθεί στη γραμμή, να συνεχίσει τις προσεγγίσεις εφόσον θα υπάρχει ικανοποιητική πληρότητα λόγω της τουριστικής σεζόν.
Σημειώνεται, ότι εφόσον δρομολογηθεί πλοίο προς Θεσσαλονίκη, θα μειωθούν κατά μία οι προσεγγίσεις προς το λιμάνι της Καβάλας. Αυτό σημαίνει πως η Blue Star Ferries περιμένει τις επίσημες ανακοινώσεις για την έκβαση του διαγωνισμού, προχωρώντας κατ’ επέκταση και στις δικές της ανακοινώσεις για τα ακριβή δρομολόγιά της, κάθε Τετάρτη από Μυτιλήνη προς Καβάλα και κάθε Σάββατο από Μυτιλήνη προς Θεσσαλονίκη. Με επιστροφή, πιθανότητα Πέμπτη και Κυριακή.
Πηγή:politischios
Φωτό: Ναυτικά Χρονικά
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού (ΓΕΝ) αντιναύαρχος Δημήτριος Ελευθέριος Κατάρας ΠΝ, επισκέφθηκε, από 7 έως 13 Οκτωβρίου, τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής μετά από…
Ένα δεξαμενόπλοιο που βρισκόταν σε ναυπηγείο της δυτικής Ινδονησίας για επισκευές τυλίχθηκε στις φλόγες σήμερα το πρωί με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους…
Στην τελετή εγκαινίων του νέου Ογκολογικού Κέντρου στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν» παρέστη το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και στη συνέχεια επισκέφτηκε το…
Η Κίνα αποτελεί τον μεγαλύτερο καταναλωτή αργού πετρελαίου διεθνώς. Καθώς ο οικονομικός γίγαντας της Ασίας επιδιώκει να εξασφαλίσει ενεργειακά αποθέματα, αναδύεται η ανάγκη για…
Atlantas Ship Management (ASM), a leading ship management company headquartered in London, operate a fleet of 40+ vessels and expect this to grow to…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για την Wah Kwong Maritime Transport στις διά θαλάσσης μεταφορές χύδην ξηρών φορτίων, μέσα από ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με «άρωμα»…
«Ξεκινώντας με την προμήθεια των νέων οχημάτων που παραλάβαμε σήμερα, ανακοινώνουμε ότι στους επόμενους μήνες το Λιμενικό Σώμα και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής…
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ