
Η ακτοπλοϊκή σύνδεση του Βορείου Αιγαίου με τη Θεσσαλονίκη επιστρέφει -όπως όλα δείχνουν- τον Νοέμβριο, μετά από σχεδόν 12 χρόνια, όταν πλοίο της πάλαι ποτέ κραταιάς Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου εκτελούσε το σχετικό δρομολόγιο.
Σύμφωνα με πληροφορίες της ιστοσελίδας stonisi.gr, η ATTICA Group αποφάσισε να «χτυπήσει» το σχετικό διαγωνισμό, στις 8 Οκτωβρίου, για την προκήρυξη της γραμμής από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κάτι που σημαίνει πως από τον προσεχή Νοέμβριο αναμένεται να ξεκινήσει επιδοτούμενα δρομολόγια προς τη Θεσσαλονίκη, με ενδιάμεσο προορισμό τη Μύρινα της Λήμνου.
Το δρομολόγιο θα εκτελείται κάθε Σάββατο και σύμφωνα με τις πληροφορίες του «Ν» θα συνεχιστεί καθ’ όλη τη διάρκεια του χειμώνα, αφού το Υπουργείο επιδοτεί τη συγκεκριμένη γραμμή, πλην 13 εβδομάδων τους καλοκαιρινούς μήνες. Κάτι φυσικά, που δεν εμποδίζει την εταιρεία που θα δραστηριοποιηθεί στη γραμμή, να συνεχίσει τις προσεγγίσεις εφόσον θα υπάρχει ικανοποιητική πληρότητα λόγω της τουριστικής σεζόν.
Σημειώνεται, ότι εφόσον δρομολογηθεί πλοίο προς Θεσσαλονίκη, θα μειωθούν κατά μία οι προσεγγίσεις προς το λιμάνι της Καβάλας. Αυτό σημαίνει πως η Blue Star Ferries περιμένει τις επίσημες ανακοινώσεις για την έκβαση του διαγωνισμού, προχωρώντας κατ’ επέκταση και στις δικές της ανακοινώσεις για τα ακριβή δρομολόγιά της, κάθε Τετάρτη από Μυτιλήνη προς Καβάλα και κάθε Σάββατο από Μυτιλήνη προς Θεσσαλονίκη. Με επιστροφή, πιθανότητα Πέμπτη και Κυριακή.
Πηγή:politischios
Φωτό: Ναυτικά Χρονικά
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ