
Πτώση 17,1% σημείωσε το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου της χώρας τον Ιούλιο εφέτος, καθώς η μείωση της αξίας των εισαγωγών ήταν μεγαλύτερη από εκείνη των εξαγωγών.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για τις εμπορευματικές συναλλαγές:
Η συνολική αξία των εισαγωγών- αφίξεων, ανήλθε στο ποσό των 4.446,1 εκατ. ευρώ τον Ιούλιο 2020 έναντι 5.091,9 εκατ. ευρώ τον ίδιο μήνα του 2019, παρουσιάζοντας μείωση 12,7% (χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε μείωση κατά 121,4 εκατ. ευρώ ή 3,2%, ενώ χωρίς τα πετρελαιοειδή και τα πλοία παρουσίασε μείωση κατά 121,1 εκατ. ευρώ ή 3,2%).
Η συνολική αξία των εξαγωγών- αποστολών ανήλθε στο ποσό των 2.884,5 εκατ. ευρώ έναντι 3.209,3 εκατ. ευρώ τον Ιούλιο 2019, παρουσιάζοντας μείωση 10,1% (χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε αύξηση κατά 195,7 εκατ. ευρώ ή 9,2%, ενώ χωρίς τα πετρελαιοειδή και τα πλοία παρουσίασε αύξηση κατά 180,1 εκατ. ευρώ ή 8,5%).
Το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου ανήλθε σε 1.561,6 εκατ. ευρώ έναντι 1.882,6 εκατ. ευρώ τον Ιούλιο 2019, παρουσιάζοντας μείωση 17,1% (χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε μείωση κατά 317,1 εκατ. ευρώ ή 19,4%, ενώ χωρίς τα πετρελαιοειδή και τα πλοία παρουσίασε μείωση κατά 301,2 εκατ. ευρώ ή 18,6%).
Το 7μηνο εφέτος, η συνολική αξία των εισαγωγών- αφίξεων ανήλθε στο ποσό των 28.099,1 εκατ. ευρώ έναντι 33.000,2 εκατ. ευρώ το ίδιο διάστημα του 2019, παρουσιάζοντας μείωση 14,9% (χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε μείωση κατά 1.727,9 εκατ. ευρώ ή 7,1%, ενώ χωρίς τα πετρελαιοειδή και τα πλοία παρουσίασε μείωση κατά 1.667,4 εκατ. ευρώ ή 6,9%).
Η συνολική αξία των εξαγωγών- αποστολών ανήλθε στο ποσό των 17.682,3 εκατ. ευρώ έναντι 20.055,2 εκατ. ευρώ το 7μηνο του 2019, παρουσιάζοντας μείωση 11,8% (χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε αύξηση κατά 159,8 εκατ. ευρώ ή 1,2%, ενώ χωρίς τα πετρελαιοειδή και τα πλοία παρουσίασε αύξηση κατά 162,4 εκατ. ευρώ ή 1,2%).
Το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου ανήλθε σε 10.416,8 εκατ. ευρώ έναντι 12.945,0 εκατ. ευρώ το 7μηνο του 2019, παρουσιάζοντας μείωση 19,5% (χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε μείωση κατά 1.887,7 εκατ. ευρώ ή 17,8%, ενώ χωρίς τα πετρελαιοειδή και τα πλοία παρουσίασε μείωση κατά 1.829,8 εκατ. ευρώ ή 17,5%).
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Έντονη είναι η ανησυχία στους κλάδους της παραγωγικής βιομηχανίας της Νότιας Κορέας. Σύμφωνα με ΜΜΕ από την ασιατική χώρα, οι ΗΠΑ απαίτησαν από τη…
Τα εννέα νέα shuttle tankers του Ομίλου Τσάκου θα ενσωματώσουν προηγμένα συστήματα ναυτικής τεχνολογίας της Kongsberg Maritime. Συγκεκριμένα, η Kongsberg Maritime επελέγη από τη…
Η παγκόσμια μετάβαση σε καύσιμα μηδενικών εκπομπών βρίσκει στην αμμωνία έναν υποσχόμενο σύμμαχο. Η ναυτιλιακή τεχνολογία εισέρχεται πλέον σε μια εποχή, με την κατασκευή…
Με τεχνολογικό επίκεντρο το προηγμένο σύστημα HiNAS Control της Avikus, η Hyundai Glovis προχωρά στην πρώτη εκτεταμένη εφαρμογή αυτόνομης ναυσιπλοΐας στον στόλο των πλοίων…
Άνοδο 5,2% καταγράφει η επιβατική κίνηση, για το α΄ εξάμηνο του 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας, σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό…
Νέους σκοπέλους συναντά η Αίγυπτος στο μέτωπο της ενεργειακής ασφάλειας, καθώς ένας σημαντικός αριθμός φορτίων LNG που αναμένονταν τον Ιούλιο επαναπρογραμματίζονται για τον Αύγουστο.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ