
Σε έκδοση νέων πρωτοκόλλων για την προστασία των ναυτικών από τον κορονοϊό προέβη το Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο (ICS) σε συνεργασία με τη μη κερδοσκοπική οργάνωση International Maritime Health Association (IMHA) και την INTERTANKO.
Σκοπός των εν λόγω πρωτοκόλλων είναι τόσο ο περιορισμός της εξάπλωσης του ιού στα πλοία όσο και η διαβεβαίωση προς τις κυβερνήσεις ότι οι ναυτικοί μπορούν να επαναπατριστούν και να επιβιβαστούν σε πλοία με ασφαλή τρόπο.
Πρόσφατα υπήρξε έντονη ανησυχία για τα περιστατικά κρουσμάτων σε πλοία, λόγω του γεγονότος ότι κάποιοι ναυτικοί δεν ακολούθησαν επακριβώς τις κατευθυντήριες γραμμές σχετικά με την προστασία και την αποφυγή της εξάπλωσης του ιού. Τα νέα πρωτόκολλα θα παράσχουν στους πλοιοκτήτες και στις ναυτιλιακές εταιρείες τα απαραίτητα εφόδια για τη διασφάλιση της υγείας των ναυτικών τους.
Πιο συγκεκριμένα, τα νέα πρωτόκολλα θα περιλαμβάνουν τα εξής:
• Διάγραμμα ροής, προκειμένου να διασφαλίζεται ότι ακολουθούνται οι κατάλληλες διαδικασίες σε περίπτωση εντοπισμού κρούσματος επί του πλοίου.
• Εξέταση αλυσιδωτής αντίδρασης πολυμεράσης σε πραγματικό χρόνο (RT-PCR) για την ανίχνευση του ιού, προκειμένου τα πληρώματα να γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν τόσο πριν από την επιβίβασή τους στο πλοίο όσο και στις περιπτώσεις εμφάνισης κρούσματος επί του πλοίου.
Όπως προαναφέρθηκε, τα νέα πρωτόκολλα αποσκοπούν στο να μεταπειστούν οι κυβερνήσεις ότι η απρόσκοπτη μετακίνηση των ναυτικών δεν αποτελεί απειλή για τη δημόσια υγεία. Το γεγονός αυτό θα συμβάλει στο να λάβει τέλος η ανθρωπιστική κρίση της αδυναμίας αλλαγών πληρωμάτων, η οποία αναγκάζει περισσότερους από 250.000 ναυτικούς να παραμείνουν στα πλοία, ενώ έχουν ολοκληρώσει τις συμβάσεις τους.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ