
Η Lomar Shipping με μεγάλη θλίψη ανακοίνωσε το θάνατο του Διευθύνοντος Συμβούλου της, Achim Boehme, ο οποίος πέθανε το Σάββατο 25 Ιουλίου 2020 στο σπίτι του στη Βρέμη της Γερμανίας. Ήταν 56 ετών και τον τελευταίο χρόνο είχε μια γενναία μάχη με τον καρκίνο, υποστηριζόμενος από τη σύζυγό του Helke και τα τέσσερα παιδιά του.
Ο Νικόλαος Γεωργίου, Διευθύνων Σύμβουλος της Lomar, είπε: «Είμαστε βαθύτατα συντετριμμένοι και εκφράζουμε τη συμπαράστασή μας στην αφοσιωμένη οικογένειά του. Οι συνάδελφοί στη Lomar και τη μητρική μας εταιρεία, τον Όμιλο Libra, θα χάσουν την τεράστια σοφία του, τη γοητεία του και το αδιάλειπτο πνεύμα του. Ο θάνατος του Achim αφήνει ένα τεράστιο κενό μεταξύ όλων μας που τον γνωρίζαμε και συνεργαστήκαμε μαζί του. Η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία έχασε έναν σπουδαίο ηγέτη και καινοτόμο άνθρωπο που είχε ακόμη πολλά να δώσει. ”
Ο Achim εντάχθηκε στη διοικητική ομάδα της Lomar ως Διευθύνων Σύμβουλος στις αρχές του 2010. Προήχθη στη θέση του Διευθύνοντα Συμβούλου την ίδια χρονιά και είχε τη συνολική ευθύνη για τη διαχείριση, τη στρατηγική και την ανάπτυξη της εταιρείας. Ήταν επίσης Γενικός Διευθυντής της Lomar Deutschland / Germany.
Διέθετε πολυετή πείρα στον τομέα των θαλάσσιων μεταφορών, της χρηματοδότησης των πλοίων και της ναυτικής νομοθεσίας, έχοντας σπουδάσει νομικά και οικονομικά στα πανεπιστήμια του Μίνστερ, του Φράιμπουργκ και του Σπέιερ, πριν εργαστεί σε γερμανικές δικηγορικές εταιρείες.
Ο Achim υπήρξε shipping specialist στην Hamburgische Landesbank προτού συμμετάσχει στην Deutsche Schiffsbank, τότε μία από τις κορυφαίες τράπεζες χρηματοδότησης πλοίων στον κόσμο, ως αναπληρωτής γενικός διευθυντής και επικεφαλής της ελληνικής ναυτιλίας. Κατά τη διάρκεια της τραπεζικής του καριέρας, ο Achim πραγματοποίησε πολλές συναλλαγές χρηματοδότησης πλοίων και είχε συμμετάσχει σε πολλές προσφορές ορόσημο στη διεθνή και την ελληνική ναυτιλία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η υιοθέτηση συστημάτων δέσμευσης διοξειδίου του άνθρακα επί του πλοίου παραμένει ως ένας παράλληλος μηχανισμός μείωσης εκπομπών ρύπων, επιτρέποντας στα υπάρχοντα πλοία να μειώσουν…

Με την ενεργειακή θωράκιση της Κίνας να αποτελεί βασική προτεραιότητα του Πεκίνου, ευοίωνα διαφαίνονται τα «μηνύματα» από την εγχώρια παραγωγή φυσικού αερίου. Σύμφωνα με…

Η επέκταση της CMA CGM στη λιμενική βιομηχανία βαίνει με αμείωτο ρυθμό, με τον γαλλικό κολοσσό των logistics να «ρίχνει δίχτυα» στο Μαρόκο. Συγκεκριμένα,…

Εν μέσω θολών προοπτικών για την επόμενη ημέρα του κλάδου των μεταφορών, η ζήτηση για επιβατικές αερομεταφορές καταγράφει «υψηλές πτήσεις». Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη…

Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Hapag-Lloyd, με τον γερμανικό κολοσσό να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός ακόμα νεότευκτου…

Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…

Το μεθάνιο, το οποίο παραμένει άκαυστο και διαφεύγει από τους διπλού καυσίμου ναυτικούς κινητήρες, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες περιβαλλοντικές προκλήσεις για τα πλοία…

Η πρόσφατη συνάντηση του Αμερικανού Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ με τον Κινέζο ομόλογό του Σι Τζινπίνγκ προκάλεσε νέες ανακατατάξεις στη διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία. Όπως έχει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ