
Η Lomar Shipping με μεγάλη θλίψη ανακοίνωσε το θάνατο του Διευθύνοντος Συμβούλου της, Achim Boehme, ο οποίος πέθανε το Σάββατο 25 Ιουλίου 2020 στο σπίτι του στη Βρέμη της Γερμανίας. Ήταν 56 ετών και τον τελευταίο χρόνο είχε μια γενναία μάχη με τον καρκίνο, υποστηριζόμενος από τη σύζυγό του Helke και τα τέσσερα παιδιά του.
Ο Νικόλαος Γεωργίου, Διευθύνων Σύμβουλος της Lomar, είπε: «Είμαστε βαθύτατα συντετριμμένοι και εκφράζουμε τη συμπαράστασή μας στην αφοσιωμένη οικογένειά του. Οι συνάδελφοί στη Lomar και τη μητρική μας εταιρεία, τον Όμιλο Libra, θα χάσουν την τεράστια σοφία του, τη γοητεία του και το αδιάλειπτο πνεύμα του. Ο θάνατος του Achim αφήνει ένα τεράστιο κενό μεταξύ όλων μας που τον γνωρίζαμε και συνεργαστήκαμε μαζί του. Η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία έχασε έναν σπουδαίο ηγέτη και καινοτόμο άνθρωπο που είχε ακόμη πολλά να δώσει. ”
Ο Achim εντάχθηκε στη διοικητική ομάδα της Lomar ως Διευθύνων Σύμβουλος στις αρχές του 2010. Προήχθη στη θέση του Διευθύνοντα Συμβούλου την ίδια χρονιά και είχε τη συνολική ευθύνη για τη διαχείριση, τη στρατηγική και την ανάπτυξη της εταιρείας. Ήταν επίσης Γενικός Διευθυντής της Lomar Deutschland / Germany.
Διέθετε πολυετή πείρα στον τομέα των θαλάσσιων μεταφορών, της χρηματοδότησης των πλοίων και της ναυτικής νομοθεσίας, έχοντας σπουδάσει νομικά και οικονομικά στα πανεπιστήμια του Μίνστερ, του Φράιμπουργκ και του Σπέιερ, πριν εργαστεί σε γερμανικές δικηγορικές εταιρείες.
Ο Achim υπήρξε shipping specialist στην Hamburgische Landesbank προτού συμμετάσχει στην Deutsche Schiffsbank, τότε μία από τις κορυφαίες τράπεζες χρηματοδότησης πλοίων στον κόσμο, ως αναπληρωτής γενικός διευθυντής και επικεφαλής της ελληνικής ναυτιλίας. Κατά τη διάρκεια της τραπεζικής του καριέρας, ο Achim πραγματοποίησε πολλές συναλλαγές χρηματοδότησης πλοίων και είχε συμμετάσχει σε πολλές προσφορές ορόσημο στη διεθνή και την ελληνική ναυτιλία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (ΕΕ) εξετάζει το ενδεχόμενο να θέσει επιπλέον περιορισμούς στις εισαγωγές ρωσικών ορυκτών καυσίμων από ευρωπαϊκές επιχειρήσεις. Μάλιστα, δεν αποσκοπεί απλώς στην…
Ισχυρό είναι ήδη το πλήγμα των εμπορικών εντάσεων ανάμεσα στο Πεκίνο και την Ουάσιγκτον για την Boeing, καθώς η εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών αντιμετωπίζει σημαντικά…
Καθώς η Κίνα «βλέπει» την εγχώρια κατανάλωση να επιβραδύνεται και ενώ η πίεση εντείνεται από τη δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ, το Πεκίνο στρέφεται στη…
Αισθητά είναι ήδη τα «απόνερα» των εμπορικών τριβών μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας στη ναυτιλία τακτικών γραμμών, καθώς οι liner κολοσσοί βλέπουν ήδη τις αποστολές…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Απριλίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών…
Τις τροποποιήσεις της MLC που ενέκρινε πρόσφατα ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO), αναγνωρίζοντας επισήμως πλέον τους ναυτικούς ως key workers, χαιρετίζει η INTERCARGO. Σύμφωνα…
Συνέχεια στο μπαράζ διεθνών συνεργειών με επίκεντρο την αποανθρακοποίηση της ευρωπαϊκής βιομηχανίας έδωσαν πρόσφατα το Ηνωμένο Βασίλειο και η ιταλική εταιρεία ενέργειας Eni. Ειδικότερα,…
Σε αναθεώρηση του ASBATANKVOY, του ειδικού ναυλοσυμφώνου για τις ναυλώσεις δεξαμενόπλοιων, προχώρησαν BIMCO και Association of Ship Brokers & Agents (USA) Inc. (ASBA). Η…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ