
															Σε δημοσιοποίηση εγγράφου σχετικά με την αναδιάρθρωση της MAN Energy Solutions, προέβησαν από κοινού το εκτελεστικό συμβούλιο και οι εκπρόσωποι των εργαζομένων της εταιρείας. Το εν λόγω έγγραφο περιλαμβάνει τα μέτρα που η λαμβάνει η εταιρεία στο σύνολό της και κρίνει απαραίτητα, προκειμένου να διασφαλίσει ένα ομαλό μελλοντικό «modus operandi».
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η MΑΝ Energy Solutions, η εταιρεία θα μειώσει το μέγεθος του γραφείου της στο Βερολίνο και οι εργασίες της στη γερμανική πρωτεύουσα θα επικεντρώνονται από εδώ και στο εξής, στην παραγωγή εξαρτημάτων. Όσον αφορά την παροχή υπηρεσιών στο Αμβούργο, αυτή δε θα υποστεί αλλαγές, πλην της παραγωγής ατμοστροβίλων. Η εταιρεία αναφέρει επίσης, ότι ήδη έχει αποφασισθεί η αναδιάρθρωση των παραρτημάτων της σε Άουγκσμπουργκ και Όμπερχαουζεν, καθώς και σε Δανία, Γαλλία, Αγγλία και Ελβετία.
Η εφαρμογή των μέτρων, θα έχει ως αποτέλεσμα την περικοπή 2.600 θέσεων εργασίας (1.650 στη Γερμανία και 950 στις υπόλοιπες χώρες). Προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος εξοικονόμησης 450 εκατ. ευρώ, το εκτελεστικό συμβούλιο και οι εκπρόσωποι των εργαζομένων της εταιρείας θα προβούν σε διαπραγματεύσεις για τη μείωση του κόστους που σχετίζεται με το προσωπικό κατά 40 εκατ. ευρώ ετησίως για την περίοδο 2021-2023.
Σύμφωνα με τη MAN Energy Solutions, η Volkswagen, μητρική εταιρεία της, συμφωνεί απόλυτα με την εφαρμογή των,μέτρων που καθορίζει το έγγραφο, ενώ εκτιμά ότι οι απαραίτητες προϋποθέσεις για την εφαρμογή τους θα έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2020. Επιπλέον, η Volkswagen συμφώνησε να διατηρήσει τη Man Energy ως θυγατρική της εταιρεία για τουλάχιστον μέχρι και το 2026, εφόσον αυτή επιτύχει σε σταθερή βάση κερδοφορία κατά 9% τα επόμενα επτά έτη.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της MAN Energy Solutions, Dr. Uwe Lauber, δήλωσε ότι «Η Volkswagen κάλεσε τόσο τη διοίκηση όσο και τους υπαλλήλους της MAN Energy Solutions να βρουν μία λύση, που θα επιτρέψει στην εταιρεία να επιτύχει οικονομική ανεξαρτησία. Το έγγραφο τοποθετεί τα θεμέλια για αυτή τη λύση».
Φωτό: marine.man-es.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Ένοπλοι επιτέθηκαν σήμερα σε δεξαμενόπλοιο στα ανοικτά των ακτών της Μογκαντίσου, πυροβολώντας εναντίον του πλοίου αφού προσπάθησαν να επιβιβαστούν σε αυτό, στο πρώτο φερόμενο…

Εξ αφορμής της επικείμενης δημοσίευσης του STIP – Σχεδίου Επενδύσεων για Βιώσιμες Μεταφορές, η A4E και η European Shipowners | ECSA επαναλαμβάνουν το αίτημά…

Η WIMA διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την Έκθεση Εταιρειών & Ημερίδα Περιναυτιλιακού Ενδιαφέροντος, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, η οποία έτυχε θερμής…

Το 2025 έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής έτος με σημαντικές γεωπολιτικές αναταράξεις, υπενθυμίζοντας εκ νέου τον αντίκτυπο των εξωτερικοτήτων στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Ως εκ…

Η Ινδία κάνει ένα φιλόδοξο τεχνολογικό άλμα προς την ενεργειακή ανεξαρτησία και τη βιωσιμότητα, αναπτύσσοντας νέας γενιάς μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, ισχύος 200 MW. Η…

Σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming, με έδρα την Ταϊβάν. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται…

Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, η αγορά των δεξαμενόπλοιων παραμένει ανθεκτική, καθώς εισέρχεται στην τελική ευθεία του έτους. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη…

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ