
Σημαντικά πίσω σχετικά με την εκπλήρωση των όρων της προβλεπόμενης εμπορικής της συμφωνίας με τις ΗΠΑ, βρίσκεται η Κίνα σύμφωνα με το Reuters. Η εν λόγω συμφωνία περιελάβανε την αγορά αμερικανικών προϊόντων ενέργειας, αξίας 25,3 δισ. δολαρίων. Παρόλα αυτά, δημοσιεύματα κάνουν λόγο για κάλυψη μονάχα του 5% του προαναφερθέντος ποσού, γεγονός που αναμένεται να δυσχεράνει τις ήδη τεταμένες σχέσεις Ουάσιγκτον-Πεκίνου.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Reuters, οι κινεζικές αγορές αμερικανικού αργού, LNG και άλλων ενεργειακών προϊόντων, ανήλθαν σε αξία στα 1,29 δισ. δολάρια για το H1 του 2020. Επιπλέον, παρά το γεγονός ότι η Κίνα το τελευταίο διάστημα έχει αυξήσει τις αγορές των εν λόγω αμερικανικών προϊόντων ενέργειας, εντούτοις οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για αναθεώρηση της δέσμευσης του Πεκίνου σχετικά με την αξία των αγορών της, κυρίως λόγω των χαμηλών τιμών προϊόντων ενέργειας παγκοσμίως και βέβαια λόγω των κακών σχέσεων των δύο χωρών.
Η Michal Meidan, διευθύντρια του Oxford Institute for Energy Studies δήλωσε ότι «είναι σχεδόν απίθανο για την Κίνα να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της πρώτης φάσης της συμφωνίας με τις ΗΠΑ, ενώ ήταν ήδη από την αρχή υπερβολικά φιλόδοξη». Ακόμη, εκτίμησε ότι η Κίνα θα προβεί σε αύξηση των αγορών της το προσεχές διάστημα, προκειμένου να δείξει σημάδια καλής θέλησης.
Αν και το αργό πετρέλαιο φαινόταν ότι θα κατείχε εξέχουσα θέση στην εμπορική συμφωνία των δύο χωρών, εντούτοις η Κίνα εισήγε μονάχα 45.603 βαρέλια την ημέρα κατά το H1, αριθμός εξαιρετικά χαμηλός, εάν συγκριθεί με τον αντίστοιχο του 2019, που κινούταν στα 85.453 βαρέλια την ημέρα.
Αν και η Κίνα ξεπέρασε κατά τρεις φορές τις περσινές της εισαγωγές σε αμερικανικό LNG κατά το H1, οι εξαιρετικά χαμηλές τιμές του καυσίμου, κυρίως λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, υποβάθμισαν σημαντικά την αξία αυτών των αγορών. Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το Reuters, παρόμοιο είναι και το τοπίο σχετικά με τις κινεζικές εισαγωγές αμερικανικού άνθρακα, οι οποίες βρίσκονται ήδη εδώ και πολλά χρόνια σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα ορόσημο στη διαδικασία επέκτασης και ανανέωσης του στόλου της κατέγραψε η Aegean Shipping. Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανακοίνωσης, πρόσφατα έλαβε χώρα η τελετή κοπής…
H ναυτιλιακή αρχή του Παναμά πρόσφατα κατέγραψε μία σημαντική επιτυχία, η οποία οδήγησε μεταξύ άλλων και στην ενίσχυση των σχέσεών του με την ITF.…
In an era where the maritime industry faces unprecedented digital disruption, DNV Maritime Software – a global pioneer for next-gen software – has officially…
Ο λιμένας της Αμβέρσας-Μπριζ εγκαινιάζει το Volta 1, το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό ρυμουλκό της Ευρώπης. Το εν λόγω ρυμουλκό συνιστά αποτέλεσμα στενής συνεργασίας με…
Τα μέλη του OPEC+ βρίσκονται σε συνομιλίες για το κατά πόσο θα συμφωνήσουν νέα μεγάλη αύξηση της παραγωγής πετρελαίου στη συνεδρίαση της 1ης Ιουνίου,…
H Ocean Wilsons Holdings Limited, επενδυτική εταιρεία χαρτοφυλακίου με έδρα τις Βερμούδες, ανακοίνωσε ότι ολοκλήρωσε όλες τις απαραίτητες συνθήκες για την πώληση του 56%…
Oι καθυστερήσεις στις παραδόσεις αεροσκαφών από τις Boeing και Airbus έρχονται να προσθέσουν νέους πονοκεφάλους στις αεροπορικές εταιρείες ενόψει καλοκαιριού, με τις εκτιμήσεις να…
Η εκλογή Τραμπ και οι συνεπακόλουθες γεωπολιτικές εντάσεις έχουν προκαλέσει αναταράξεις στο σύνολο των βιομηχανιών, συμπεριλαμβανομένης και της ναυτιλίας, με πολλές χώρες να αναζητούν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ