
Η αυτοκινητοβιομηχανία αποτελεί έναν ακόμα κλάδο που έχει πληγεί από την κρίση της πανδημίας, καθώς, με δεδομένα τα μέτρα απαγόρευσης των μετακινήσεων, οι πωλήσεις οχημάτων έχουν πάρει την κατιούσα.
Ένα από τα «θύματα» είναι και η Nissan Motor Co, η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων της Ιαπωνίας, καθώς, όπως ανακοίνωσε την Τρίτη 28 Ιουλίου, οι οικονομικές της απώλειες θα ανέλθουν σε ιστορικά υψηλά επίπεδα.
Πιο συγκεκριμένα, η ιαπωνική εταιρεία εκτιμά ότι οι λειτουργικές της ζημίες για το φετινό οικονομικό έτος, που ολοκληρώνεται τον επόμενο Μάρτιο, θα κινηθούν στα 470 δισ. γεν ($4,5 δισ.). Οι εκτιμώμενες απώλειες είναι σημαντικά πιο αυξημένες σε σχέση με τις εκτιμήσεις για λειτουργικές ζημίες ύψους 262,8 δισ. γεν του Refinitiv, ενώ το περσινό οικονομικό έτος οι απώλειες της Nissan άγγιξαν τα 40,5 δισ. γεν.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της ιαπωνικής εταιρείας, τα έσοδα θα συρρικνωθούν στο 1/5, και συγκεκριμένα στα 7,8 τρισ. γεν, ενώ οι πωλήσεις θα υποχωρήσουν κατά 16%. Στο πλαίσιο αυτό, φαντάζει μάλλον περιττό να ειπωθεί ότι η Nissan δεν θα διανείμει μέρισμα στους μετόχους της.
Η Nissan πασχίζει ακόμη να βρει την κανονικότητά της μετά τη σύλληψη του CEO της, Carlos Ghosn, το 2018. Η εταιρεία εδώ και δύο χρόνια επιχειρεί να «αναστήσει» τη γραμμή παραγωγής της και να μειώσει τα κόστη της, προκειμένου να επιβιώσει στον σφοδρό ανταγωνισμό. Ωστόσο, η πανδημία ήρθε να ασκήσει επιπλέον πίεση στην ιαπωνική εταιρεία.
Κατά το α΄ τρίμηνο του τρέχοντος οικονομικού έτους, η Nissan κατέγραψε απώλειες 153,9 δισ. γεν, ενώ η μετοχή της έχει απολέσει φέτος 35% έναντι 14% της Toyota και 13% της Honda.
Αναλυτές θεωρούν μάλλον αδύνατη την ανάκαμψη της εταιρείας σε σχήμα «V», παρά τις απέλπιδες προσπάθειες της διοίκησης.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Hellenic Seaplanes προσθαλασσώθηκε στο λιμάνι του Βόλου, ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο στις θαλάσσιες αερομεταφορές. Το υδροπλάνο της εταιρείας προσέγγισε την κεντρική προβλήτα μπροστά…
Η τροπική καταιγίδα Ντάνας κατευθύνεται προς την ανατολική Κίνα σήμερα το πρωί, με την επαρχία Τζετζιάνγκ να ετοιμάζεται για την άφιξη του φαινομένου το…
Ένα ακόμη σοβαρό επεισόδιο εκτυλίχθηκε στην Ερυθρά Θάλασσα, 51 ναυτικά μίλια δυτικά της Al Hudaydah. Σύμφωνα με την UKMTO εμπορικό πλοίο δέχθηκε επίθεση από…
Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης ανακοίνωσαν ότι το ελληνόκτητο εμπορικό πλοίο «Magic Seas» που στοχοθέτησαν χθες, βυθίστηκε σήμερα στην Ερυθρά Θάλασσα. Οι αντάρτες ανέλαβαν…
Με ανακοίνωσή της η INTERCARGO καταδικάζει την πρόσφατη ένοπλη επίθεση εναντίον του ελληνόκτητου bulk carrier «Magic Seas» στις ακτές της Υεμένης. Το πλοίο φέρεται…
Η καινοτομία γύρω από τη μεταφορά υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) και συνθετικής μεθανόλης (e-methanol) εισέρχεται σε νέα εποχή, με την παρουσίαση του πρώτου…
Μια πρωτοποριακή τεχνολογία, που επιτρέπει την ανακύκλωση του αερίου BOG (Boil-Off Gas) από πλοία που καταναλώνουν υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) κατά τη διάρκεια της…
Η νέα τεχνολογία τροφοδοσίας καυσίμου αμμωνίας ecoFGSS-FLEX, που αναπτύχθηκε εσωτερικά από την LGE, θέτει νέα πρότυπα στην ασφαλή και αποδοτική χρήση της αμμωνίας ως…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ