
Παρά τα προβλήματα που οφείλονται στην πανδημία λόγω του Κορονοϊού COVID-19, ο Οργανισμός Λιμένος Λαυρίου Α.Ε., υπό τη νέα του διοίκηση, πέτυχε ρεκόρ κερδών για το 1ο εξάμηνο του 2020.
Πιο συγκεκριμένα, με στόχο κερδοφορίας για το πρώτο εξάμηνο του 2020 τις 371.350 ευρώ από τον προϋπολογισμό που εγκρίθηκε το 2019, ο Ο.Λ.Λ.Α.Ε. έφτασε κέρδη ύψους 719.118 ευρώ, υπερκαλύπτοντας τον στόχο κατά 94%.
Σημειωτέον ότι η κερδοφορία του Ο.Λ.Λ.Α.Ε. για το πρώτο εξάμηνο του 2020 υπερβαίνει τη συνολική κερδοφορία του 2019.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η αναφερόμενη κερδοφορία θα ήταν πολύ μεγαλύτερη, λαμβάνοντας υπόψη ότι λόγω της πανδημίας ο Ο.Λ.Λ.Α.Ε. είχε μεγάλες απώλειες εσόδων δεδομένου ότι:
Α) Σχεδόν μηδενίστηκαν τα έσοδα από τον Τομέα της Ακτοπλοΐας για τους μήνες Μάρτιο-Απρίλιο-Μάιο.
Β) Σε συμμόρφωση με τις κυβερνητικές αποφάσεις αποστερήθηκε σημαντικά έσοδα από τη μη είσπραξη του αντιτίμου παραχωρήσεων χώρων και καταστημάτων προς τρίτους.
Η επίτευξη της ανωτέρω κερδοφορίας οφείλεται κυρίως:
Α) Στην αναζήτηση νέων δραστηριοτήτων και φορτίων στη διεθνή αγορά.
Β) Στη μείωση των εξόδων
Γ) Στη διεκδίκηση και τιμολόγηση οφειλών παρελθόντων ετών προς τον Ο.Λ.Λ.Α.Ε.
Παράλληλα, με συνεχή προσπάθεια της νέας διοίκησης ανακτήθηκαν επισφάλειες τιμολογημένων υπηρεσιών παρελθόντων ετών, με αποτέλεσμα να μειωθεί σημαντικά το ύψος παλαιών επισφαλειών και να βελτιωθεί ανάλογα η ρευστότητα του Οργανισμού.
Η διοίκηση του Ο.Λ.Λ.Α.Ε. εξέφρασε τις ευχαριστίες της στους εργαζομένους της, “οι οποίοι εν μέσω πανδημίας υπερέβαλαν εαυτούς, ώστε να λειτουργήσει η εταιρία σε μια περίοδο, κατά την οποία η γνωστή υποστελέχωση του Οργανισμού επιβαρύνθηκε και από αυτή τη δυσμενή συγκυρία”.
Με βάση αυτή την απόδοση κερδοφορίας, η νέα διοίκηση του Ο.Λ.Λ.Α.Ε. βλέπει με μεγάλη αισιοδοξία το μέλλον και προγραμματίζει τις απαραίτητες επενδύσεις, ώστε το 2021 να αποτελέσει έτος-σταθμό για τον Ο.Λ.Λ.Α.Ε. σε ό,τι αφορά την ανάπτυξη νέων δραστηριοτήτων, τη βελτίωση των υποδομών του λιμένος, την προσέλκυση νέων πελατών και, βεβαίως, τη διασφάλιση της οικονομικής ευρωστίας του Οργανισμού.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Μπορεί οι γεωπολιτικές και εμπορικές μεταβολές να εντείνουν το αίσθημα αβεβαιότητας των πλοιοκτητών, εντούτοις η δραστηριότητα στις ανακυκλώσεις πλοίων εξακολουθεί να καταγράφεται νωχελική. Υπό…
Με γοργούς ρυθμούς συνεχίζεται η επέκταση στο orderbook των containerships, το οποίο πλέον έχει ξεπεράσει το φράγμα των 10 εκατ. TEUS. Αξίζει να σημειωθεί…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ