
Η διοίκηση του ομίλου MR Marine Group ανακοίνωσε ότι ο Karel Peters είναι ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος (CEO) της MR Marine Group. Ο νέος CEO ανέλαβε τα καθήκοντά του, την 5η Ιουνίου 2020, αντικαθιστώντας τον Nick Bosch van Rosenthal, ιδρυτή του ομίλου, ο οποίος θα συνεχίσει να προσφέρει τις υπηρεσίες του μέσα από τη θέση του συμβούλου.
Καλωσορίζοντας τον διάδοχό του και αντανακλώντας την ιστορία του ομίλου MR Marine Group, ο Nick Bosch van Rosenthal επιβεβαίωσε τη θετική πορεία της εταιρείας και ότι η προοπτική για το μέλλον της είναι ακόμα πιο αισιόδοξη: «Έχουμε αντιμετωπίσει πολλές προκλήσεις και έχουμε πετύχει πολλά. Αισθάνομαι προνομιούχος αλλά και περήφανος για τους συνεργάτες μου – μια φανταστική ομάδα που εργάζεται σε γραφεία στρατηγικής σημασίας και ένα πραγματικά παγκόσμιο δίκτυο πιστοποιημένων μηχανικών έτοιμων να εξυπηρετήσουν τους πελάτες μας όλο το 24ωρο. Είναι η κατάλληλη στιγμή για μένα να παραδώσω το τιμόνι, και χαίρομαι που βρήκα ένα πολύ έμπειρο και αναγνωρισμένο στέλεχος που μπορεί να μας οδηγήσει στο επόμενο στάδιο».
Πριν ενταχθεί στον όμιλο MR Marine Group, ο Karel Peters είχε υπηρετήσει σε διοικητικές θέσεις επιχειρήσεων, όπως η World Fuel Services, η Royal Burger Group και η S5 Agency World Ltd.
Η MR Marine Group είναι η κορυφαία εταιρεία εξειδικευμένων υπηρεσιών παγκοσμίως για την επιθεώρηση και συντήρηση ανελκυστήρων σε πλοία και συστημάτων ballast. Ο όμιλος ιδρύθηκε το 2002 και αποτελείται από τις εταιρείες MR Elevator, MR Spares και MR Ballast. Τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας βρίσκονται στο Ρότερνταμ, διατηρώντας υποκαταστήματα στο Κότσι, στη Σιγκαπούρη, στη Σαγκάη και στον Παναμά. Η MR Marine Group διαχειρίζεται ένα παγκόσμιο δίκτυο 150 πιστοποιημένων μηχανικών σε πάνω από 130 λιμάνια. Η εταιρεία στηρίζεται στο πάθος των ανθρώπων της και την προσπάθειά τους να υπερέχουν, οδηγούμενοι από την φιλοδοξία τους καταφέρνουν να εξασφαλίζουν άμεση ανταπόκριση στους πελάτες με υπηρεσίες που υπερτερούν.
Περισσότερες πληροφορίες: www.mr-marinegroup.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Σε βραχώδη σημείο, στην είσοδο του λιμανιού του Βόλου, αμέσως μετά τον κόκκινο φανό, έπεσε από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία, σκάφος του Λιμενικού Σώματος.…

Από το 2026, το λιμάνι του Όσλο θα εισαγάγει οικονομικά κίνητρα για καθαρότερα πλοία. Τα πλοία που λειτουργούν χωρίς εκπομπές ρύπων εντός και εκτός…

Η αμερικανική εταιρεία τεχνητής νοημοσύνης (ΤΝ) OpenAI και αυστραλιανή εταιρεία διαχείρισης κέντρου δεδομένων ανακοίνωσαν σήμερα ότι υπέγραψαν πρωτόκολλο συμφωνίας ύψους δισεκατομμυρίων δολαρίων για να…

Την επέκταση της συνεργασίας τους με την υπογραφή συμβολαίου για την κατασκευή ενός τρίτου, αμιγώς ηλεκτρικού (100% battery-electric), ταχύπλοου ferry ανακοίνωσαν η Incat Tasmania…

Μια νέα νομοθεσία για την ασφάλιση των πλοίων έναντι κινδύνων πολέμου (Act on the War Risk Insurance of Ships ) ενέκρινε ομόφωνα το δανικό…

«Η “Ατζέντα 2030” προβλέπει ένα ισχυρό και σύγχρονο Πολεμικό Ναυτικό. Το πιο ισχυρό και το πιο σύγχρονο Πολεμικό Ναυτικό στη μακραίωνη ελληνική ιστορία. Προβλέπει…

Την επιχειρησιακή της εμβέλεια επεκτείνει δυναμικά η China Eastern Airlines, καθώς, σύμφωνα με την ίδια, εγκαινίασε τη μεγαλύτερη σε απόσταση απευθείας εμπορική πτήση στον…

Η μεγαλύτερη σε μήκος και βαθύτερη υποθαλάσσια οδική σήραγγα στον κόσμο κατασκευάζεται στη Νορβηγία, με σκοπό να μειώσει τον χρόνο ταξιδιού μεταξύ των μεγάλων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ