Κρίση ρευστότητας για την κρατική εταιρεία ενέργειας της Αργεντινής

Κρίση ρευστότητας για την κρατική εταιρεία ενέργειας της Αργεντινής

102
Κρίση ρευστότητας για την κρατική εταιρεία ενέργειας της Αργεντινής

Η Exmar ανακοίνωσε ότι έλαβε γραπτή ειδοποίηση «ανωτέρας βίας» από την κρατική εταιρεία πετρελαίου και φυσικού αερίου της Αργεντινής, YPF SA, στο πλαίσιο της συμφωνίας ναύλωσης για το πλωτό πλοίο «Tango FLNG».

Η YPF ισχυρίζεται ότι οι επιπτώσεις από τον Covid-19, τόσο παγκοσμίως όσο και ειδικότερα στην Αργεντινή, εμπόδισαν την ικανότητα της εταιρείας ενέργειας να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της βάσει των συμφωνιών. Μεταξύ αυτών των υποχρεώσεων είναι η ικανότητά της να πληρώνει τα τιμολόγια που οφείλει για υπηρεσίες που εκτελέστηκαν κατά το δεύτερο μισό του Μαρτίου του 2020, ανέφερε η Exmar.

Βάσει των αποτελεσμάτων της Exmar κατά το Q1 του 2020, το «Tango FLNG» συνέβαλε περίπου στο 36% των συνολικών EBITDA για την περίοδο. Η Exmar θεωρεί ότι η ειδοποίηση ανωτέρας βίας είναι παράνομη, ανακοίνωσε ότι επιφυλάσσεται επί των δικαιωμάτων της και εξετάζει τις δυνατότητές της για την υπεράσπιση των συμφερόντων της. Ανεξάρτητα από την έκβαση της διαφοράς με την YPF σχετικά με την ειδοποίηση, η Exmar μελετά διάφορα μέτρα για τη διαφύλαξη της ρευστότητάς της, η οποία, βάσει των τρεχουσών προβλέψεών της, δεν κινδυνεύει μέχρι το τέλος του 2020.

Πριν ξεκινήσει η παραγωγή του «Tango FLNG», στα μέσα του 2019, η YPF υπολόγισε ότι το πλοίο «FLNG» θα αποφέρει περίπου 200 εκατ. δολάρια ΗΠΑ ετησίως. Η κρατική εταιρεία πετρελαίου και φυσικού αερίου της Αργεντινής ανέφερε ότι το πλοίο «FLNG» παρήγαγε έσοδα ύψους 1,1 δισ. πέσος (18,5 εκατ. δολάρια ΗΠΑ) το πρώτο τρίμηνο του 2020.

Το «Tango FLNG», που ανήκει στην Exmar, λειτουργεί με δεκαετή σύμβαση που υπογράφηκε τον Νοέμβριο του 2018, παράγοντας LNG για την YPF, ενώ με χωρητικότητα αποθήκευσης 16.100 κ.μ., παράγει 0,5 mta υγροποιημένο αέριο από τη Vaca Muerta.

Φωτό: www.exmar.be/en

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.