
Η Exmar ανακοίνωσε ότι έλαβε γραπτή ειδοποίηση «ανωτέρας βίας» από την κρατική εταιρεία πετρελαίου και φυσικού αερίου της Αργεντινής, YPF SA, στο πλαίσιο της συμφωνίας ναύλωσης για το πλωτό πλοίο «Tango FLNG».
Η YPF ισχυρίζεται ότι οι επιπτώσεις από τον Covid-19, τόσο παγκοσμίως όσο και ειδικότερα στην Αργεντινή, εμπόδισαν την ικανότητα της εταιρείας ενέργειας να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της βάσει των συμφωνιών. Μεταξύ αυτών των υποχρεώσεων είναι η ικανότητά της να πληρώνει τα τιμολόγια που οφείλει για υπηρεσίες που εκτελέστηκαν κατά το δεύτερο μισό του Μαρτίου του 2020, ανέφερε η Exmar.
Βάσει των αποτελεσμάτων της Exmar κατά το Q1 του 2020, το «Tango FLNG» συνέβαλε περίπου στο 36% των συνολικών EBITDA για την περίοδο. Η Exmar θεωρεί ότι η ειδοποίηση ανωτέρας βίας είναι παράνομη, ανακοίνωσε ότι επιφυλάσσεται επί των δικαιωμάτων της και εξετάζει τις δυνατότητές της για την υπεράσπιση των συμφερόντων της. Ανεξάρτητα από την έκβαση της διαφοράς με την YPF σχετικά με την ειδοποίηση, η Exmar μελετά διάφορα μέτρα για τη διαφύλαξη της ρευστότητάς της, η οποία, βάσει των τρεχουσών προβλέψεών της, δεν κινδυνεύει μέχρι το τέλος του 2020.
Πριν ξεκινήσει η παραγωγή του «Tango FLNG», στα μέσα του 2019, η YPF υπολόγισε ότι το πλοίο «FLNG» θα αποφέρει περίπου 200 εκατ. δολάρια ΗΠΑ ετησίως. Η κρατική εταιρεία πετρελαίου και φυσικού αερίου της Αργεντινής ανέφερε ότι το πλοίο «FLNG» παρήγαγε έσοδα ύψους 1,1 δισ. πέσος (18,5 εκατ. δολάρια ΗΠΑ) το πρώτο τρίμηνο του 2020.
Το «Tango FLNG», που ανήκει στην Exmar, λειτουργεί με δεκαετή σύμβαση που υπογράφηκε τον Νοέμβριο του 2018, παράγοντας LNG για την YPF, ενώ με χωρητικότητα αποθήκευσης 16.100 κ.μ., παράγει 0,5 mta υγροποιημένο αέριο από τη Vaca Muerta.
Φωτό: www.exmar.be/en
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Ιουνίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών Χρονικών…
Σε μια περίοδο έντονου μετασχηματισμού για τη ναυτιλία, όπου οι πρακτικές για περιβαλλοντική βιωσιμότητα επαναπροσδιορίζουν τα δεδομένα μέσω υιοθέτησης νέων τεχνολογιών, η ανάγκη για…
Οι αρχές του Ιράν δεν έκρυψαν τις «σοβαρές αμφιβολίες» τους για την πρόθεση του Ισραήλ να τηρήσει την κατάπαυση του πυρός, σε εφαρμογή από…
Εξ αφορμής της έναρξης ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, η BIMCO προχώρησε σε έκδοση έκθεσης αναφορικά με τις εκτιμώμενες ανακατατάξεις στην αγορά της…
Η Red Sea Gateway Terminal (RSGT) της Σαουδικής Αραβίας ανακοίνωσε τη στρατηγική επέκτασή της σε τερματικούς σταθμούς πολλαπλών χρήσεων (multi-purpose) σε τέσσερις υφιστάμενες στρατηγικές…
Απόφαση-ορόσημο για την ενίσχυση της προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος και των παράκτιων κοινοτήτων έλαβαν πρόσφατα οι Υπουργοί Περιβάλλοντος 15 ευρωπαϊκών κρατών. Στο πλαίσιο συνάντησης…
Πτώση καταγράφουν οι τιμές του πετρελαίου στις αρχές της τρέχουσας εβδομάδας, έπειτα από την κατακόρυφη άνοδο που πυροδότησε πρόσφατα η σύγκρουση Ισραήλ-Ιράν. Σύμφωνα με…
Σαν κεραυνός εν αιθρία «έπεσε» στις 25 Ιουνίου η είδηση ότι η Shell και η BP συμμετείχαν πρόσφατα σε συνομιλίες για συγχώνευση των δραστηριοτήτων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ