Στην ανάπτυξη νέας στρατηγικής σχετικά με την αντιμετώπιση του κλίματος αβεβαιότητας ένεκα του Covid-19 προέβη μία από τις κορυφαίες ναυτιλιακές εταιρείες της Ιαπωνίας, η Mitsui O.S.K. Lines (MOL).
Για να χαράξει τη μελλοντική της πορεία, η εταιρεία χρειάστηκε να ανατρέξει σε εκτιμήσεις σχετικά με την ανάκαμψη της αγοράς στην οποία δραστηριοποιείται μετά το πέρας της πανδημίας. Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στην ιστοσελίδα της εταιρείας, η ανάκαμψη για τους κλάδους των tankers και bulkers αναμένεται να ξεκινήσει το 2021 και 2022 αντίστοιχα.
Ως εκ τούτου, η MOL έχει αποφασίσει να μειώσει τον στόλο της κατά 40 πλοία, προκειμένου να αντεπεξέλθει στα νέα δεδομένα της αγοράς. Τα πλοία που θα αφαιρέσει η ιαπωνική εταιρεία από τον στόλο της είναι tankers, bulk carriers και Ro-Ro, με τον κλάδο των τελευταίων να αναμένεται να έχει την πιο αργή ανάκαμψη, και συγκεκριμένα από το 2023 και μετά.
Όσον αφορά το εγγύς μέλλον, η MOL εκτιμά ότι θα υπάρξει ιδιαίτερο επενδυτικό ενδιαφέρον για ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και ψηφιοποίηση της ναυτιλιακής βιομηχανίας. Συνεπώς, η εταιρεία θα προβεί στην προώθηση και στην ανάπτυξη των δραστηριοτήτων της με επίκεντρο το LNG, καθώς και στην εκπόνηση ενεργειακών projects.
Φωτό: www.mol.co.jp/en