
Επιστολή-απάντηση στον Γενικό Γραμματέα της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας δημοσιοποίησε νωρίτερα σήμερα ο πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, Θ. Βενιάμης. Στην ανοικτή επιστολή αναφέρονται τα εξής:
«Διαβάζοντας τη σημερινή ανοικτή επιστολή-μονόλογο του , δεν μπορώ να μην εκφράσω τα κάτωθι:
Όσοι υπηρετούν θεσμικούς ρόλους πρέπει να περιμένουν να κριθούν μετά την ολοκλήρωση της θητείας τους, γιατί τότε θα αποτιμηθεί η συνολική τους προσφορά. Όμως, ο Γενικός Γραμματέας προτιμά να «διαφημίζει» ο ίδιος το έργο του, στάση που τορπιλίζει την υστεροφημία που θα έπρεπε κανονικά να επιθυμεί.
Διαπιστώνω επίσης με απογοήτευση ότι ο Γενικός Γραμματέας δεν βλέπει το δάσος αλλά μόνο το δέντρο και αυτό της δικής του επιλογής. Σε κάθε περίπτωση, αδυνατώ να εντοπίσω το όραμα που υπηρετεί την τελευταία δεκαετία, εκτός κι αν αυτό είναι η φθίνουσα πορεία του ελληνικού νηολογίου και της ναυτοσύνης των Ελλήνων, και το ευρύτερο τέλμα του ναυτικού επαγγέλματος στην πατρίδα μας. Οι προσωπικές ατζέντες και φιλοδοξίες πρέπει να μην υπερτερούν του γενικού συμφέροντος του κλάδου και των μελών του οργάνου που εκπροσωπείται, αρχή που ολοφάνερα δεν πρεσβεύει ο ίδιος.
Η ιστορία λοιπόν θα τον κρίνει και ας μην προκαταλαμβάνει αυτή με εγωκεντρικές δηλώσεις. Η ναυτιλία των Ελλήνων υπήρχε και μεγαλούργησε πριν από αυτόν και θα υπάρχει και θα μεγαλουργήσει και μετά από τη δική του ηγεσία. Το ερώτημα είναι αν οι Έλληνες ναυτικοί μας θα μπορέσουν να παραμείνουν σημαντικοί εταίροι και συνεργάτες σε αυτή την εθνική επιτυχία».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Περιορισμένη παρέμεινε η δραστηριότητα στις αγοραπωλησίες πλοίων και τον Απρίλιο. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Allied, τον πρώτο μήνα του β΄ τριμήνου…
Οι ιδιοκτήτες και οι διαχειριστές πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων εξακολουθούν να αποφεύγουν τη Διώρυγα του Σουέζ, σύμφωνα με πρόσφατα δεδομένα της Alphaliner. Είναι χαρακτηριστικό ότι,…
Σε «ορμητήριο» για την επέκταση της CMA CGM στα logistics της Ανατολικής Μεσογείου φαίνεται να εξελίσσεται ο λιμένας της Λαττάκειας στη Συρία, καθώς η…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία κατακλύζεται τα τελευταία χρόνια από νέες τεχνολογίες, η ανάπτυξη αυτόνομων πλοίων φαίνεται να κεντρίζει ιδιαίτερα το ενδιαφέρον της Νότιας Κορέας.…
Ανοδική πορεία κατέγραψε η ζήτηση για αερομεταφορές το α΄ τρίμηνο του 2025. Ειδικότερα, σύμφωνα με δεδομένα της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ), η ζήτηση των…
Στα νεότευκτα πλοία συνεχίζουν να εστιάζουν δίχως παύση οι κολοσσοί της liner ναυτιλίας. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα του Reuters, η OOCL προχώρησε σε…
Η ναυλαγορά των LNG carriers πρόσφατα βυθίστηκε σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα, με την ανάκαμψη των ναύλων να μην έχει λάβει χώρα ακόμη. Ειδικότερα, σύμφωνα…
Γεγονός πρέπει να θεωρείται πλέον η δημιουργία της μεγαλύτερης εταιρείας logistics παγκοσμίως, καθώς η δανική DSV ολοκλήρωσε αισίως την εξαγορά της DB Schenker. Συγκεκριμένα, σύμφωνα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ