
Η Stena Bulk εγκαινίασε έναν νέο τύπο σχεδιασμού δεξαμενόπλοιων μεταφοράς χημικών και διυλισμένων πετρελαϊκών προϊόντων, με στόχο την ελαχιστοποίηση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, όπως ανακοίνωσε η σουηδική εταιρεία την Τετάρτη 10 Ιουνίου.
Ο νέος τύπος σχεδιασμού IMOFlexMAX ενσωματώνει κινητήρες διπλού καυσίμου LNG καθώς και κυλινδρικά ιστία Flettner rotors και ηλιακά πάνελ για τη χρήση ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές.
Με τη χρήση του IMOFlexMAX, τα νέας γενιάς πλοία θα μπορούν να μειώσουν τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου κατά 25%, ενώ δυνητικά οι μειώσεις μπορούν να φτάσουν έως και το 45%. Μάλιστα, ο εν λόγω σχεδιασμός είναι δυνατόν να υλοποιηθεί με τα υπάρχοντα τεχνολογικά μέσα.
«Τα IMOFlexMAX πλοία θα αποτελέσουν σημαντικά περιουσιακά στοιχεία για τη Stena Bulk και τους εταίρους μας, προκειμένου να ενισχύσουμε τη θέση μας στην αγορά των MR tankers, με αυξημένη αποδοτικότητα και μείωση των εκπομπών», ανέφερε ο Erik Hånell, πρόεδρος και CEO της εταιρείας.
Φωτό: www.stenabulk.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εκπρόσωπος του ισραηλινού στρατού εξέδωσε προειδοποίηση για απομάκρυνση των κατοίκων από μια περιοχή της Τεχεράνης, σύμφωνα με ανάρτηση του εκπροσώπου στην πλατφόρμα X. Ως…
Ο νέος δίχρονος κινητήρας X-DF-A της WinGD, σχεδιασμένος να λειτουργεί με υψηλό ποσοστό αμμωνίας ως κύριο καύσιμο, αρχίζει να καθιερώνεται ως βασική τεχνολογική λύση…
Το Πεκίνο θα συνεχίσει να ενισχύει τον έλεγχο και την έγκριση αιτήσεων εξαγωγής για προϊόντα που σχετίζονται με τις σπάνιες γαίες, δήλωσε ο Χε…
Η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, κάλεσε την Κυριακή 15 Ιουνίου, την G7 να «αποφύγει τον προστατευτισμό», κατά τη διάρκεια…
Η κατάσταση στη Μ. Ανατολή παραμένει τεταμένη. Η διεθνής σκηνή παρακολουθεί με αμείωτο ενδιαφέρον τις εξελίξεις, δεδομένου ότι οι επιπτώσεις της πολεμικής αυτής σύρραξης,…
Στα 5,351 δισ. ευρώ διαμορφώθηκε το πρωτογενές πλεόνασμα σε τροποποιημένη ταμειακή βάση για την περίοδο Ιανουαρίου – Μαΐου 2025, σύμφωνα με τα στοιχεία εκτέλεσης…
Η τεχνολογία των αυτόνομων ρομποτικών οχημάτων, τόσο επιφανείας όσο και βυθού, μετασχηματίζει σταδιακά τον τρόπο με τον οποίο επιθεωρούμε, παρακολουθούμε και διαχειριζόμαστε κρίσιμες θαλάσσιες…
Οι χώρες της ΕΕ διαφωνούν εδώ και καιρό σχετικά με το αν πρέπει να προωθήσουν καθολικά την πυρηνική ενέργεια για τη μετάβαση στη νέα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ