Η βελτίωση της επικοινωνίας των ναυτικών σε πρώτο πλάνο

    394
    Η βελτίωση της επικοινωνίας των ναυτικών σε πρώτο πλάνο

    Η Inmarsat συνεχίζει να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες για τη βελτίωση των συνθηκών εργασίας των ναυτικών. Η πρωτοβουλία της Inmarsat περιλαμβάνει στενότερη συνεργασία με το International Seafarers’ Welfare and Assistance Network (ISWAN). H Inmarsat παρέχει στα πληρώματα πρόσβαση στο SeafarerHelp portal της ISWAN, καθώς και τη δυνατότητα ζωντανής συνομιλίας μέσω του WiFi portal και Fleet Hotspot της εταιρείας, ενώ παράλληλα διατηρεί τη δυνατότητα δωρεάν κλήσεων μέσω των παρεχόμενων υπηρεσιών της. Επιπλέον, αυξάνει τις δυνατότητες επικοινωνίας για τους ναυτικούς που παραμένουν σε λιμάνια αρκετό καιρό και δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο.

    Η SeafarerHelp είναι η δωρεάν, εμπιστευτική, πολύγλωσση γραμμή βοήθειας του ISWAN, η οποία προσφέρει υποστήριξη και βοήθεια στους ναυτικούς και στις οικογένειές τους σε όλο τον κόσμο. Η τηλεφωνική γραμμή είναι διαθέσιμη 24 ώρες την ημέρα, 365 ημέρες τον χρόνο, και οι ναυτικοί μπορούν να επικοινωνήσουν με διάφορους τρόπους, όπως μέσω Live chat, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τηλεφώνου.

    Όπως ανακοινώθηκε στις αρχές Απριλίου, η Inmarsat συνεργάζεται επίσης με την εταιρεία υγειονομικής περίθαλψης πληρωμάτων Vikand και τον πάροχο πλατφορμών λογισμικού FrontM, για να προσφέρει στα πληρώματα δωρεάν υπηρεσίες «βιντεοκλήσης Covid-19» με εξειδικευμένο προσωπικό. Η υπηρεσία είναι πλέον διαθέσιμη σε περισσότερα από 150 πλοία, με επιπλέον 1.000 πλοία να αναμένουν τη χρήση της.

    Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.