
Ο Διεθνής Οργανισμός Ενέργειας (IEA), στην τελευταία μηνιαία έκθεσή του, αναμένει ότι η κρίση από την πανδημία θα εξαλείψει το 2020 σχεδόν μία δεκαετία αύξησης της ζήτησης πετρελαίου.
Το μέγεθος της πετρελαϊκής κρίσης αψηφά τις προσπάθειες του OPEC+ και άλλων πετρελαιοπαραγωγών χωρών, καθώς η μείωση της παραγωγής τίθεται σε ισχύ.
Οι εταιρείες παραγωγής πετρελαίου της Νιγηρίας έχουν εφαρμόσει ορισμένα μέτρα προκειμένου να μετριάσουν τον αντίκτυπο του σοκ. Αυτά περιλαμβάνουν μείωση του προσωπικού, αναθεώρηση προς τα κάτω των συμβάσεων με εταιρείες παροχής πετρελαίου, προσπάθεια μείωσης του κόστους παραγωγής και ούτω καθεξής.
Ωστόσο, αυτά τα μέτρα φαίνονται ανεπαρκή, καθώς, προκειμένου αυτές οι εταιρείες να συνεχίσουν να δραστηριοποιούνται, θα πρέπει η παγκόσμια ζήτηση πετρελαίου να βελτιωθεί, σε τιμές αργού τουλάχιστον $35/βαρέλι.
Ο εκπρόσωπος της Εθνικής Εταιρείας Πετρελαίου της Νιγηρίας (NNPC), Kennie Obateru, σε συζητήσεις του με δημοσιογράφους πριν από λίγες ημέρες, αποκάλυψε ότι οι πετρελαϊκές εταιρείες ενδέχεται να εξετάσουν το ενδεχόμενο διακοπής της παραγωγής εάν η κατάσταση συνεχιστεί. Ο κ. Obateru ξεκαθάρισε ότι οι εταιρείες δεν μπορούν να συνεχίσουν να παράγουν σε μια αγορά όπου δεν υπάρχει ζήτηση. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με τις γεμάτες αποθήκες και τις τιμές κάτω από το κόστος παραγωγής, καθιστούν μη βιώσιμο για τις εταιρείες πετρελαίου το να συνεχίσουν να παράγουν.
Το CNBC ανέφερε ότι η Goldman Sachs, σε σημείωμά της προς τους επενδυτές, επεσήμανε ότι η αγορά αναμένεται να δοκιμάσει την παγκόσμια ικανότητα αποθήκευσης τις επόμενες εβδομάδες και πιθανότατα θα δημιουργήσει μεγαλύτερη μεταβλητότητα, με περισσότερες πιέσεις προς τα κάτω.
Φωτό: Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Στον απόηχο της συμφωνίας κατάπαυσης του πυρός στη Λωρίδα της Γάζας ανάμεσα στο Ισραήλ και τη Χαμάς, τα βλέμματα της διεθνούς ναυτιλιακής κοινότητας στρέφονται…

Ο κυκλώνας Μελίσα αναβαθμίστηκε σήμερα στη μέγιστη κατηγορία 5 στην Καραϊβική, απειλώντας την Τζαμάικα, την Αϊτή και τη Δομινικανή Δημοκρατία με καταστροφικούς ανέμους και…

Ινδικά μέσα ενημέρωσης μεταδίδουν ότι η MSC βρίσκεται ένα βήμα μακριά από τη νηολόγηση ορισμένων από τα πλοία του στόλου της στο εθνικό νηολόγιο.…

Μια ομάδα κορυφαίων χρηματοπιστωτικών, ενεργειακών και βιομηχανικών εταιρειών ανακοίνωσε την ίδρυση της Carbon Measures, μιας νέας συμμαχίας με στόχο την προώθηση ενός πιο ακριβούς…

Στο επίκεντρο της πρόσφατης συνεδρίασης του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου βρέθηκε το θέμα της ανταγωνιστικής πράσινης μετάβασης, καθώς και η επιτακτική ανάγκη εντατικοποίησης των συλλογικών προσπαθειών…

Σε νέα εποχή εισέρχεται ο ναυπηγικός κολοσσός της Νότιας Κορέας HD Hyundai, μετά τη στρατηγική αναδιάρθρωση των θυγατρικών του. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου,…

Παρά τον εν εξελίξει εμπορικό πόλεμο ΗΠΑ-Κίνας, η ανθεκτικότητα των κινεζικών εξαγωγών αποδεικνύει πόσο απαραίτητα παραμένουν πολλά από τα προϊόντα της Κίνας, ακόμα και…

Ένα νέο κεφάλαιο για τις εξαγωγές LNG του Κατάρ «εγκαινίασε» πρόσφατα η QatarEnergy στο Ηνωμένο Βασίλειο, με την παραχώρηση ενός εκ των μεγαλύτερων τερματικών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ