
Η κατασκευή του πρώτου LNG bunkering πλοίου χωρητικότητας 500 κ.μ. της Νότιας Κορέας ξεκίνησε την Πέμπτη 7 Μαΐου, όπως ανακοίνωσε το Υπουργείο Ωκεανών και Αλιείας της χώρας.
Με την εφαρμογή του sulphur cap από την 1/1/2020, ο αριθμός των πλοίων που επιλέγουν το LNG για τη συμμόρφωση με τη διεθνή νομοθεσία του ΙΜΟ έχει αυξηθεί σημαντικά, αναφέρει στην ανακοίνωσή του το υπουργείο. Στο πλαίσιο αυτό, μάλιστα, η νοτιοκορεατική κυβέρνηση εισήγαγε το 2018 το «LNG bunkering core technology development and system construction project», που σκοπό έχει την ανάπτυξη πλοίων καύσης LNG για την πρόωσή τους.
Παράλληλα το «Coastal Vessel Custom LNG Bunkering System Development Project» προσβλέπει στην κατασκευή και στην εγκατάσταση μονάδων τροφοδοσίας πλοίων με LNG, προκειμένου η ασιατική χώρα να ανταποκριθεί στην υψηλή ζήτηση πλοίων για κατανάλωση υγροποιημένου φυσικού αερίου στις ακτογραμμές της. Μάλιστα, μικρού και μεσαίου μεγέθους εγχώρια ναυπηγεία θα αναλάβουν τη ναυπήγηση 140 πλοίων κατανάλωσης LNG έως το 2025.
Το πρώτο LNG bunkering πλοίο θα κατασκευαστεί με τεχνολογία η οποία θα παράγεται εγχώρια από εταιρείες συμπεριλαμβανομένων των Vessel Offshore Plant Research Institute, POSCO, EK Heavy Industries, Transgas Solution, Mytek, Valmax Technology και Seoul Line.
Η κατασκευή του πλοίου αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2021, ενώ η έναρξη της παροχής των υπηρεσιών του είναι προγραμματισμένη για το 2023, δηλαδή έναν χρόνο μετά την ολοκλήρωση θαλάσσιων δοκιμών.
Φωτό: Τransgas
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Ιουνίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών Χρονικών…
Σε μια περίοδο έντονου μετασχηματισμού για τη ναυτιλία, όπου οι πρακτικές για περιβαλλοντική βιωσιμότητα επαναπροσδιορίζουν τα δεδομένα μέσω υιοθέτησης νέων τεχνολογιών, η ανάγκη για…
Οι αρχές του Ιράν δεν έκρυψαν τις «σοβαρές αμφιβολίες» τους για την πρόθεση του Ισραήλ να τηρήσει την κατάπαυση του πυρός, σε εφαρμογή από…
Εξ αφορμής της έναρξης ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, η BIMCO προχώρησε σε έκδοση έκθεσης αναφορικά με τις εκτιμώμενες ανακατατάξεις στην αγορά της…
Η Red Sea Gateway Terminal (RSGT) της Σαουδικής Αραβίας ανακοίνωσε τη στρατηγική επέκτασή της σε τερματικούς σταθμούς πολλαπλών χρήσεων (multi-purpose) σε τέσσερις υφιστάμενες στρατηγικές…
Απόφαση-ορόσημο για την ενίσχυση της προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος και των παράκτιων κοινοτήτων έλαβαν πρόσφατα οι Υπουργοί Περιβάλλοντος 15 ευρωπαϊκών κρατών. Στο πλαίσιο συνάντησης…
Πτώση καταγράφουν οι τιμές του πετρελαίου στις αρχές της τρέχουσας εβδομάδας, έπειτα από την κατακόρυφη άνοδο που πυροδότησε πρόσφατα η σύγκρουση Ισραήλ-Ιράν. Σύμφωνα με…
Σαν κεραυνός εν αιθρία «έπεσε» στις 25 Ιουνίου η είδηση ότι η Shell και η BP συμμετείχαν πρόσφατα σε συνομιλίες για συγχώνευση των δραστηριοτήτων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ