
Ο κλάδος της γεωργίας της Κίνας σημείωσε θετικές επιδόσεις το πρώτο τρίμηνο του έτους, παρά τις επιπτώσεις από τον Covid-19, ανέφερε Κινέζος αξιωματούχος την Τρίτη 28 Απριλίου, όπως μεταδίδει το πρακτορείο Νέα Κίνα.
Ο Wei Baigang, αξιωματούχος του κινεζικού Υπουργείου Γεωργίας και Αγροτικών Υποθέσεων, δήλωσε σε συνέντευξη Τύπου ότι η χώρα σημείωσε αύξηση 3,5% σε ετήσια κλίμακα στην προστιθέμενη αξία του κλάδου φύτευσης.
Η Κίνα διατηρεί θετικές προοπτικές για τη θερινή συγκομιδή των σιτηρών, καθώς η ανοιξιάτικη φύτευση έχει προχωρήσει ομαλά, δήλωσε ο Wei Baigang, σημειώνοντας ότι όλες οι επιχειρήσεις που σχετίζονται με τη γεωργία επέστρεψαν στην κανονική τους δραστηριότητα. «Είμαστε σίγουροι και ικανοί να επιτύχουμε μια συγκομιδή σιταριού για ολόκληρο τον χρόνο», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Επιπλέον, η επανεκκίνηση στην παραγωγή χοιρινού κρέατος έχει προχωρήσει, με τις χοιρομητέρες αναπαραγωγής να αυξάνονται κατά 9,8% από το τέλος του 2019, ανέφερε ο Wei.
Έξι πτήσεις τσάρτερ, που θα μεταφέρουν περισσότερες από 4.000 υψηλής ποιότητας χοιροµητέρες, έχουν φτάσει εν µέσω πανδημίας στην Κίνα από τη Γαλλία. Είναι οι πρώτες από τις δεκάδες αποστολές που θα ακολουθήσουν, επιδοτούμενες από το Πεκίνο, µε στόχο την εκ νέου ανάπτυξη του κοπαδιού του μεγαλύτερου παραγωγού χοιρινού κρέατος παγκοσμίως.
Ο Wei σημείωσε ότι οι τιμές του χοιρινού κρέατος συνέχισαν να υποχωρούν για δέκα συνεχόμενες εβδομάδες, ενώ οι τιμές άλλων αγροτικών προϊόντων έχουν επιστρέψει στα επίπεδα πριν από το ξέσπασμα της πανδημίας, καθώς η παραγωγή ανακάμπτει.
Υπό κανονικές συνθήκες, στην Κίνα σφάζονται περίπου 700 εκατ. χοίροι ετησίως, που αποδίδουν 50 εκατ. τόνους κρέατος, όγκος που αναλογεί στο μισό της παγκόσμιας κατανάλωσης. Με τη ζήτηση να ανακάμπτει και τις προσπάθειες αύξησης του κοπαδιού να απαιτούν χρόνο, η αγορά χοιρινού κρέατος αναμένει, σύμφωνα µε αναλυτές, τουλάχιστον ένα ράλι ακόμα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Το λιμάνι του Μπέλφαστ φιλοξένησε την πρώτη τελετή ονοματοδοσίας πλοίου, μετά από δύο δεκαετίες, με 200 προσκεκλημένους να δίνουν το «παρών». Το «Stena Futura»,…

Μεταβολές καταγράφονται στη ναυλαγορά των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στο κατώφλι του 2026. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δεδομένα της Xeneta, την εβδομάδα που μας πέρασε, οι…

Η εισαγωγή του νέου Port Community System (PCS) από την DP World στο λιμάνι της Μομπάσα αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για τον ψηφιακό μετασχηματισμό…

Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Norwegian Car Carriers (NOCC), με τον όμιλο να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός…

Τα δεξαμενόπλοια μεταφοράς χημικών προϊόντων αποτελούν το έναυσμα για τη σύσταση μιας νέας συμμαχίας στη Βόρεια Ευρώπη. Πιο συγκεκριμένα, η Odfjell SE και η…

Οι ιαπωνικές αρχές ενέκριναν, στις 21 Νοεμβρίου, την επανεκκίνηση του μεγαλύτερου πυρηνικού εργοστασίου παγκοσμίως, για πρώτη φορά μετά την καταστροφική πυρηνική κρίση της Φουκουσίμα…

Αύξηση 0,4% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Σεπτέμβριο εφέτος σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Σεπτεμβρίου 2024, ενώ αύξηση επίσης…

H AD Ports Group εξήγγειλε την υπογραφή συμφωνίας με τον κολοσσό της ναυτιλίας τακτικών γραμμών CMA CGM, προκειμένου να επεκτείνουν τον κοινό τερματικό σταθμό…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ