
Οι εξαγωγές μαλακού σιταριού της Γαλλίας σε χώρες εκτός της ΕΕ ανήλθαν τον Μάρτιο σε υψηλά δεκαετίας, σύμφωνα με στοιχεία του Refinitiv.
Oι εν λόγω εξαγωγές τον προηγούμενο μήνα άγγιξαν τους 1,63 εκατ. τόνους, αριθμός που αποτελεί τον υψηλότερο για τον μήνα Μάρτιο από την περίοδο 2009/2010, καθώς οι Γάλλοι εξαγωγείς ήρθαν αντιμέτωποι με υψηλή ζήτηση, παρά την εξάπλωση του κορονοϊού, που προκαλεί στρεβλώσεις στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα.
Παράλληλα οι γαλλικές εξαγωγές μαλακού σιταριού του περασμένου Μαρτίου αποτελούν τις υψηλότερες μηνιαίες για την εμπορική περίοδο 2019/2020, που ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2019. Συνολικά η Γαλλία έχει εξαγάγει προς χώρες-προορισμούς εκτός ΕΕ 9,4 εκατ. τόνους σκληρού σιταριού το 2019/2020, σύμφωνα με στοιχεία του Refinitiv.
Η Κίνα αναδεικνύεται σε σημαντικό εισαγωγέα μαλακού σιταριού της Γαλλίας φέτος, πέραν των παραδοσιακών αγορών, όπως αυτών της Βόρειας Αφρικής. Ήδη από τις αρχές της φετινής εμπορικής περιόδου περίπου 1 εκατ. τόνοι από τους 9,4 εκατ. τόνους μαλακού σιταριού είχαν προορισμό τον ασιατικό γίγαντα.
Οι Γάλλοι εξαγωγείς κατάφεραν να διαχειριστούν τον υψηλό όγκο αποστολών σιταριού, παρά τα προβλήματα που έχει επιφέρει η πανδημία στις μεταφορές. Ωστόσο, εάν η ζήτηση για γαλλικό μαλακό σιτάρι συνεχιστεί με τους ίδιους ξέφρενους ρυθμούς και οι περιορισμοί στις μετακινήσεις δεν αρθούν, τότε ενδεχομένως να δημιουργηθούν ζητήματα για την ομαλή ροή φορτίων σιταριού από τη Γαλλία.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί ότι ο συνολικός όγκος σιτηρών που εξήχθησαν από τα γαλλικά λιμάνια τον Μάρτιο, συμπεριλαμβανομένου του κριθαριού και του καλαμποκιού, ανήλθε σε 2,37 εκατ. τόνους, ο υψηλότερος αριθμός τα τελευταία δέκα χρόνια.
Φωτό: Joao Marcelo Marques/ Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Στο 8,2% διαμορφώθηκε το ποσοστό της ανεργίας στη χώρα τον Σεπτέμβριο εφέτος, έναντι 9,7% τον Σεπτέμβριο 2024 και του αναθεωρημένου προς τα πάνω 8,2%…

Τα πλοία του παγκόσμιου στόλου που υπόκεινται σε κυρώσεις εξακολουθούν να πληθύνονται με αμείωτους ρυθμούς, με τη μέση ηλικία τους μάλιστα να ξεπερνά τα…

Η υιοθέτηση συστημάτων δέσμευσης διοξειδίου του άνθρακα επί του πλοίου παραμένει ως ένας παράλληλος μηχανισμός μείωσης εκπομπών ρύπων, επιτρέποντας στα υπάρχοντα πλοία να μειώσουν…

Με την ενεργειακή θωράκιση της Κίνας να αποτελεί βασική προτεραιότητα του Πεκίνου, ευοίωνα διαφαίνονται τα «μηνύματα» από την εγχώρια παραγωγή φυσικού αερίου. Σύμφωνα με…

Η επέκταση της CMA CGM στη λιμενική βιομηχανία βαίνει με αμείωτο ρυθμό, με τον γαλλικό κολοσσό των logistics να «ρίχνει δίχτυα» στο Μαρόκο. Συγκεκριμένα,…

Εν μέσω θολών προοπτικών για την επόμενη ημέρα του κλάδου των μεταφορών, η ζήτηση για επιβατικές αερομεταφορές καταγράφει «υψηλές πτήσεις». Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη…

Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Hapag-Lloyd, με τον γερμανικό κολοσσό να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός ακόμα νεότευκτου…

Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ