
Η πανδημία έχει λάβει εξαιρετικά μεγάλες διαστάσεις στη Βρετανία, και αυτό οδήγησε μια ομάδα ειδικών στην εκπόνηση ενός νέου σχεδίου για την ενίσχυση του βρετανικού συστήματος υγείας.
Η ομάδα με το όνομα Caircraft προτείνει τη μετατροπή αεροσκαφών ευρείας ατράκτου, όπως για παράδειγμα τα Boeing 747 και τα , σε Μονάδες Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ). Σύμφωνα με βρετανικά ειδησεογραφικά μέσα, η ομάδα πιστεύει ότι σε ένα τέτοιο αεροσκάφος, με τις κατάλληλες μετατροπές, θα μπορούσαν να χωρέσουν 100-150 κλίνες ΜΕΘ. Με αυτόν τον τρόπο, είναι δυνατό να αυξηθεί γρήγορα η χωρητικότητα των νοσοκομείων του βρετανικού εθνικού συστήματος υγείας (NHS). Οι αλλαγές στο εσωτερικό των αεροσκαφών θα μπορούσαν να ολοκληρωθούν σε διάστημα μόλις 7 έως 10 ημερών. Παράλληλα, λόγω του ότι τα αεροσκάφη πετούν σε μεγάλα υψόμετρα, είναι κατασκευασμένα με τέτοιο τρόπο, ώστε να είναι ερμητικά κλειστά, ενώ ταυτόχρονα διαθέτουν και σύστημα παροχής οξυγόνου. Τα δύο αυτά χαρακτηριστικά τους τα καθιστούν ιδανικά για τη νοσηλεία ασθενών που έχουν μολυνθεί από τον κορονοϊό.
Η ιδέα τυγχάνει ευρείας αποδοχής, καθώς τα αεροσκάφη είναι ούτως ή άλλως καθηλωμένα στο έδαφος λόγω της πανδημίας. Το φιλόδοξο πρότζεκτ έχει ήδη λάβει την υποστήριξη αερομεταφορέων, αεροδρομίων αλλά και της βρετανικής Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (CAA). Αυτό που απομένει είναι να δοθεί το πράσινο φως από την κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου, προκειμένου να χρηματοδοτηθεί αλλά και να οργανωθεί από το κράτος.
Ανάμεσα σε αυτούς που ηγούνται της εν λόγω πρωτοβουλίας είναι ο Chris Tarry, οικονομολόγος που ειδικεύεται στην αεροπορική βιομηχανία, ο Nick Dayne, επιχειρηματίας, και ο Jonathan Sackier, γιατρός και επιχειρηματίας.
Φωτό: Toms Kalnins/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ