
Η πανδημία του νέου κορονοϊού είχε, και συνεχίζει να έχει, ως αποτέλεσμα τη μείωση ή την πλήρη διακοπή των αεροπορικών μεταφορών. Αεροπορικές εταιρείες ανά τον κόσμο έχουν καθηλώσει το μεγαλύτερο μέρος ή ακόμα και ολόκληρο τον στόλο τους, λόγω της μειωμένης ζήτησης και των εξαιρετικά μεγάλων λειτουργικών εξόδων. Μεταξύ αυτών και οι αεροπορικές εταιρείες Emirates και Etihad, που είχαν προβεί σε πλήρη διακοπή του πτητικού τους έργου, έπειτα από σχετικές απαγορεύσεις των αρχών των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.
Πρόσφατα ωστόσο τα ΗΑΕ προχώρησαν σε μερική άρση αυτών των περιορισμών και οι δύο αεροπορικές εταιρείες ανακοίνωσαν την επανέναρξη ορισμένων πτήσεων από τις αρχές Απριλίου. Πιο συγκεκριμένα, η Emirates ανακοίνωσε ότι από τις 6 Απριλίου θα συνδέει το Ντουμπάι με το Λονδίνο τέσσερις φορές την εβδομάδα, ενώ θα πραγματοποιεί τρεις πτήσεις την εβδομάδα για Φρανκφούρτη, Παρίσι, Βρυξέλλες και Ζυρίχη. Από την άλλη, η Etihad από τις 5 Απριλίου θα επαναφέρει τις πτήσεις από το Άμπου Ντάμπι στη Σεούλ, ενώ αναμένει την έγκριση της κυβέρνησης για την επανέναρξη πτήσεων προς Μελβούρνη, Μανίλα, Τζακάρτα, Μπανγκόκ και Άμστερνταμ.
Και στις δύο περιπτώσεις οι πτήσεις θα έχουν επιβάτες μόνο από τα ΗΑΕ προς τις άλλες χώρες, καθώς είναι ακόμη σε ισχύ απαγορεύσεις για τους εισερχόμενους επιβάτες στη χώρα. Παρ’ όλα αυτά, τα αεροσκάφη θα μεταφέρουν εμπορεύματα από και προς τα ΗΑΕ.
Και οι δύο εταιρείες τόνισαν ότι συνεργάζονται στενά με τις αρχές της χώρας, με στόχο την πιθανή επαναφορά επιπλέον πτήσεων. Πρωταρχικό μέλημα και των δύο αεροπορικών εταιρειών είναι η ασφάλεια και η υγεία των επιβατών. Στην ανακοίνωσή της η Emirates επεσήμανε ότι στις πτήσεις δεν θα διατίθενται περιοδικά και άλλα τυπωμένα έγγραφα, ενώ, αν και το service θα περιλαμβάνει την προσφορά φαγητού και ποτού, η διαδικασία και οι συσκευασίες θα έχουν αλλάξει, με σκοπό την ελαχιστοποίηση της επαφής μεταξύ επιβατών και προσωπικού.
Φωτό: Cedric Dhaenens/Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Στρατηγικές αμερικανικές επενδύσεις σε ελληνικά λιμάνια και ναυπηγεία δρομολογούνται, μέσα από τις επαφές της Αθήνας με την Ουάσινγκτον, όπως προανήγγειλε ο Υπουργός Ναυτιλίας και…

H Ετήσια Γενική Συνέλευση και οι Εξαμηνιαίες Συνεδριάσεις της INTERCARGO έλαβαν χώρα στην Αθήνα μεταξύ 3 και 4 Νοεμβρίου, σηματοδοτώντας τη διαρκή ανάπτυξη και…

Η τουρκική ναυπηγική βιομηχανία περνά μία από τις πιο δύσκολες καμπές των τελευταίων ετών. Πίσω από τη βιτρίνα των φιλόδοξων αμυντικών προγραμμάτων και την…

Η QatarEnergy συνεχίζει να ενισχύει τη διεθνή παρουσία της, εστιάζοντας στρατηγικά στην αναπτυσσόμενη αγορά ενέργειας της Ινδίας. Πρόσφατα, μάλιστα, ο καταριανός κολοσσός εξασφάλισε ένα…

Η Saronic Ferries, μία εταιρεία με ισχυρή και εδραιωμένη παρουσία στον Σαρονικό Κόλπο επί δεκαετίες, καλωσορίζει το νεότερο απόκτημα του στόλου της, το πορθμείο…

Οι δυτικές κυρώσεις κατά της Ρωσίας και του Ιράν οδηγούν τον όγκο πετρελαίου που αποθηκεύεται σε πλοία σε επίπεδα ρεκόρ, αποτρέποντας τη δημιουργία υπερπροσφοράς…

Καθώς εισερχόμαστε στην τελευταία στροφή του 2025, η Allied επιχειρεί μια ακτινογραφία του στόλου των πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου, διαπιστώνοντας ένα κύμα παραδόσεων αλλά…

Απόλυτη κυριαρχία του LNG στις παραγγελίες πλοίων εναλλακτικών καυσίμων έδειξαν τα δεδομένα της πλατφόρμας Alternative Fuel Insight (AFI) για τον μήνα Οκτώβριο. Σύμφωνα με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ