
Η πανδημία του νέου κορονοϊού είχε, και συνεχίζει να έχει, ως αποτέλεσμα τη μείωση ή την πλήρη διακοπή των αεροπορικών μεταφορών. Αεροπορικές εταιρείες ανά τον κόσμο έχουν καθηλώσει το μεγαλύτερο μέρος ή ακόμα και ολόκληρο τον στόλο τους, λόγω της μειωμένης ζήτησης και των εξαιρετικά μεγάλων λειτουργικών εξόδων. Μεταξύ αυτών και οι αεροπορικές εταιρείες Emirates και Etihad, που είχαν προβεί σε πλήρη διακοπή του πτητικού τους έργου, έπειτα από σχετικές απαγορεύσεις των αρχών των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.
Πρόσφατα ωστόσο τα ΗΑΕ προχώρησαν σε μερική άρση αυτών των περιορισμών και οι δύο αεροπορικές εταιρείες ανακοίνωσαν την επανέναρξη ορισμένων πτήσεων από τις αρχές Απριλίου. Πιο συγκεκριμένα, η Emirates ανακοίνωσε ότι από τις 6 Απριλίου θα συνδέει το Ντουμπάι με το Λονδίνο τέσσερις φορές την εβδομάδα, ενώ θα πραγματοποιεί τρεις πτήσεις την εβδομάδα για Φρανκφούρτη, Παρίσι, Βρυξέλλες και Ζυρίχη. Από την άλλη, η Etihad από τις 5 Απριλίου θα επαναφέρει τις πτήσεις από το Άμπου Ντάμπι στη Σεούλ, ενώ αναμένει την έγκριση της κυβέρνησης για την επανέναρξη πτήσεων προς Μελβούρνη, Μανίλα, Τζακάρτα, Μπανγκόκ και Άμστερνταμ.
Και στις δύο περιπτώσεις οι πτήσεις θα έχουν επιβάτες μόνο από τα ΗΑΕ προς τις άλλες χώρες, καθώς είναι ακόμη σε ισχύ απαγορεύσεις για τους εισερχόμενους επιβάτες στη χώρα. Παρ’ όλα αυτά, τα αεροσκάφη θα μεταφέρουν εμπορεύματα από και προς τα ΗΑΕ.
Και οι δύο εταιρείες τόνισαν ότι συνεργάζονται στενά με τις αρχές της χώρας, με στόχο την πιθανή επαναφορά επιπλέον πτήσεων. Πρωταρχικό μέλημα και των δύο αεροπορικών εταιρειών είναι η ασφάλεια και η υγεία των επιβατών. Στην ανακοίνωσή της η Emirates επεσήμανε ότι στις πτήσεις δεν θα διατίθενται περιοδικά και άλλα τυπωμένα έγγραφα, ενώ, αν και το service θα περιλαμβάνει την προσφορά φαγητού και ποτού, η διαδικασία και οι συσκευασίες θα έχουν αλλάξει, με σκοπό την ελαχιστοποίηση της επαφής μεταξύ επιβατών και προσωπικού.
Φωτό: Cedric Dhaenens/Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Σε βραχώδη σημείο, στην είσοδο του λιμανιού του Βόλου, αμέσως μετά τον κόκκινο φανό, έπεσε από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία, σκάφος του Λιμενικού Σώματος.…

Από το 2026, το λιμάνι του Όσλο θα εισαγάγει οικονομικά κίνητρα για καθαρότερα πλοία. Τα πλοία που λειτουργούν χωρίς εκπομπές ρύπων εντός και εκτός…

Η αμερικανική εταιρεία τεχνητής νοημοσύνης (ΤΝ) OpenAI και αυστραλιανή εταιρεία διαχείρισης κέντρου δεδομένων ανακοίνωσαν σήμερα ότι υπέγραψαν πρωτόκολλο συμφωνίας ύψους δισεκατομμυρίων δολαρίων για να…

Την επέκταση της συνεργασίας τους με την υπογραφή συμβολαίου για την κατασκευή ενός τρίτου, αμιγώς ηλεκτρικού (100% battery-electric), ταχύπλοου ferry ανακοίνωσαν η Incat Tasmania…

Μια νέα νομοθεσία για την ασφάλιση των πλοίων έναντι κινδύνων πολέμου (Act on the War Risk Insurance of Ships ) ενέκρινε ομόφωνα το δανικό…

«Η “Ατζέντα 2030” προβλέπει ένα ισχυρό και σύγχρονο Πολεμικό Ναυτικό. Το πιο ισχυρό και το πιο σύγχρονο Πολεμικό Ναυτικό στη μακραίωνη ελληνική ιστορία. Προβλέπει…

Την επιχειρησιακή της εμβέλεια επεκτείνει δυναμικά η China Eastern Airlines, καθώς, σύμφωνα με την ίδια, εγκαινίασε τη μεγαλύτερη σε απόσταση απευθείας εμπορική πτήση στον…

Η μεγαλύτερη σε μήκος και βαθύτερη υποθαλάσσια οδική σήραγγα στον κόσμο κατασκευάζεται στη Νορβηγία, με σκοπό να μειώσει τον χρόνο ταξιδιού μεταξύ των μεγάλων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ