
Η πανδημία του νέου κορονοϊού είχε, και συνεχίζει να έχει, ως αποτέλεσμα τη μείωση ή την πλήρη διακοπή των αεροπορικών μεταφορών. Αεροπορικές εταιρείες ανά τον κόσμο έχουν καθηλώσει το μεγαλύτερο μέρος ή ακόμα και ολόκληρο τον στόλο τους, λόγω της μειωμένης ζήτησης και των εξαιρετικά μεγάλων λειτουργικών εξόδων. Μεταξύ αυτών και οι αεροπορικές εταιρείες Emirates και Etihad, που είχαν προβεί σε πλήρη διακοπή του πτητικού τους έργου, έπειτα από σχετικές απαγορεύσεις των αρχών των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.
Πρόσφατα ωστόσο τα ΗΑΕ προχώρησαν σε μερική άρση αυτών των περιορισμών και οι δύο αεροπορικές εταιρείες ανακοίνωσαν την επανέναρξη ορισμένων πτήσεων από τις αρχές Απριλίου. Πιο συγκεκριμένα, η Emirates ανακοίνωσε ότι από τις 6 Απριλίου θα συνδέει το Ντουμπάι με το Λονδίνο τέσσερις φορές την εβδομάδα, ενώ θα πραγματοποιεί τρεις πτήσεις την εβδομάδα για Φρανκφούρτη, Παρίσι, Βρυξέλλες και Ζυρίχη. Από την άλλη, η Etihad από τις 5 Απριλίου θα επαναφέρει τις πτήσεις από το Άμπου Ντάμπι στη Σεούλ, ενώ αναμένει την έγκριση της κυβέρνησης για την επανέναρξη πτήσεων προς Μελβούρνη, Μανίλα, Τζακάρτα, Μπανγκόκ και Άμστερνταμ.
Και στις δύο περιπτώσεις οι πτήσεις θα έχουν επιβάτες μόνο από τα ΗΑΕ προς τις άλλες χώρες, καθώς είναι ακόμη σε ισχύ απαγορεύσεις για τους εισερχόμενους επιβάτες στη χώρα. Παρ’ όλα αυτά, τα αεροσκάφη θα μεταφέρουν εμπορεύματα από και προς τα ΗΑΕ.
Και οι δύο εταιρείες τόνισαν ότι συνεργάζονται στενά με τις αρχές της χώρας, με στόχο την πιθανή επαναφορά επιπλέον πτήσεων. Πρωταρχικό μέλημα και των δύο αεροπορικών εταιρειών είναι η ασφάλεια και η υγεία των επιβατών. Στην ανακοίνωσή της η Emirates επεσήμανε ότι στις πτήσεις δεν θα διατίθενται περιοδικά και άλλα τυπωμένα έγγραφα, ενώ, αν και το service θα περιλαμβάνει την προσφορά φαγητού και ποτού, η διαδικασία και οι συσκευασίες θα έχουν αλλάξει, με σκοπό την ελαχιστοποίηση της επαφής μεταξύ επιβατών και προσωπικού.
Φωτό: Cedric Dhaenens/Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), η ηγετική φωνή της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, προχωρά στην επόμενη φάση της καμπάνιας της «All Aboard Greece», αναδεικνύοντας…

Την έναρξη της διαδικασίας για την οριοθέτηση της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης μεταξύ Ελλάδας και Λιβύης κήρυξαν ο υπουργός Εξωτερικών της Ελλάδας Γιώργος Γεραπετρίτης και…

Οι γεωπολιτικές ζυμώσεις ανά τον κόσμο, με καταλυτικό παράγοντα τη δασμολογική πολιτική του Ντόναλντ Τραμπ, διαμορφώθηκαν με τρόπο τέτοιο ώστε οι εταιρείες της ναυτιλίας…

Η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να αυξήσει την αξία του εμπορίου αγαθών και υπηρεσιών κατά σχεδόν 40% έως το 2040, χάρη στην αύξηση της παραγωγικότητας…

Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…

Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…

Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…

Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ