
Oι συνολικές εισαγωγές LNG της Ευρώπης αναμένεται ότι έχουν ανέλθει σε ιστορικά υψηλά επίπεδα τον Μάρτιο και έχουν αγγίξει τους 11 εκατ. μετρικούς τόνους, σημειώνοντας αύξηση 14% σε σχέση με το αμέσως προηγούμενο ρεκόρ εισαγωγών τον περασμένο Δεκέμβριο.
Τα παραπάνω παραθέτει σε πρόσφατη ανάλυσή της η IHS Markit, η οποία σημειώνει παράλληλα ότι οι αυξημένες ροές εισαγωγών προς τη Γηραιά Ήπειρο θα αυξήσουν τον όγκο φυσικού αερίου που προορίζεται για αποθήκευση και θα ασκήσουν πιέσεις στις τιμές.
Μάλιστα πρόκειται για την πρώτη φορά που οι εισαγωγές LNG της Ευρώπης είναι ίσες ή και μεγαλύτερες από αυτές της Νότιας Κορέας και της Ιαπωνίας συνδυαστικά.
Οι χώρες της βορειοδυτικής Ευρώπης έχουν αυξήσει τις εισαγωγές τους, καθώς ορισμένοι αγοραστές από την Ασία επαναπωλούν τα φορτία που έλαβαν από τις ΗΠΑ, ενώ και πωλητές επιχειρούν να περιορίσουν τα πλεονάζοντα φορτία LNG που διαθέτουν με κύριους προορισμούς το Βέλγιο, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γαλλία. Κατά τις εκτιμήσεις της IHS Markit, τόσο το Ηνωμένο Βασίλειο όσο και η Γαλλία εισήγαγαν τον Μάρτιο 2 εκατ. μετρικούς τόνους LNG, ενώ και οι εισαγωγές του Βελγίου ξεπέρασαν το 1 εκατ. μετρικούς τόνους. Από την άλλη, η Ανατολική
Μεσόγειος, που απορρόφησε έναν σημαντικό όγκο LNG τον χειμώνα, φαίνεται πως σταδιακά έχει επιβραδύνει τις αγορές του.
Καθώς η διά θαλάσσης τροφοδοσία της Ευρώπης με LNG παρουσιάζει σημάδια ανάπτυξης, το αντίθετο συμβαίνει με τη διαμετακόμιση αερίου μέσω αγωγών. Η IHS Markit εκτιμά, τέλος, ότι βραχυχρόνια, και συγκεκριμένα τις επόμενες εβδομάδες, η ζήτηση για φυσικό αέριο στην Ευρώπη θα καταγράψει πτωτικές τάσεις, ως απόρροια τόσο του κορονοϊού όσο και των αυξημένων παραδόσεων LNG τον Μάρτιο και συνεπώς των ενισχυμένων αποθεμάτων.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ