
Ο κορονοϊός (COVID-19) έχει ήδη προκαλέσει την απώλεια χιλιάδων ανθρώπινων ζωών και την επιβολή από τις αρμόδιες αρχές ταξιδιωτικών περιορισμών αλλά και καραντίνας για ολόκληρους πληθυσμούς ανά τον κόσμο. Πέραν των παραπάνω και η διεθνής οικονομία δοκιμάζεται από την απειλή αυτή.
Στο πλαίσιο αυτό, η INTERCARGO με ανακοίνωσή της υπενθυμίζει την σημασία των εμπορικών πλοίων και των ναυτικών τους, χωρίς τη συνδρομή των οποίων δεν θα μεταφέρονταν αγαθά μεταξύ ηπείρων.
Παράλληλα στη σχετική ανακοίνωση τονίζεται ότι η αγορά των bulk carriers αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της διεθνούς ναυτιλίας καθώς είναι υπεύθυνη για το 90% του παγκόσμιου εμπορίου και συνεπώς εξυπηρετεί βασικές ανάγκες όπως αυτές της διατροφής και της ενέργειας.
Η INTERCARGO επιχειρεί στην ανακοίνωσή της να σκιαγραφήσει τις προκλήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι ναυτικοί στο πλαίσιο επαναπατρισμού τους μετά το τέλος του ταξιδιού τους καθώς είναι σε ισχύ απαγορεύσεις από τις λιμενικές αρχές για τη μη εξάπλωση του ιού.
«Ενώ η INTERCARGO υποστηρίζει πλήρως τις οδηγίες του ΙΜΟ και των άλλων εμπλεκομένων, καλεί τα κράτη-μέλη του ΙΜΟ και τα port states να υιοθετήσουν μια ρεαλιστική προσέγγιση προκειμένου τόσο οι πλοιοκτήτες όσο και οι ναυτικοί να υπερκεράσουν τις προκλήσεις αυτές», αναφέρεται χαρακτηριστικά.
«Οι ναυτικοί χρειάζονται τη στήριξη και συμπόνια μας και όχι υπερβολικούς περιορισμούς σε σχέση με το COVID-19. Χωρίς ριζικές αλλαγές σε ό,τι αφορά τα πληρώματα, η αλυσίδα εφοδιασμού θα καταρρεύσει, οδηγώντας σε βασικές ελλείψεις προϊόντων για τους πολίτες σε όλο τον κόσμο. Είναι σημαντικό να εξεταστεί η ψυχική κατάσταση των ναυτικών, που προσβλέπουν στην επανένωση τους με τις οικογένειές τους μετά από 4-9 μήνες υπηρεσίας στη θάλασσα. Η απαγόρευση αλλαγών πληρώματος στα λιμάνια συνεπάγεται υψηλό κίνδυνο για τα πληρώματα, τα πλοία, τους λιμένες και την κοινωνία», καταλήγει η INTERCARGO στην ανακοίνωσή της.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ασταμάτητη παραμένει η δραστηριότητα της Dynacom στις παραγγελίες πλοίων. Ειδικότερα, όπως καταδεικνύουν δεδομένα της ναυλομεσιτικής Xclusiv, η Dynacom προχώρησε σε παραγγελία δύο δεξαμενόπλοιων χωρητικότητας…
Tην υπογραφή δεσμευτικής συμφωνίας για την απόκτηση του 100% της τουρκικής εταιρείας logistics Borusan Tedarik Zinciri Çözümleri ve Teknoloji Anonim Şirketi ανακοίνωσε η CEVA…
Η Vsltec, μια καινοτόμος startup παροχής υπηρεσιών τεχνολογίας για τη ναυτιλία με έδρα την Ελλάδα, που μετασχηματίζει τον τρόπο με τον οποίο οι ναυτιλιακές…
Στις 28 Απριλίου, το κινεζικό ναυπηγείο Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding Co. Ltd. ανακοίνωσε την καθέλκυση του «Adora Flora City», του δεύτερου κινεζικού κρουαζιερόπλοιου που έχει…
Με δυναμικούς ρυθμούς κινήθηκαν οι διεθνείς αεροπορικές αφίξεις κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Μαρτίου 2025, καταγράφοντας ετήσια άνοδο κατά 4,8%, σύμφωνα με το στατιστικό δελτίο που…
Δεμένα θα παραμείνουν αύριο τα πλοία σε όλη τη χώρα λόγω της συμμετοχής της Πανελλαδικής Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία…
Στο αγκυροβόλιο του Λακωνικού Κόλπου δυτικά της Ελαφονήσου ρυμουλκήθηκε με ασφάλεια το φορτηγό πλοίο με σημαία Λιβερίας και 27 μέλη πλήρωμα, που είχε παραμείνει…
Ακυβερνησία λόγω μηχανικής βλάβης φορτηγού πλοίου σημαίας Λιβερίας με 27 μέλη πληρώματος στη θαλάσσια περιοχή 2,8 ναυτικά μίλια βορειοανατολικά του Ακρωτηρίου Μαλέα. Στην περιοχή…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ