
Αύξηση κατά 5,2% στους διακινούμενους όγκους για το 2019 ανακοίνωσε η PSA International, ενώ οι πωλήσεις μειώθηκαν οριακά κατά 0,2% εξαιτίας της απόσχισης θυγατρικής εταιρείας, σύμφωνα με τα ετήσια οικονομικά αποτελέσματα που έδωσε στη δημοσιότητα.
H σιγκαπουριανή διαχειρίστρια εταιρεία λιμένων PSA International (PSA) διακίνησε το 2019 85,20 εκατ. TEUs, αντιπροσωπεύοντας αύξηση κατά 5,2% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Εξ αυτών, από την PSA Σιγκαπούρης διακινήθηκαν 36,89 εκατ. TEUs, με αύξηση 1,6% σε σύγκριση με το 2018. Από τους τερματικούς σταθμούς της PSA εκτός Σιγκαπούρης διακινήθηκαν 48,32 εκατ. TEUs, αυξημένα κατά 8,1% σε σχέση με το 2018.
Τα έσοδα του Ομίλου PSA μειώθηκαν κατά 0,2% εξαιτίας της απόσχισης θυγατρικής, φτάνοντας τα $4,08 δισ. Σε απόλυτη σύγκριση σε σχέση με το 2018, μη συμπεριλαμβανομένης της θυγατρικής εταιρείας, τα έσοδα θα είχαν αυξηθεί κατά 3,5%.
Ο Peter Voser, πρόεδρος της PSA International, δήλωσε ότι «το 2019 ήταν ένα δύσκολο έτος, που χαρακτηρίστηκε από πολιτικές εμπορικού προστατευτισμού και κοινωνικοπολιτικές αναταραχές. Παρόλο που η παγκόσμια οικονομία αντιστάθηκε έντονα στην επιβράδυνση του εμπορίου, η αντίστασή της άρχισε να μειώνεται όσο οι τεταμένες σχέσεις μεταξύ των κυριότερων εμπορικών κρατών επιδεινώνονταν και εξελίσσονταν σε ανοικτούς πολέμους δασμών. Ο κλάδος των θαλάσσιων μεταφορών έπρεπε επίσης να αντιμετωπίσει το υψηλό κόστος, καθώς και να λάβει στρατηγικές αποφάσεις προκειμένου να συμμορφωθεί με τους κανονισμούς του IMO 2020».
Από την πλευρά του, ο Tan Chong Meng, CEO της PSA International, δήλωσε ότι «καθώς μπαίνουμε στο 2020, η ψηφιοποίηση και η απανθρακοποίηση συνεχίζουν να κατέχουν εξέχουσα θέση ως δυνάμεις αλλαγής και συνεργασίας, που όμως δύνανται να προκαλέσουν άγνωστες επιπτώσεις. Σε αυτό το ασταθές και δύσκολο πλαίσιο, στην PSA εργαζόμαστε σκληρά ώστε να εκμεταλλευόμαστε τις ευκαιρίες και να βελτιώνουμε την αποτελεσματικότητα και την αξιοπιστία μας στις βασικές λειτουργίες χειρισμού εμπορευματοκιβωτίων».
Η σιγκαπουριανή PSA διατηρεί στο χαρτοφυλάκιό της ένα δίκτυο άνω των 50 ναυτιλιακών, σιδηροδρομικών και εσωτερικών τερματικών σε 19 χώρες σε όλο τον κόσμο, με κυριότερα τα λιμάνια της Σιγκαπούρης και της Αμβέρσας.
Φωτό: Jason Goh/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ