
Τα ετήσια οικονομικά της αποτελέσματα για το 2019 ανακοίνωσε η Euroseas Ltd. Η εταιρεία εμφάνισε κύκλο εργασιών που ανήλθε σε $40,0 εκατ., με αύξηση 16,3% σε σχέση με το 2018 ($34,4 εκατ.), με ζημίες $1,7 εκατ. ή $1,21/μετοχή. Τα εναρμονισμένα EBITDA ανήλθαν σε $5,3 εκατ. Το time charter equivalent για το σύνολο του έτους έφτασε τα $8.782/ημέρα, ενώ το fleet utilization άγγιξε το 99,7%.
Σε επίπεδα τριμήνου, τα έσοδα για το Q4 έφτασαν τα $13,3 εκατ., σημειώνοντας σημαντική αύξηση σε σχέση με το τελευταίο τέταρτο του 2018 ($8 εκατ.), με τα εναρμονισμένα EBITDA να ανέρχονται σε $1,2 εκατ., ενώ το TCE άγγιξε τα $9.086/ημέρα.
Η Euroseas απέκτησε τέσσερα intermediate containerships από τη Synergy Holdings Ltd, με το συνολικό κόστος να φτάνει τα $40 εκατ., προερχόμενα από τραπεζική χρηματοδότηση, υφιστάμενα κεφάλαια της εταιρείας και ιδιωτικές τοποθετήσεις. Πρόκειται για πλοία χωρητικότητας 4.250 TEUs το καθένα, εκ των οποίων τα τρία είναι κατασκευής 2009 και το τέταρτο ναυπηγημένο το 2008.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, Αριστείδης Πίττας, σχολίασε ότι «κατά το τελευταίο τέταρτο του 2019 και στις αρχές του 2020 οι ναύλοι στα containerships διατήρησαν τα επίπεδά τους, παρά το γεγονός ότι οι διεθνείς ανησυχίες για το μέγεθος της παγκόσμιας ανάπτυξης συνεχίζονται, αν και οι εντάσεις μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας παρουσίασαν αποκλιμάκωση. Τον Ιανουάριο του 2020, νέες ανησυχίες εμφανίστηκαν στην αγορά λόγω της επιδημίας του κορονοϊού και των ενδεχόμενων επιδράσεων στην ανάπτυξη των containers […]».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Λίγο πριν από τη διάσκεψη του ΟΗΕ για το κλίμα COP30 στη Βραζιλία, η Ευρωπαϊκή Ένωση κατέληξε σήμερα σε συμβιβασμό όσον αφορά τους στόχους…

Το 24ο NAVIGATOR – The Shipping Decision Makers Forum 2025 επιστρέφει πιο δυναμικό από ποτέ, την Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2025, 09.00 -16.30 στον Φάρο…

Oι ΗΠΑ αποτελούν πλέον την πρώτη χώρα που έσπασε το φράγμα των 10 εκατ. μετρικών τόνων LNG σε εξαγωγές σε μηνιαίο επίπεδο. Αναλυτικότερα, οι…

Σε σημαντική επέκταση προχώρησε πρόσφατα η Stena Line. Συγκεκριμένα, η σουηδική εταιρεία εξαγόρασε τη Wasaline, ναυτιλιακή εταιρεία με έδρα τη Φινλανδία, ενισχύοντας περαιτέρω την…

Η Ινδία εντάσσεται δυναμικά στη ναυτιλία τακτικών γραμμών, με τη σύσταση μιας νέας εταιρείας στη χώρα. Πρόκειται για την Bharat Container Shipping Line (BCSL),…

Με γνώμονα τη στρατηγική διαφοροποίηση των πηγών εσόδων της Διώρυγας του Σουέζ, η Αρχή της διώρυγας εισέρχεται δυναμικά στον κλάδο των πετροχημικών, εγκαινιάζοντας ένα…

Η επιτυχής θαλάσσια δοκιμή του πλοίου «COSCO SHIPPING LIBRA» επιβεβαιώνει ότι η μεθανόλη αποτελεί πλέον ώριμη και ρεαλιστική λύση για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας βαθέων…

Μέχρι στιγμής το 2025 έχουν εξαχθεί περίπου 12 εκατ. μετρικοί τόνοι σιδηρομεταλλεύματος από την Ουκρανία, σύμφωνα με δεδομένα της AXSMarine. Ο όγκος αυτός αντιπροσωπεύει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ