
Τα ετήσια οικονομικά της αποτελέσματα για το 2019 ανακοίνωσε η Euroseas Ltd. Η εταιρεία εμφάνισε κύκλο εργασιών που ανήλθε σε $40,0 εκατ., με αύξηση 16,3% σε σχέση με το 2018 ($34,4 εκατ.), με ζημίες $1,7 εκατ. ή $1,21/μετοχή. Τα εναρμονισμένα EBITDA ανήλθαν σε $5,3 εκατ. Το time charter equivalent για το σύνολο του έτους έφτασε τα $8.782/ημέρα, ενώ το fleet utilization άγγιξε το 99,7%.
Σε επίπεδα τριμήνου, τα έσοδα για το Q4 έφτασαν τα $13,3 εκατ., σημειώνοντας σημαντική αύξηση σε σχέση με το τελευταίο τέταρτο του 2018 ($8 εκατ.), με τα εναρμονισμένα EBITDA να ανέρχονται σε $1,2 εκατ., ενώ το TCE άγγιξε τα $9.086/ημέρα.
Η Euroseas απέκτησε τέσσερα intermediate containerships από τη Synergy Holdings Ltd, με το συνολικό κόστος να φτάνει τα $40 εκατ., προερχόμενα από τραπεζική χρηματοδότηση, υφιστάμενα κεφάλαια της εταιρείας και ιδιωτικές τοποθετήσεις. Πρόκειται για πλοία χωρητικότητας 4.250 TEUs το καθένα, εκ των οποίων τα τρία είναι κατασκευής 2009 και το τέταρτο ναυπηγημένο το 2008.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, Αριστείδης Πίττας, σχολίασε ότι «κατά το τελευταίο τέταρτο του 2019 και στις αρχές του 2020 οι ναύλοι στα containerships διατήρησαν τα επίπεδά τους, παρά το γεγονός ότι οι διεθνείς ανησυχίες για το μέγεθος της παγκόσμιας ανάπτυξης συνεχίζονται, αν και οι εντάσεις μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας παρουσίασαν αποκλιμάκωση. Τον Ιανουάριο του 2020, νέες ανησυχίες εμφανίστηκαν στην αγορά λόγω της επιδημίας του κορονοϊού και των ενδεχόμενων επιδράσεων στην ανάπτυξη των containers […]».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ο στόλος της εταιρείας Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου, ενισχύθηκε πρόσφατα με ένα ακόμη πλοίο, το οποίο και ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ