
Τα ετήσια οικονομικά της αποτελέσματα για το 2019 ανακοίνωσε η Euroseas Ltd. Η εταιρεία εμφάνισε κύκλο εργασιών που ανήλθε σε $40,0 εκατ., με αύξηση 16,3% σε σχέση με το 2018 ($34,4 εκατ.), με ζημίες $1,7 εκατ. ή $1,21/μετοχή. Τα εναρμονισμένα EBITDA ανήλθαν σε $5,3 εκατ. Το time charter equivalent για το σύνολο του έτους έφτασε τα $8.782/ημέρα, ενώ το fleet utilization άγγιξε το 99,7%.
Σε επίπεδα τριμήνου, τα έσοδα για το Q4 έφτασαν τα $13,3 εκατ., σημειώνοντας σημαντική αύξηση σε σχέση με το τελευταίο τέταρτο του 2018 ($8 εκατ.), με τα εναρμονισμένα EBITDA να ανέρχονται σε $1,2 εκατ., ενώ το TCE άγγιξε τα $9.086/ημέρα.
Η Euroseas απέκτησε τέσσερα intermediate containerships από τη Synergy Holdings Ltd, με το συνολικό κόστος να φτάνει τα $40 εκατ., προερχόμενα από τραπεζική χρηματοδότηση, υφιστάμενα κεφάλαια της εταιρείας και ιδιωτικές τοποθετήσεις. Πρόκειται για πλοία χωρητικότητας 4.250 TEUs το καθένα, εκ των οποίων τα τρία είναι κατασκευής 2009 και το τέταρτο ναυπηγημένο το 2008.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, Αριστείδης Πίττας, σχολίασε ότι «κατά το τελευταίο τέταρτο του 2019 και στις αρχές του 2020 οι ναύλοι στα containerships διατήρησαν τα επίπεδά τους, παρά το γεγονός ότι οι διεθνείς ανησυχίες για το μέγεθος της παγκόσμιας ανάπτυξης συνεχίζονται, αν και οι εντάσεις μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας παρουσίασαν αποκλιμάκωση. Τον Ιανουάριο του 2020, νέες ανησυχίες εμφανίστηκαν στην αγορά λόγω της επιδημίας του κορονοϊού και των ενδεχόμενων επιδράσεων στην ανάπτυξη των containers […]».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ