
Αυξημένα κόστη έως και 30% θα κληθούν να αντιμετωπίσουν οι διαχειρίστριες εταιρείες, τα πλοία των οποίων διέρχονται από τη Διώρυγα του Παναμά, μετά την πρόσφατη απόφαση των Αρχών της Διώρυγας για αύξηση των τελών στο πλαίσιο του «Canal Authority 2020 Tolls Modification».
Τα ανωτέρω σημειώνει το International Chamber of Shipping (ICS) σε ανακοίνωσή του, τονίζοντας ότι, συνδυαστικά, τα τέλη διέλευσης από το Κανάλι του Παναμά θα μπορούσαν να επιφέρουν σημαντική αύξηση των δαπανών για τη ναυτιλιακή βιομηχανία. Υπενθυμίζεται ότι από το Σάββατο 15 Φεβρουαρίου είναι σε ισχύ το «Freshwater Charge» ενώ στις 15 Απριλίου τίθεται σε ισχύ ένα νέο τέλος.
«Η βιομηχανία ήδη πλήττεται από αυξημένα κόστη τόσο λόγω του κορονοϊού όσο και λόγω της εφαρμογής του κανονισμού του ΙΜΟ», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Guy Platten, γενικός γραμματέας του ICS. Ως εκ τούτου, προσθέτει, δεν είναι η κατάλληλη στιγμή η Διώρυγα του Παναμά να ασκήσει επιπλέον «βάρη» τόσο στη βιομηχανία όσο και στην παγκόσμια οικονομία.
«Αυξημένα κόστη σε ένα τέτοιο εύρος χωρίς την απαραίτητη προειδοποίηση ασκούν επιπλέον πίεση στη ναυτιλιακή βιομηχανία, σε μια περίοδο όπου μας ζητείται να επενδύσουμε σε ένα μέλλον προς χαμηλές εκπομπές», ήταν χαρακτηριστικά τα λόγια του κ. Platten.
Τέλος ο γ.γ. του ICS παροτρύνει την Αρχή της Διώρυγας του Παναμά να αναβάλει τις αυξήσεις των τελών, προκειμένου η βιομηχανία να προετοιμαστεί καλύτερα.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
Από τις 17 Ιουνίου 2025, όλα τα πλοία με μήκος μεγαλύτερο των 24 μ. που εισέρχονται στα ύδατα της Βραζιλίας θα πρέπει να καταφθάνουν…
Την καθοδική τους πορεία συνέχισαν οι ναύλοι των containerships την προηγούμενη εβδομάδα, με τη ναυλαγορά να καταγράφει απώλειες για τέταρτη διαδοχική εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο…
Ο λιμένας του Αμβούργου πρόκειται να εισέλθει σε νέα εποχή, μετά τις επικείμενες επενδύσεις δισεκατομμυρίων, που ανακοίνωσε στις 4 Ιουλίου η Αρχή του ομώνυμου…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ