
Σε συνέντευξη Τύπου σε νοτιοαφρικανικό τηλεοπτικό σταθμό, ο υπουργός Πετρελαίου και Φυσικών Πόρων της Ανγκόλας, Diamantino de Azevedo, τόνισε ότι πρόθεση της κυβέρνησης είναι η αύξηση της παραγωγής, της διύλισης και της διανομής του πετρελαίου της χώρας και των υποπροϊόντων του. Αν και η Ανγκόλα παράγει περισσότερα από 1,4 εκατ. βαρέλια πετρελαίου ημερησίως, ο υπουργός υπενθύμισε ότι η χώρα επανεισάγει, επίσης, περίπου το 80% των αναγκών της, ειδικά όσον αφορά τα υποπροϊόντα αργού πετρελαίου.
Γι’ αυτόν τον λόγο έχουν ξεκινήσει τρία σημαντικά έργα, που αφορούν την κατασκευή σύγχρονων διυλιστηρίων αλλά και την επέκταση του διυλιστηρίου στην πρωτεύουσα Λουάντα. Με την ολοκλήρωση των τεσσάρων έργων, η Ανγκόλα θα είναι παντελώς αυτάρκης σε πετρέλαιο και θα μπορεί πλέον να εξάγει το πλεόνασμα που παράγει. Ο υπουργός τόνισε ότι παράλληλος στόχος είναι και η κατασκευή περισσότερων δεξαμενών και μονάδων αποθήκευσης πετρελαϊκών προϊόντων στην ξηρά.
Όσον αφορά τον τομέα εξόρυξης, ο κ. Diamantino de Azevedo υπενθύμισε ότι η κυβέρνηση ολοκληρώνει το πρόγραμμα χαρτογράφησης της χώρας και θα μπορέσει να ανακοινώσει τις πραγματικές ικανότητές της ως προς την εκμετάλλευση του ορυκτού της πλούτου και των κοιτασμάτων της. Η κυβέρνηση, με τη συνδρομή πολυεθνικών εταιρειών, έχει εκπονήσει προγράμματα εξερεύνησης, για την ανίχνευση κοιτασμάτων μαγγανίου, χαλκού, σιδήρου και άλλων μετάλλων. Ειδικά για την παραγωγή σιδήρου, ο υπουργός υπογράμμισε ότι η μονάδα εξόρυξης στα ορυχεία Cassinga εκσυγχρονίζεται και σε λίγο καιρό θα συμπεριλαμβάνει νέες μονάδες, που θα μετατρέπουν το συγκεκριμένο μετάλλευμα σε χάλυβα.
Αναφορικά με τη βιομηχανία διαμαντιών της χώρας, ο υπουργός τόνισε ότι, μαζί με την αύξηση της παραγωγής, υλοποιούνται η επέκταση και ο εκσυγχρονισμός των εργοστασίων κοπής διαμαντιών στις επαρχίες όπου εστιάζεται η εξόρυξη των διαμαντιών.
Φωτό: Guillaume Horcajuelo/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η εμπιστοσύνη των πλοιοκτητών στα ναυπηγεία της Κίνας διαφαίνεται αμείωτη. Πρόσφατα, η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία TT-Line υπέγραψε με το ναυπηγείο CMI Jinling Shipyard επιστολή…
Ύστερα από διαπραγματεύσεις η φήφιση του IMO Net-Zero Framework αναβλήθηκε για ένα έτος. Υπενθυμίζεται ότι, τόσο η Ελλάδα, όσο και η Κύπρος ήταν ανάμεσα…
Ο κ. Ιωάννης Ν. Κοτζιάς, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Ναυλομεσιτών (Hellenic Shipbrokers Association – HSA), συναντήθηκε με την Υφυπουργό Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κα…
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα στη ναυλαγορά των LNG carriers την τελευταία εβδομάδα, με τους ναύλους ανατολικά και δυτικά του Σουέζ να καταγράφουν αντίρροπες μεταβολές.…
Η αμερικανική κυβέρνηση επέμεινε ότι οι περιορισμοί τους οποίους επέβαλε το Πεκίνο στις εξαγωγές σπάνιων γαιών θα έχουν αρνητικές συνέπειες για όλον τον κόσμο…
Σημαντικές αναταραχές υφίσταται ο λιμένας της Αμβέρσας-Μπριζ, καθώς η απεργία των πλοηγών έχει φέρει τα πάνω κάτω στις παραδόσεις πετρελαίου στον βελγικό λιμένα. Σύμφωνα…
Η νοτιοκορεατική Hanwha Ocean βρίσκεται στο στόχαστρο του Πεκίνου, το οποίο κατηγορεί τον ναυπηγικό κολοσσό για συμμετοχή στην πρόσφατη έρευνα των ΗΠΑ με στόχο…
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ