
Θετικά οικονομικά αποτελέσματα για το 2019 παρουσίασε η Costamare Inc., ανακοινώνοντας τα ετήσια ενοποιημένα αποτελέσματα, καθώς επίσης και τα αντίστοιχα τριμηνιαία για το δ΄ τρίμηνο του έτους.
Η εταιρεία εμφάνισε σημαντική αύξηση τόσο στον κύκλο εργασιών όσο και στα κέρδη της για το σύνολο του έτους, συγκριτικά με το 2018.
Αναλυτικότερα, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε $478,1 εκατ., αυξημένος κατά 25,7% σε σχέση με το 2018 ($380,4 εκατ.). Τα καθαρά κέρδη έφτασαν τα $99 εκατ. ($67,2 εκατ. το 2018), επίσης σημαντικά αυξημένα κατά 47,3%. Στα στοιχεία τριμήνου για το Q4, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε $124,5 εκατ., ενισχυμένος κατά 17,2% σε σχέση με το Q4 του 2018 ($106,2 εκατ.). Τα καθαρά κέρδη τριμήνου ανήλθαν σε $35,9 εκατ. έναντι $19,7 εκατ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2018.
Η βελτιωμένη εικόνα σε ετήσια βάση προήλθε από τα επιπλέον έσοδα που επέφερε η προσθήκη δέκα πλοίων κατά το 2018 και ακόμα δύο πλοίων το τελευταίο τρίμηνο του 2019, από τους αυξημένους ναύλους κατά το τελευταίο τέταρτο του έτους και τις λιγότερες ημέρες που τα πλοία έμειναν off-hire.
Η Costamare κατέβαλε το $1,5 εκατ. σε έξοδα καθαρισμού των πλοίων της, προκειμένου να είναι συμβατά με τον κανονισμό για το sulphur cap.
Τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν σε $0,59 για το σύνολο του έτους ($0,33 για το 2018), ενώ η συνολική ρευστότητα της εταιρείας φτάνει τα $195,9 εκατ.
Ο στόλος της Costamare Inc. αριθμεί 76 containerships, συμπεριλαμβανομένων πέντε νεότευκτων πλοίων υπό ναυπήγηση, με τη συνολική χωρητικότητά τους να φτάνει τα 549.000 TEUs.
Ο οικονομικός διευθυντής της εταιρείας, Γρηγόρης Ζήκος, σχολιάζοντας την ανακοίνωση των ετήσιων αποτελεσμάτων, επισήμανε ότι «τα καθαρά κέρδη και τα έσοδα ανά μετοχή αυξήθηκαν σημαντικά από τους υψηλότερους ναύλους και την προσθήκη νέων πλοίων. Στο πλαίσιο ανανέωσης του στόλου μας, αποκτήσαμε τέσσερα Panamaxes με μέσο όρο ηλικίας τα 11 έτη, ενώ ταυτόχρονα αποσύραμε ίδιο αριθμό πλοίων με μέσο όρο ηλικίας τα 27 έτη. Τα πλοία μεγαλύτερης χωρητικότητας πέτυχαν υψηλότερους ναύλους, με τη σημερινή προσφορά στα Post-Panamax πλοία να είναι περιορισμένη. Διαθέτοντας 18 Post-Panamaxes, των οποίων οι ναυλώσεις λήγουν τους επόμενους δώδεκα μήνες, μας κάνει να αισιοδοξούμε, δεδομένης της χρονικής συγκυρίας της αγοράς».
Όλη η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων βρίσκεται στον παρακάτω σύνδεσμο: https://www.costamare.com/images/news/cmre_q4_2019_earnings_release.pdf
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Ιουνίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών Χρονικών…
Σε μια περίοδο έντονου μετασχηματισμού για τη ναυτιλία, όπου οι πρακτικές για περιβαλλοντική βιωσιμότητα επαναπροσδιορίζουν τα δεδομένα μέσω υιοθέτησης νέων τεχνολογιών, η ανάγκη για…
Οι αρχές του Ιράν δεν έκρυψαν τις «σοβαρές αμφιβολίες» τους για την πρόθεση του Ισραήλ να τηρήσει την κατάπαυση του πυρός, σε εφαρμογή από…
Εξ αφορμής της έναρξης ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, η BIMCO προχώρησε σε έκδοση έκθεσης αναφορικά με τις εκτιμώμενες ανακατατάξεις στην αγορά της…
Η Red Sea Gateway Terminal (RSGT) της Σαουδικής Αραβίας ανακοίνωσε τη στρατηγική επέκτασή της σε τερματικούς σταθμούς πολλαπλών χρήσεων (multi-purpose) σε τέσσερις υφιστάμενες στρατηγικές…
Απόφαση-ορόσημο για την ενίσχυση της προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος και των παράκτιων κοινοτήτων έλαβαν πρόσφατα οι Υπουργοί Περιβάλλοντος 15 ευρωπαϊκών κρατών. Στο πλαίσιο συνάντησης…
Πτώση καταγράφουν οι τιμές του πετρελαίου στις αρχές της τρέχουσας εβδομάδας, έπειτα από την κατακόρυφη άνοδο που πυροδότησε πρόσφατα η σύγκρουση Ισραήλ-Ιράν. Σύμφωνα με…
Σαν κεραυνός εν αιθρία «έπεσε» στις 25 Ιουνίου η είδηση ότι η Shell και η BP συμμετείχαν πρόσφατα σε συνομιλίες για συγχώνευση των δραστηριοτήτων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ