
SOCAR και BP ανακοίνωσαν την έναρξη της εξόρυξης από το οικόπεδο Shafag-Asiman στη θαλάσσια περιοχή του Αζερμπαϊτζάν, στην Κασπία Θάλασσα. Οι δύο εταιρείες συμμετέχουν κατά 50% στο έργο, το οποίο προβλέπει την εξόρυξη σε βάθος 7.000 μ. σε χρονικό ορίζοντα εννέα μηνών.
Ο Rovnag Abdullayev, CEO της SOCAR, ανέφερε σχετικά ότι «πριν από λίγο καιρό ολοκληρώσαμε τις σεισμικές έρευνες στο οικόπεδο Shafag-Asiman, σε συνεργασία με τον εταίρο μας BP. Τώρα, προχωρούμε προς το επόμενο βήμα και ξεκινούμε τις εξορυκτικές εργασίες, οι οποίες θα μας επιτρέψουν να διαπιστώσουμε τις δυνατότητες άντλησης ενεργειακών κοιτασμάτων».
Ο περιφερειακός πρόεδρος της BP για το Αζερμπαϊτζάν, τη Γεωργία και την Τουρκία, Gary Jones, δήλωσε από την πλευρά του ότι «είμαστε ευτυχείς που συμμετέχουμε στις εργασίες εξόρυξης στο οικόπεδο Shafag-Asiman, το οποίο έχει σημαντική δυναμική και μπορεί να αποτελέσει σημαντική ανακάλυψη κοιτάσματος φυσικού αερίου».
Το οικόπεδο Shafag-Asiman βρίσκεται περίπου 125 χλμ. νοτιοανατολικά της πρωτεύουσας Μπακού του Αζερμπαϊτζάν.
Παράλληλα, η SOCAR ανακοίνωσε στοιχεία για την παραγωγή πετρελαίου και φυσικού αερίου για το 2019, σύμφωνα με τα οποία οι εξαγωγές φυσικού αερίου εμφάνισαν αύξηση κατά 23%, φτάνοντας τα 2,8 δις κυβικά μέτρα. Αντίστοιχη άνοδο παρουσίασαν και οι εξαγωγές πετροχημικών κατά 22%.
Η συνολική παραγωγή πετρελαίου της κρατικής εταιρείας πετρελαίου του Αζερμπαϊτζάν έφτασε σχεδόν τους 7,7 εκατ. τόνους, ενώ η παραγωγή φυσικού αερίου τα 6,8 δις κυβικά μέτρα, σημειώνοντας αύξηση κατά 17%.
Φωτό: Wasi1370/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα ακόμη σοβαρό επεισόδιο εκτυλίχθηκε στην Ερυθρά Θάλασσα, 51 ναυτικά μίλια δυτικά της Al Hudaydah. Σύμφωνα με την UKMTO εμπορικό πλοίο δέχθηκε επίθεση από…
Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης ανακοίνωσαν ότι το ελληνόκτητο εμπορικό πλοίο «Magic Seas» που στοχοθέτησαν χθες, βυθίστηκε σήμερα στην Ερυθρά Θάλασσα. Οι αντάρτες ανέλαβαν…
Με ανακοίνωσή της η INTERCARGO καταδικάζει την πρόσφατη ένοπλη επίθεση εναντίον του ελληνόκτητου bulk carrier «Magic Seas» στις ακτές της Υεμένης. Το πλοίο φέρεται…
Η καινοτομία γύρω από τη μεταφορά υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) και συνθετικής μεθανόλης (e-methanol) εισέρχεται σε νέα εποχή, με την παρουσίαση του πρώτου…
Μια πρωτοποριακή τεχνολογία, που επιτρέπει την ανακύκλωση του αερίου BOG (Boil-Off Gas) από πλοία που καταναλώνουν υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) κατά τη διάρκεια της…
Η νέα τεχνολογία τροφοδοσίας καυσίμου αμμωνίας ecoFGSS-FLEX, που αναπτύχθηκε εσωτερικά από την LGE, θέτει νέα πρότυπα στην ασφαλή και αποδοτική χρήση της αμμωνίας ως…
Η πρόσφατη υπογραφή μνημονίου συνεργασίας (MOU) μεταξύ της Σιέρα Λεόνε και των εταιρειών Ceca και AG&P συνιστά ορόσημο για την ανάπτυξη των ενεργειακών υποδομών…
Η Ευρωπαϊκή Ένωση θα μειώσει τις εισαγωγές ουκρανικών σιτηρών και ζάχαρης έως και 80% για να αντιμετωπίσει τις ανησυχίες των αγροτών της, σύμφωνα με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ