Το πρώτο πλοίο μεταφοράς & ανεφοδιασμού (SBBT) στην Ανατολική Μεσόγειο

Το πρώτο πλοίο μεταφοράς & ανεφοδιασμού (SBBT) στην Ανατολική Μεσόγειο

495
Το πρώτο πλοίο μεταφοράς & ανεφοδιασμού (SBBT) στην Ανατολική Μεσόγειο

Ξεκίνησε η κατασκευή του πλοίου μεταφοράς & ανεφοδιασμού (Semi-Ballastable Barge Transporter-SBBT) στο ναυπηγείο ROSETTI MARINO Spa της Ραβέννας, στα πλαίσια του ευρωπαϊκού συγχρηματοδοτούμενου προγράμματος Poseidon Med II, το οποίο αναμένεται να παραδοθεί το 2020. Το SBBT, με χωρητικότητα φορτίου 4.000 m3 LNG (υγροποιημένο φυσικό αέριο ) και 1.000 m3 MDO (πετρέλαιο), θα είναι το πρώτο πλοίο αυτού του καινοτόμου τύπου στην περιοχή της Μεσογείου που θα χρησιμοποιηθεί για ανεφοδιασμό πλοίων στη Βόρειο-Αδριατική θάλασσα.

Ο σχεδιασμός του πλοίου ανατέθηκε στην εταιρεία SENER που διαθέτει πολυετή εμπερεία, από τον εταίρο του Poseidon Med II CMV PANFIDO & C. S.r.l.

Το SBBT αποτελείται από μία πλωτή τύπου σχεδία χωρίς σύστημα πρόωσης (Νon-propelled Pontoon) για τον ανεφοδιασμό LNG και MDO με δύναμη έλξης 3 ναυτικά μίλια και από ένα διπλό ρυμουλκό (Dual Tug) που λειτουργεί ως μονάδα ισχύος με κινητήρα Niigata διπλού καυσίμου (LNG & MDO) με δύναμη έλξης 65 τόνων. Το διπλό ρυμουλκό θα έχει συνολικό μήκος 37 μέτρα και θα συνδέεται με μία μονάδα φορτίου (Cargo Unit) για τον ανεφοδιασμό, με κυρίες διαστάσεις περίπου 86,40 x 26,70 μέτρων.

Ο κ. Γιώργος Πολυχρονίου, Συντονιστής Διευθυντής Δραστηριοτήτων Στρατηγικής, Ανάπτυξης, Διοικητικών & Πληροφορικής της ΔΕΠΑ/ Project Manager του PΜΙΙ, σχολίασε: “Η κατασκευή του καινοτόμου SBΒT πλοίου στον λιμένα της Βενετίας, αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο για το Poseidon Med II. Το πρόγραμμα έχει ήδη θέσει τα θεμέλια για την εδραίωση του ΥΦΑ ως ναυτιλιακού καυσίμου στην Ανατολική Μεσόγειο, με την κατασκευή νέων πλοίων ανεφοδιασμoύ LNG στην ευρύτερη περιοχή».

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.