
Άδοξη κατάληξη φαίνεται να περιμένει την ΑSTRA Airlines η οποία ακύρωσε τις τελευταίες ημέρες όλες τις πτήσεις της ενώ και τα κεντρικά γραφεία της, στο αεροδρόμιο «Μακεδονία», παραμένουν εδώ και δύο μέρες κλειστά. Στο τηλεφωνικό κέντρο της ASTRA δεν απαντά κανένας υπάλληλος, ενώ στην ιστοσελίδα δεν δίνεται πλέον η δυνατότητα για αγορά εισιτηρίων, ακόμα και προς τις επιδοτούμενες άγονες γραμμές που εξυπηρετούσε.
Σύμφωνα με πολυάριθμα δημοσιεύματα, ο ιδιοκτήτης της Astra Airlines φέρεται ότι βρίσκεται σε αναζήτηση επενδυτών και κυρίως χρηματοδοτών που θα καλύψουν τις άμεσες ανάγκες της εταιρείας, η οποία φέρεται να έχει αρκετές ζημίες και χρέη προς προμηθευτές και το ελληνικό δημόσιο.
Η ASTRA Airlines με βάση το αεροδρόμιο «Μακεδονία», απασχολεί πάνω από 100 εργαζόμενους και διαθέτει τέσσερα αεροσκάφη, 1 BAe-146-300 και 3 ΑΤR. H εταιρεία εκτελούσε μέχρι και την προηγούμενη εβδομάδα αρκετές απευθείας τακτικές πτήσεις μεταξύ Θεσσαλονίκης και Χίου, Μυτιλήνης, Σάμου, Λήμνου, Ικαρίας, Ηράκλειου και Κω και από Αθήνα προς και από Χίο, Κοζάνη, Καστοριά και Ικαρία. Ειδικά οι επιδοτούμενες πτήσεις από Αθήνα προς Κοζάνη και Καστοριά έχουν ιδιαίτερη σημασία αφού η εταιρεία είχε την αποκλειστικότητα στην εξυπηρέτησή τους και πλέον δεν υπάρχει καμία απολύτως αεροπορική σύνδεση για το επιβατικό κοινό. Σημαντική αναστάτωση για τις τοπικές αγορές προκαλεί επίσης η διακοπή των απευθείας τακτικών πτήσεων από τη Θεσσαλονίκη προς τη Λήμνο, την Ικαρία, την Κω και τη Σάμο.
Η εταιρεία ιδρύθηκε πριν 11 χρόνια από τους Ιωάννη Ζλατάνη, ιδρυτή της Interaviator Ltd, και Αναστάσιο Ζηρίνη, τ. διευθύνοντα σύμβουλο της Ολυμπιακής Αεροπλοΐας. Η πρώτη πτήση πραγματοποιήθηκε στις 5 Ιουλίου 2008 από τη Θεσσαλονίκη στη Ρόδο και μετέπειτα επικεντρώθηκε κυρίως σε ναυλωμένες πτήσεις και μετέπειτα στην εξυπηρέτηση των επιδοτούμενων αεροπορικών γραμμών της Ελλάδας.
Φωτό: Νίκος Αρβανιτίδης/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού (ΓΕΝ) αντιναύαρχος Δημήτριος Ελευθέριος Κατάρας ΠΝ, επισκέφθηκε, από 7 έως 13 Οκτωβρίου, τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής μετά από…
Ένα δεξαμενόπλοιο που βρισκόταν σε ναυπηγείο της δυτικής Ινδονησίας για επισκευές τυλίχθηκε στις φλόγες σήμερα το πρωί με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους…
Στην τελετή εγκαινίων του νέου Ογκολογικού Κέντρου στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν» παρέστη το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και στη συνέχεια επισκέφτηκε το…
Η Κίνα αποτελεί τον μεγαλύτερο καταναλωτή αργού πετρελαίου διεθνώς. Καθώς ο οικονομικός γίγαντας της Ασίας επιδιώκει να εξασφαλίσει ενεργειακά αποθέματα, αναδύεται η ανάγκη για…
Atlantas Ship Management (ASM), a leading ship management company headquartered in London, operate a fleet of 40+ vessels and expect this to grow to…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για την Wah Kwong Maritime Transport στις διά θαλάσσης μεταφορές χύδην ξηρών φορτίων, μέσα από ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με «άρωμα»…
«Ξεκινώντας με την προμήθεια των νέων οχημάτων που παραλάβαμε σήμερα, ανακοινώνουμε ότι στους επόμενους μήνες το Λιμενικό Σώμα και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής…
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ