
Άδοξη κατάληξη φαίνεται να περιμένει την ΑSTRA Airlines η οποία ακύρωσε τις τελευταίες ημέρες όλες τις πτήσεις της ενώ και τα κεντρικά γραφεία της, στο αεροδρόμιο «Μακεδονία», παραμένουν εδώ και δύο μέρες κλειστά. Στο τηλεφωνικό κέντρο της ASTRA δεν απαντά κανένας υπάλληλος, ενώ στην ιστοσελίδα δεν δίνεται πλέον η δυνατότητα για αγορά εισιτηρίων, ακόμα και προς τις επιδοτούμενες άγονες γραμμές που εξυπηρετούσε.
Σύμφωνα με πολυάριθμα δημοσιεύματα, ο ιδιοκτήτης της Astra Airlines φέρεται ότι βρίσκεται σε αναζήτηση επενδυτών και κυρίως χρηματοδοτών που θα καλύψουν τις άμεσες ανάγκες της εταιρείας, η οποία φέρεται να έχει αρκετές ζημίες και χρέη προς προμηθευτές και το ελληνικό δημόσιο.
Η ASTRA Airlines με βάση το αεροδρόμιο «Μακεδονία», απασχολεί πάνω από 100 εργαζόμενους και διαθέτει τέσσερα αεροσκάφη, 1 BAe-146-300 και 3 ΑΤR. H εταιρεία εκτελούσε μέχρι και την προηγούμενη εβδομάδα αρκετές απευθείας τακτικές πτήσεις μεταξύ Θεσσαλονίκης και Χίου, Μυτιλήνης, Σάμου, Λήμνου, Ικαρίας, Ηράκλειου και Κω και από Αθήνα προς και από Χίο, Κοζάνη, Καστοριά και Ικαρία. Ειδικά οι επιδοτούμενες πτήσεις από Αθήνα προς Κοζάνη και Καστοριά έχουν ιδιαίτερη σημασία αφού η εταιρεία είχε την αποκλειστικότητα στην εξυπηρέτησή τους και πλέον δεν υπάρχει καμία απολύτως αεροπορική σύνδεση για το επιβατικό κοινό. Σημαντική αναστάτωση για τις τοπικές αγορές προκαλεί επίσης η διακοπή των απευθείας τακτικών πτήσεων από τη Θεσσαλονίκη προς τη Λήμνο, την Ικαρία, την Κω και τη Σάμο.
Η εταιρεία ιδρύθηκε πριν 11 χρόνια από τους Ιωάννη Ζλατάνη, ιδρυτή της Interaviator Ltd, και Αναστάσιο Ζηρίνη, τ. διευθύνοντα σύμβουλο της Ολυμπιακής Αεροπλοΐας. Η πρώτη πτήση πραγματοποιήθηκε στις 5 Ιουλίου 2008 από τη Θεσσαλονίκη στη Ρόδο και μετέπειτα επικεντρώθηκε κυρίως σε ναυλωμένες πτήσεις και μετέπειτα στην εξυπηρέτηση των επιδοτούμενων αεροπορικών γραμμών της Ελλάδας.
Φωτό: Νίκος Αρβανιτίδης/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ξεκινούν άμεσα οι μελέτες για την επέκταση του Μετρό και προς τη Δυτική Θεσσαλονίκη, δήλωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά την ομιλία του σε…
Το κλείσιμο των στρατηγικής σημασίας Στενών του Oρμούζ αποτελεί μία από τις επιλογές του Ιράν για να απαντήσει στους εχθρούς του, δήλωσε σήμερα στο…
Ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας κατά 2,3% εφέτος και 2% το 2026 προβλέπει η Έκθεση Νομισματικής Πολιτικής της Τράπεζας της Ελλάδος που κατατέθηκε σήμερα στη…
Σημαντικές απώλειες καταγράφουν οι ναύλοι των δεξαμενόπλοιων που μεταφέρουν ρωσικό πετρέλαιο από τα λιμάνια της Βαλτικής προς την Ινδία. Συγκεκριμένα, βάσει δημοσιεύματος του Reuters,…
Στο πλαίσιο της συνόδου κορυφής «Energy Transition Summit: East Med & Southeast Europe», που διοργανώθηκε από τους Financial Times και την Καθημερινή στις 17…
Η απότομη κλιμάκωση των εντάσεων μεταξύ Ισραήλ και Ιράν κατά τη διάρκεια των τελευταίων ημερών έχει προκαλέσει ισχυρούς τριγμούς στον κλάδο των μεταφορών και…
Το πρόσφατο ταξίδι του containership «MSC Isabella» σηματοδότησε την οριστική λήξη της συμμαχίας «2M» μεταξύ των MSC και Maersk, ενώ ταυτόχρονα εγκαινίασε μια νέα…
Εν μέσω μειωμένου επενδυτικού ενδιαφέροντος σε σχέση με τα προηγούμενα δύο έτη, πρόσφατη έκθεση της Allied σκιαγραφεί τη δραστηριότητα των Ελλήνων πλοιοκτητών στις παραγγελίες…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ