
Άδοξη κατάληξη φαίνεται να περιμένει την ΑSTRA Airlines η οποία ακύρωσε τις τελευταίες ημέρες όλες τις πτήσεις της ενώ και τα κεντρικά γραφεία της, στο αεροδρόμιο «Μακεδονία», παραμένουν εδώ και δύο μέρες κλειστά. Στο τηλεφωνικό κέντρο της ASTRA δεν απαντά κανένας υπάλληλος, ενώ στην ιστοσελίδα δεν δίνεται πλέον η δυνατότητα για αγορά εισιτηρίων, ακόμα και προς τις επιδοτούμενες άγονες γραμμές που εξυπηρετούσε.
Σύμφωνα με πολυάριθμα δημοσιεύματα, ο ιδιοκτήτης της Astra Airlines φέρεται ότι βρίσκεται σε αναζήτηση επενδυτών και κυρίως χρηματοδοτών που θα καλύψουν τις άμεσες ανάγκες της εταιρείας, η οποία φέρεται να έχει αρκετές ζημίες και χρέη προς προμηθευτές και το ελληνικό δημόσιο.
Η ASTRA Airlines με βάση το αεροδρόμιο «Μακεδονία», απασχολεί πάνω από 100 εργαζόμενους και διαθέτει τέσσερα αεροσκάφη, 1 BAe-146-300 και 3 ΑΤR. H εταιρεία εκτελούσε μέχρι και την προηγούμενη εβδομάδα αρκετές απευθείας τακτικές πτήσεις μεταξύ Θεσσαλονίκης και Χίου, Μυτιλήνης, Σάμου, Λήμνου, Ικαρίας, Ηράκλειου και Κω και από Αθήνα προς και από Χίο, Κοζάνη, Καστοριά και Ικαρία. Ειδικά οι επιδοτούμενες πτήσεις από Αθήνα προς Κοζάνη και Καστοριά έχουν ιδιαίτερη σημασία αφού η εταιρεία είχε την αποκλειστικότητα στην εξυπηρέτησή τους και πλέον δεν υπάρχει καμία απολύτως αεροπορική σύνδεση για το επιβατικό κοινό. Σημαντική αναστάτωση για τις τοπικές αγορές προκαλεί επίσης η διακοπή των απευθείας τακτικών πτήσεων από τη Θεσσαλονίκη προς τη Λήμνο, την Ικαρία, την Κω και τη Σάμο.
Η εταιρεία ιδρύθηκε πριν 11 χρόνια από τους Ιωάννη Ζλατάνη, ιδρυτή της Interaviator Ltd, και Αναστάσιο Ζηρίνη, τ. διευθύνοντα σύμβουλο της Ολυμπιακής Αεροπλοΐας. Η πρώτη πτήση πραγματοποιήθηκε στις 5 Ιουλίου 2008 από τη Θεσσαλονίκη στη Ρόδο και μετέπειτα επικεντρώθηκε κυρίως σε ναυλωμένες πτήσεις και μετέπειτα στην εξυπηρέτηση των επιδοτούμενων αεροπορικών γραμμών της Ελλάδας.
Φωτό: Νίκος Αρβανιτίδης/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ