
Η γερμανική εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Hamburg Süd αναμένεται να εισαγάγει ένα τέλος για τα περιβαλλοντικά καύσιμα (Environmental Fuel Fee – EFF) με ισχύ από την 1η Δεκεμβρίου.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της γερμανικής εταιρείας, το εν λόγω τέλος πρόκειται να εφαρμοστεί προκειμένου αυτή να αντισταθμίσει το αυξανόμενο κόστος των ναυτιλιακών καυσίμων που σχετίζονται με το Sulphur Cap 2020.
Μάλιστα, η συγκεκριμένη επιβάρυνση για τους ναυλωτές της Hamburg Süd έχει υπολογιστεί με βάση τη διαφορά της τιμής μεταξύ HSFO και VSFO, η οποία, σύμφωνα με τους υπολογισμούς της γερμανικής εταιρείας, κυμαίνεται στα $193,08/τόνο.
Στον παρακάτω πίνακα αναφέρονται ενδεικτικά κάποια τέλη για ορισμένες τακτικές γραμμές στις οποίες επιχειρεί η Hamburg Süd.
Τέλος, να σημειωθεί ότι, για όλες τις συμφωνίες που έγκεινται στο Bunker Adjustment Factor (BAF) της γερμανικής εταιρείας γραμμών, το ΕFF θα λήξει μετά το πέρας της 31ης Δεκεμβρίου 2019.
Φωτό: Helmut Jungclaus/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Η Κάλυμνος αποτελεί τον κατεξοχήν ναυτότοπο του Νοτιοανατολικού Αιγαίου. Ένα νησί με πλούσια θαλασσινή παράδοση και μεγάλη ιστορία στον χώρο της ναυτοσύνης. Ένας δωρικός…
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ