
Oι μεγάλες ανησυχίες γύρω από την πορεία της παγκόσμιας οικονομίας, σε συνδυασμό με τις κλιμακούμενες διενέξεις ΗΠΑ–Κίνας, είναι πιθανό να «συγκρατήσουν» την τιμή του πετρελαίου στα $55-60/βαρέλι, σημειώνει σημαντικός αριθμός αναλυτών.
Αναμφίβολα, οι πρόσφατες εκτιμήσεις του ΔΝΤ για επιβράδυνση της οικονομικής ανάπτυξης στο 3% το 2019 και η ανάπτυξη κατά 6% της κινεζικής οικονομίας (χαμηλότερος ρυθμός ανάπτυξης από το 1992) κατά το γ΄ τρίμηνο πονοκεφαλιάζουν οικονομολόγους και αναλυτές για ενδεχόμενο εκτροχιασμό της παγκόσμιας οικονομίας.
Στο πλαίσιο αυτό, ο κ. Ole S. Hansen, Head of Commodity Strategy της Saxo Bank, σημειώνει ότι η μειωμένη εγχώρια ζήτηση, σε συνάρτηση με τις εξίσου μειωμένες εξαγωγές της Κίνας, λόγω των εμπορικών διενέξεων με τις ΗΠΑ, αποτελούν τροχοπέδη για την οικονομική ανάπτυξη του Κινεζικού Δράκου. Ο ίδιος προσθέτει ότι τόσο το πετρέλαιο τύπου WTI όσο και το Brent είναι πιθανό να συνεχίσουν να διαπραγματεύονται στα $55/βαρέλι και στα $60/βαρέλι αντίστοιχα.
Υπενθυμίζεται ότι την Παρασκευή 18 Οκτωβρίου το Brent έκλεισε στα $59,42, ενώ το WTI στα $53,78.
Από την άλλη, το υψηλόβαθμο στέλεχος της Saxo Bank σημειώνει ότι οι περικοπές στην προσφορά από τον OPEC+ θα παράσχουν στήριξη στις τιμές. «Η πρόσφατη επίσκεψη Πούτιν στη Μέση Ανατολή ενισχύει τη συνεργασία Ρωσίας και Σαουδικής Αραβίας, η οποία ξεκίνησε το 2017, με στόχο τις περικοπές στην παραγωγή και τη διατήρηση των τιμών πετρελαίου σε υψηλά επίπεδα», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Hansen.
Φωτό: Wei Leung/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ