
Μνημόνιο συνεργασίας για την μεγαλύτερη διείσδυση στην αγορά του LNG υπέγραψαν οι αυστριακές εταιρείες OMV και TAG και η ιταλική Snam.
Η συμφωνία που υπεγράφη από τους επικεφαλής των εταιρειών έχει ως στόχο την από κοινού συνεργασία για την προώθηση της χρήσης LNG στην Αυστρία και την κατασκευή μονάδων υγροποίησης LNG.
Ο CEO της OMV Rainer Seele ανέφερε ότι «αναμένουμε να αυξηθεί η ζήτηση για LNG. Έρευνες δείχνουν ότι τα οχήματα που θα κινούνται με LNG στην Ευρώπη θα φτάσουν τα 280.000 το 2030. Στόχος είναι οι μεταφορές να παράγουν λιγότερες εκπομπές CO2 και για αυτό επενδύουμε στις υποδομές μας και στη διασφάλιση της απαιτούμενης προσφοράς».
Από την μεριά του, ο CEO της ιταλικής Snam Marco Alverà δήλωσε ότι «η συνεργασία μας με τις OMV και TAG στοχεύει στην αύξηση της προσφοράς φυσικού αερίου στην Αυστρία, στηριζόμενοι στην ήδη επιτυχημένη εμπειρία μας. Η Ιταλία κατέχει τον μεγαλύτερο αριθμό διανομέων CNG (πάνω από 1.300) και LNG (πάνω από 50) και η Snam επενδύει στην περαιτέρω ενίσχυση του δικτύου. Το φυσικό αέριο αποτελεί την αμεσότερη λύση στην μείωση της μόλυνσης από CO2 και έχει υψηλές δυναμικές διείσδυσης στις οδικές, σιδηροδρομικές και θαλάσσιες μεταφορές. Επιπλέον, χάρη στο βιομεθάνιο και το bio-LNG σταδιακά θα θεωρείται ως ανανεώσιμο, δείχνοντας το δρόμο για την απανθρακοποίηση των μεταφορών».
Η OMV και η Snam αποτελούν τις κυρίαρχες εταιρείες παραγωγής, διαχείρισης και διάθεσης φυσικού αερίου σε Αυστρία και Ιταλία αντίστοιχα, με θυγατρικές εταιρείες σε χώρες της Κεντρικής Ευρώπης και των Βαλκανίων, ενώ η Snam συμμετέχει και στον ΔΕΣΦΑ.
Φωτό: Abir Sultan/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ