
Μνημόνιο συνεργασίας για την μεγαλύτερη διείσδυση στην αγορά του LNG υπέγραψαν οι αυστριακές εταιρείες OMV και TAG και η ιταλική Snam.
Η συμφωνία που υπεγράφη από τους επικεφαλής των εταιρειών έχει ως στόχο την από κοινού συνεργασία για την προώθηση της χρήσης LNG στην Αυστρία και την κατασκευή μονάδων υγροποίησης LNG.
Ο CEO της OMV Rainer Seele ανέφερε ότι «αναμένουμε να αυξηθεί η ζήτηση για LNG. Έρευνες δείχνουν ότι τα οχήματα που θα κινούνται με LNG στην Ευρώπη θα φτάσουν τα 280.000 το 2030. Στόχος είναι οι μεταφορές να παράγουν λιγότερες εκπομπές CO2 και για αυτό επενδύουμε στις υποδομές μας και στη διασφάλιση της απαιτούμενης προσφοράς».
Από την μεριά του, ο CEO της ιταλικής Snam Marco Alverà δήλωσε ότι «η συνεργασία μας με τις OMV και TAG στοχεύει στην αύξηση της προσφοράς φυσικού αερίου στην Αυστρία, στηριζόμενοι στην ήδη επιτυχημένη εμπειρία μας. Η Ιταλία κατέχει τον μεγαλύτερο αριθμό διανομέων CNG (πάνω από 1.300) και LNG (πάνω από 50) και η Snam επενδύει στην περαιτέρω ενίσχυση του δικτύου. Το φυσικό αέριο αποτελεί την αμεσότερη λύση στην μείωση της μόλυνσης από CO2 και έχει υψηλές δυναμικές διείσδυσης στις οδικές, σιδηροδρομικές και θαλάσσιες μεταφορές. Επιπλέον, χάρη στο βιομεθάνιο και το bio-LNG σταδιακά θα θεωρείται ως ανανεώσιμο, δείχνοντας το δρόμο για την απανθρακοποίηση των μεταφορών».
Η OMV και η Snam αποτελούν τις κυρίαρχες εταιρείες παραγωγής, διαχείρισης και διάθεσης φυσικού αερίου σε Αυστρία και Ιταλία αντίστοιχα, με θυγατρικές εταιρείες σε χώρες της Κεντρικής Ευρώπης και των Βαλκανίων, ενώ η Snam συμμετέχει και στον ΔΕΣΦΑ.
Φωτό: Abir Sultan/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα ακόμη σοβαρό επεισόδιο εκτυλίχθηκε στην Ερυθρά Θάλασσα, 51 ναυτικά μίλια δυτικά της Al Hudaydah. Σύμφωνα με την UKMTO εμπορικό πλοίο δέχθηκε επίθεση από…
Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης ανακοίνωσαν ότι το ελληνόκτητο εμπορικό πλοίο «Magic Seas» που στοχοθέτησαν χθες, βυθίστηκε σήμερα στην Ερυθρά Θάλασσα. Οι αντάρτες ανέλαβαν…
Με ανακοίνωσή της η INTERCARGO καταδικάζει την πρόσφατη ένοπλη επίθεση εναντίον του ελληνόκτητου bulk carrier «Magic Seas» στις ακτές της Υεμένης. Το πλοίο φέρεται…
Η καινοτομία γύρω από τη μεταφορά υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) και συνθετικής μεθανόλης (e-methanol) εισέρχεται σε νέα εποχή, με την παρουσίαση του πρώτου…
Μια πρωτοποριακή τεχνολογία, που επιτρέπει την ανακύκλωση του αερίου BOG (Boil-Off Gas) από πλοία που καταναλώνουν υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) κατά τη διάρκεια της…
Η νέα τεχνολογία τροφοδοσίας καυσίμου αμμωνίας ecoFGSS-FLEX, που αναπτύχθηκε εσωτερικά από την LGE, θέτει νέα πρότυπα στην ασφαλή και αποδοτική χρήση της αμμωνίας ως…
Προ των πυλών βρίσκονται οι νέες αυξήσεις στην παραγωγή πετρελαίου του OPEC+, καθώς τα μέλη του Οργανισμού συμφώνησαν να επιταχύνουν την άρση των περικοπών…
Η Ευρωπαϊκή Ένωση θα μειώσει τις εισαγωγές ουκρανικών σιτηρών και ζάχαρης έως και 80% για να αντιμετωπίσει τις ανησυχίες των αγροτών της, σύμφωνα με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ