
Η ιαπωνική Nippon Yusen Kaisha (ΝΥΚ) έχει βάλει μια παραγγελία για το μεγαλύτερο παγκοσμίως πλοίο μεταφοράς αυτοκινήτων και φορτηγών (PCTC) το οποίο θα κινείται αποκλειστικά με καύσιμο LNG. Η τελετή τοποθέτησης της τρόπιδας του πλοίου πραγματοποιήθηκε στις 20 Σεπτεμβρίου στο ναυπηγείο Shin Kurushima Toyohashi Shipbuilding Co. Ltd., ενώ η ναυπήγηση του πλοίου αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο 2020. Θα πρόκειται για το πρώτο πλοίο PCTC που θα έχει ναυπηγηθεί στην Ιαπωνία και θα χρησιμοποιεί LNG ως κύριο καύσιμο.
Προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί η μείωση της χωρητικότητας σε οχήματα που προκαλείται από την εγκατάσταση των δεξαμενών καυσίμου LNG, εκτός από τη βελτιστοποίηση σημαντικών παραμέτρων όπως το πλάτος του πλοίου, θα εφαρμοστούν ακόμη διάφοροι σχεδιασμοί για τη μεγιστοποίηση του χώρου φόρτωσης οχημάτων και έτσι το πλοίο θα μπορεί να μεταφέρει περίπου 7.000 οχήματα ανά ταξίδι.
Με την υποστήριξη του Υπουργείου Περιβάλλοντος της Ιαπωνίας και του Υπουργείου Χωροταξίας, Μεταφορών και Τουρισμού, στα πλαίσια του προγράμματος για τη μείωση των εκπομπών CO2 χρησιμοποιώντας εναλλακτικά καύσιμα, θα εγκατασταθεί στο πλοίο τεχνολογία για την περαιτέρω μείωση των εκπομπών CO2. Το πλοίο θα είναι περίπου 40% ενεργειακά πιο αποδοτικό (μειώνοντας τις εκπομπές CO2 ανά μονάδα μεταφοράς), υπερβαίνοντας σημαντικά τις απαιτήσεις της Φάσης 3 του EEDI που θα τεθούν σε ισχύ από τον IMO το 2025. Επιπλέον, το πλοίο αναμένεται να μειώσει τις εκπομπές οξειδίου του θείου (SOx) κατά περίπου 99% και των οξειδίων του αζώτου (NOx) κατά 86% περίπου σε σύγκριση με τους συμβατικούς κινητήρες μαζούτ.
Φωτό: Lars_Nissen_Photoart/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Η CMA CGM, πέρα από την επέκταση του στόλου της, ενισχύει την παρουσία της και στον κυβερνοχώρο. Πιο συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία μέσω…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ