
Η σουηδική εταιρεία διαχείρισης πλοίων Marinvest ανακοίνωσε ότι τα πλοία «Mari Jone» και «Mari Boyle» του στόλου της, δύο από τα πρώτα πλοία τα οποία εξοπλίστηκαν με τους κινητήρες διπλού καυσίμου ME-LGI (-Liquid Gas Injection Methanol) της MAN οι οποίοι χρησιμοποιούν μεθανόλη ως καύσιμο, συμπλήρωσαν το καθένα 10.000 ώρες λειτουργίας χρησιμοποιώντας το εν λόγω εναλλακτικό καύσιμο. Επιπλέον, η εταιρεία αναφέρει ότι συνδυαστικά τα πλοία του στόλου της που διαθέτουν τους κινητήρες ME-LGI έχουν ξεπεράσει συνολικά τις 50.000 ώρες λειτουργίας χρησιμοποιώντας μεθανόλη ως καύσιμο.
Τα δύο δεξαμενόπλοια μεταφοράς μεθανόλης επιχειρούν παγκοσμίως για λογαριασμό της Waterfront Shipping, παρέχοντας αδιάκοπη ροή μεθανόλης μεταξύ των τερματικών σταθμών αποθήκευσης και των εγκαταστάσεων των πελατών.
Ο René Sejer Laursen, Sales & Promotion Manager της MAN Energy Solutions ανέφερε: «Όταν εισαγάγαμε τη μεθανόλη ως καύσιμο δίχρονων κινητήρων πλοίων, ένα από τα αρχικά προβλήματα που έπρεπε να αντιμετωπίσουμε ήταν εκείνο της λίπανσης των χιτωνίων λόγω της δυνητικά διαβρωτικής συμπεριφοράς της μεθανόλης. Ωστόσο, η εμπειρία που αποκτήθηκε μετά από 50.000 ώρες συνολικής λειτουργίας εξάλειψε όλα αυτά τα προβλήματα και οι κινητήρες ME-LGI λειτουργούν πλέον ομαλά χωρίς προβλήματα συντήρησης. Στην πραγματικότητα, παρουσιάζουν και μια βελτίωση στην απόδοση των καυσίμων».
Φωτό: MAN Energy Solutions
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Σε βραχώδη σημείο, στην είσοδο του λιμανιού του Βόλου, αμέσως μετά τον κόκκινο φανό, έπεσε από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία, σκάφος του Λιμενικού Σώματος.…

Από το 2026, το λιμάνι του Όσλο θα εισαγάγει οικονομικά κίνητρα για καθαρότερα πλοία. Τα πλοία που λειτουργούν χωρίς εκπομπές ρύπων εντός και εκτός…

Η αμερικανική εταιρεία τεχνητής νοημοσύνης (ΤΝ) OpenAI και αυστραλιανή εταιρεία διαχείρισης κέντρου δεδομένων ανακοίνωσαν σήμερα ότι υπέγραψαν πρωτόκολλο συμφωνίας ύψους δισεκατομμυρίων δολαρίων για να…

Την επέκταση της συνεργασίας τους με την υπογραφή συμβολαίου για την κατασκευή ενός τρίτου, αμιγώς ηλεκτρικού (100% battery-electric), ταχύπλοου ferry ανακοίνωσαν η Incat Tasmania…

Μια νέα νομοθεσία για την ασφάλιση των πλοίων έναντι κινδύνων πολέμου (Act on the War Risk Insurance of Ships ) ενέκρινε ομόφωνα το δανικό…

«Η “Ατζέντα 2030” προβλέπει ένα ισχυρό και σύγχρονο Πολεμικό Ναυτικό. Το πιο ισχυρό και το πιο σύγχρονο Πολεμικό Ναυτικό στη μακραίωνη ελληνική ιστορία. Προβλέπει…

Την επιχειρησιακή της εμβέλεια επεκτείνει δυναμικά η China Eastern Airlines, καθώς, σύμφωνα με την ίδια, εγκαινίασε τη μεγαλύτερη σε απόσταση απευθείας εμπορική πτήση στον…

Η μεγαλύτερη σε μήκος και βαθύτερη υποθαλάσσια οδική σήραγγα στον κόσμο κατασκευάζεται στη Νορβηγία, με σκοπό να μειώσει τον χρόνο ταξιδιού μεταξύ των μεγάλων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ