
Ο Όμιλος Grimaldi δημοσίευσε την Έκθεση Βιωσιμότητας για το 2018, περιγράφοντας τις οικονομικές, περιβαλλοντικές και κοινωνικές επιδόσεις του.
Ο κύκλος εργασιών του Ομίλου ξεπέρασε 3 δις ευρώ, με τα ενοποιημένα κέρδη να φτάνουν τα 212 εκατ. ευρώ. Όσον αφορά τα κόστη λειτουργίας και διάθεσης, αυτά διοχετεύτηκαν κατά 2,1 δις ευρώ σε προμηθευτές, 400 εκατ. ευρώ σε μισθολογικά κόστη, 51 εκατ. ευρώ σε χρηματοοικονομικούς οργανισμούς και 19 εκατ. ευρώ σε φόρους κτλ. Οι αποσβέσεις ανήλθαν σε 279 εκατ. ευρώ.
Ο στόλος που διαχειρίζεται ο όμιλος Grimaldi ανήλθε στο τέλος του 2018 σε 130 πλοία, εκ των οποίων τα 116 βρίσκονται στην κυριότητα της διαχειρίστριας, με μέσο όρο ηλικίας τα 13 έτη, σημαντικά μικρότερος σε σχέση με την υπόλοιπη αγορά. Το βιβλίο παραγγελιών αριθμεί 18 πλοία, τα οποία ναυπηγούνται σε κινεζικά ναυπηγεία, 12 εκ των οποίων ανήκουν στην κατηγορία των υβριδικών ro-ro «Grimaldi Green 5th Generation» (GG5G), με το συνολικό κόστος των παραγγελιών να ξεπερνά το 1 δις δολάρια.
Τα πλοία GG5G θα αποτελέσουν τα πρώτα υβριδικά πλοία αυτής της κατηγορίας, τα οποία θα χρησιμοποιούν ορυκτά καύσιμα εν πλω και ηλεκτρική ενέργεια κατά την παραμονή τους σε λιμάνια, προκειμένου να επιτυγχάνουν την μηδενική εκπομπή αερίων.
Φωτό: Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ