Η Ινδονησία «αψηφά» τον ΙΜΟ

Η Ινδονησία «αψηφά» τον ΙΜΟ

360
Η Ινδονησία «αψηφά» τον ΙΜΟ

Το υπουργείο Μεταφορών της Ινδονησίας επιβεβαίωσε ότι τα υπό ινδονησιακή σημαία πλοία δεν θα εφαρμόσουν τους κανονισμούς του ΙΜΟ για την χρήση καυσίμων με μέγιστη περιεκτικότητα σε θείο 0,5%.

Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, οι ινδονησιακές Αρχές αποφάνθηκαν ότι τα υπό ινδονησιακή σημαία πλοία θα συνεχίσουν και μετά το 2020 να καταναλώνουν καύσιμα με μέγιστη περιεκτικότητα σε θείο 3,5% εφόσον πλέουν στα χωρικά ύδατα της χώρας. Ως κύρια αιτία το υπουργείο επικαλείται το πολύ υψηλό κόστος, που θα σημάνει η μετάβαση αυτή για τη ναυτιλιακή βιομηχανία της χώρας.

Μάλιστα, Ινδονήσιος αξιωματούχος σημείωσε ότι η τιμή των αποθειωμένων καυσίμων για τα πλοία είναι αρκετά υψηλότερη από αυτή των συμβατικών, με αποτέλεσμα να αυξάνονται τα λειτουργικά κόστη για τις εταιρείες. Παράλληλα, δεν έκρυψε την ανησυχία του ότι η αυξημένη τιμή των αποθειωμένων καυσίμων ενδεχομένως μετακυλιθεί στις τιμές των μεταφερόμενων εμπορευμάτων, μία εξέλιξη που θα συνιστά πλήγμα για τους καταναλωτές.

Ο ίδιος προσέθεσε, επίσης, ότι για την Τζακάρτα γνώμονας για τη λήψη σημαντικών αποφάσεων αποτελεί πάντα το εθνικό συμφέρον.

Να σημειωθεί, ωστόσο, ότι τα υπό ινδονησιακή σημαία πλοία, τα οποία εκτελούν πλόες σε διεθνή ύδατα θα πρέπει να συμμορφωθούν στους κανονισμούς της Marpol Annex VI, ενώ και τα υπό ξένη σημαία πλοία, τα οποία θα πλέουν στα χωρικά ύδατα της Ινδονησίας, θα πρέπει και αυτά να συμμορφωθούν στις απαιτήσεις του ΙΜΟ Sulphur Cap 2020.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.