
Ο αγγλικός νηογνώμονας Lloyd’s Register υπέγραψε συμφωνία με έξι κινεζικές εταιρείες (COSCO Shipping LNG Investment (Shanghai) Co., COSCO Shipping Heavy Industry Co., Ltd, Jiangnan Shipyard (Group) Co., Ltd. (JN), Marine Design and Research Institute of China (MARIC), Shanghai Ship and Shipping Research Institute (SSSRI) και China Classification Society (CCS) για τον σχεδιασμό του πρώτου LNG carrier, χωρητικότητας 220.000 κ.μ., το οποίο θα διαθέτει σύστημα συγκράτησης φορτίου με μεμβράνη GTT Mark III.
Στο πλαίσιο της συμφωνίας οι επτά εταιρείες αναμένεται να ανταλλάξουν τεχνογνωσία και εμπειρίες προκειμένου να ορίσουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου LNG carrier. Επίσης ο LR και το CCS αναμένεται να παρέχουν τεχνική υποστήριξη και συμβουλευτικές υπηρεσίες προκειμένου να διασφαλισθεί ότι ο σχεδιασμός του πλοίου θα ανταποκριθεί στους ισχύοντες διεθνείς κανονισμούς και πρότυπα.
Ο κ. Zhu Cangman, Vice-Director, Safety Committee της COSCO Shipping LNG investment (Shanghai) Co., επεσήμανε ότι όσες εταιρείες συμμετέχουν στο συγκεκριμένο project προσδοκούν να «κερδίσουν» μέσω της συνεργασίας τους ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, ενισχύοντας με αυτόν τον τρόπο την ανταγωνιστικότητα της αγοράς του LNG στην Κίνα και όχι μόνο.
Από την μεριά του, ο κ. Zhu Jianzhang, Assistant President της MARIC, τόνισε ότι καθώς η ζήτηση για LGN αυξάνεται διαρκώς τόσο στην Κίνα όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο, η ναυτιλιακή βιομηχανία θα χρειαστεί περισσότερα LNG carriers, ιδίως νεοναυπηγημένα.
Τέλος, ο κ. Hu Keyi, Chief of Global Technology της Jiangnan Shipyard (Group) Co., Ltd., προσέθεσε ότι ο συγκεκριμένος τύπος LNG carrier που σχεδιάζουν οι έξι κινεζικές εταιρείες και ο LR θα υποστηρίξει σημαντικά την ταχεία ανάπτυξη της κινεζικής ζήτησης για LNG.
Φωτό; ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Ιουνίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών Χρονικών…
Σε μια περίοδο έντονου μετασχηματισμού για τη ναυτιλία, όπου οι πρακτικές για περιβαλλοντική βιωσιμότητα επαναπροσδιορίζουν τα δεδομένα μέσω υιοθέτησης νέων τεχνολογιών, η ανάγκη για…
Οι αρχές του Ιράν δεν έκρυψαν τις «σοβαρές αμφιβολίες» τους για την πρόθεση του Ισραήλ να τηρήσει την κατάπαυση του πυρός, σε εφαρμογή από…
Εξ αφορμής της έναρξης ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, η BIMCO προχώρησε σε έκδοση έκθεσης αναφορικά με τις εκτιμώμενες ανακατατάξεις στην αγορά της…
Η Red Sea Gateway Terminal (RSGT) της Σαουδικής Αραβίας ανακοίνωσε τη στρατηγική επέκτασή της σε τερματικούς σταθμούς πολλαπλών χρήσεων (multi-purpose) σε τέσσερις υφιστάμενες στρατηγικές…
Απόφαση-ορόσημο για την ενίσχυση της προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος και των παράκτιων κοινοτήτων έλαβαν πρόσφατα οι Υπουργοί Περιβάλλοντος 15 ευρωπαϊκών κρατών. Στο πλαίσιο συνάντησης…
Πτώση καταγράφουν οι τιμές του πετρελαίου στις αρχές της τρέχουσας εβδομάδας, έπειτα από την κατακόρυφη άνοδο που πυροδότησε πρόσφατα η σύγκρουση Ισραήλ-Ιράν. Σύμφωνα με…
Σαν κεραυνός εν αιθρία «έπεσε» στις 25 Ιουνίου η είδηση ότι η Shell και η BP συμμετείχαν πρόσφατα σε συνομιλίες για συγχώνευση των δραστηριοτήτων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ