
Οι liners φαίνεται να εκφράζουν την συγκρατημένη ανησυχία τους για τις εξελίξεις στον Περσικό Κόλπο. Όπως ανακοίνωσε πρόσφατα η CMA CGM με δεδομένο το τεταμένο κλίμα στη περιοχή και τις ανησυχίες για μια πιθανή σύρραξη, στην οποία να υπάρχει εμπλοκή του Ιράν με άλλα κράτη, αύξησε τα μέτρα ασφαλείας της.
Σημειώνεται ότι πέρυσι η τέταρτη μεγαλύτερη εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, είχε διακόψει την επιχειρηματική της δραστηριότητα στο Ιράν μετά την επιβολή κυρώσεων της Ουάσιγκτον, με τον Rodolphe Saade, CEO της εταιρείας, να σημειώνει ότι πλέον πλοία της εταιρείας θα ξεκινήσουν εκ νέου πλόες στον Κόλπο, αλλά λαμβάνοντας ενισχυμένα μέτρα ασφαλείας.
Προ ολίγων ημερών οι κορυφαίοι της ναυτιλίας γραμμών, όπως A.P. Moller-Maersk, Mediterranean Shipping Co (MSC), CMA CGM και η γερμανική Hapag-Lloyd, ενημέρωσαν τους πελάτες τους ότι αυξάνουν το κόστος μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κατά $36/TEU εξαιτίας των αυξημένων ασφαλίστρων λόγω των πρόσφατων γεγονότων στα Στενά του Ορμούζ.
Τέλος, ο CEO της CMA CGM ανέφερε στο Reuters ότι οι επιδόσεις της εταιρείες του μπορούν να χαρακτηριστούν ως ικανοποιητικές κατά το α΄ τρίμηνο του τρέχοντος έτους, παρά την κρίση στη Μ. Ανατολή και τις εμπορικές διενέξεις ΗΠΑ–Κίνας, με δεδομένο ότι οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 36,9%, αγγίζοντας τα $7,41 δις.
Φωτό; Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα ακόμη σοβαρό επεισόδιο εκτυλίχθηκε στην Ερυθρά Θάλασσα, 51 ναυτικά μίλια δυτικά της Al Hudaydah. Σύμφωνα με την UKMTO εμπορικό πλοίο δέχθηκε επίθεση από…
Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης ανακοίνωσαν ότι το ελληνόκτητο εμπορικό πλοίο «Magic Seas» που στοχοθέτησαν χθες, βυθίστηκε σήμερα στην Ερυθρά Θάλασσα. Οι αντάρτες ανέλαβαν…
Με ανακοίνωσή της η INTERCARGO καταδικάζει την πρόσφατη ένοπλη επίθεση εναντίον του ελληνόκτητου bulk carrier «Magic Seas» στις ακτές της Υεμένης. Το πλοίο φέρεται…
Η καινοτομία γύρω από τη μεταφορά υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) και συνθετικής μεθανόλης (e-methanol) εισέρχεται σε νέα εποχή, με την παρουσίαση του πρώτου…
Μια πρωτοποριακή τεχνολογία, που επιτρέπει την ανακύκλωση του αερίου BOG (Boil-Off Gas) από πλοία που καταναλώνουν υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) κατά τη διάρκεια της…
Η νέα τεχνολογία τροφοδοσίας καυσίμου αμμωνίας ecoFGSS-FLEX, που αναπτύχθηκε εσωτερικά από την LGE, θέτει νέα πρότυπα στην ασφαλή και αποδοτική χρήση της αμμωνίας ως…
Προ των πυλών βρίσκονται οι νέες αυξήσεις στην παραγωγή πετρελαίου του OPEC+, καθώς τα μέλη του Οργανισμού συμφώνησαν να επιταχύνουν την άρση των περικοπών…
Η πρόσφατη υπογραφή μνημονίου συνεργασίας (MOU) μεταξύ της Σιέρα Λεόνε και των εταιρειών Ceca και AG&P συνιστά ορόσημο για την ανάπτυξη των ενεργειακών υποδομών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ