
Η Chevron Marine Lubricants πραγματοποίησε τεχνικό σεμινάριο στις 13 Ιουνίου στο Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας. Το «παρών» στο σεμινάριο έδωσαν πάνω από 100 εκπρόσωποι της ελληνικής ναυτιλιακής βιομηχανίας οι οποίοι ενημερώθηκαν για τις τελευταίες εξελίξεις της MEPC αναφορικά με το Sulphur Cap 2020.
Στο πλαίσιο του τεχνικού σεμιναρίου οι παρευρισκομένοι είχαν την δυνατότητα να ενημερωθούν επίσης με ποιον τρόπο τα Taro Ultra Lubricants της Chevron μπορούν να ανταποκριθούν στις ανάγκες των διαχειριστών πλοίων ενόψει και των διεθνών περιβαλλοντικών κανονισμών, προσφέροντας καλύτερη απόδοση και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής στους κινητήρες των πλοίων τους.
Εναρκτήριες ομιλίες πραγματοποίησαν οι κ.κ. Σωτήρης Μεκλής, Regional Manager Marine-Med & MEA της Chevron και Ian Thurloway, Marine Lubricants Brand & Marketing Manager της Chevron, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους.
Κατά την διάρκεια του τεχνικού σεμιναρίου, η κ. Γεωργία Χαλούλου, Chevron Technical Field Specialist, αναφέρθηκε στις προκλήσεις του 2020 στον τομέα των λιπαντικών, παρουσιάζοντας την σειρά προϊόντων Taro Ultra, ενώ η ομιλία του κ. William Marlin, Operations and Customer Support Manager της Chevron είχε ως θέμα το «OnePort Customer Portal – Moving to the digital age». Στο τεχνικό σεμινάριο της Chevron Marine Lubricants συζητήθηκαν μεταξύ άλλων οι μελλοντικές εξελίξεις αναφορικά με τον σχεδιασμό της προπέλας από τον κ. Rudolf Wettstein, General Manager of Marketing and Application της Winterthur Gas & Diesel Ltd., καθώς και τα βήματα που απαιτούνται για την ομαλή μετάβαση στην νέα πραγματικότητα που θα φέρει στη ναυτιλία το 2020. Επιπλέον ο κ. Βασίλης Κόης, Head of Academy & Technical Service της MAN PrimeServ Hellas αναφέρθηκε στην πρόκληση του 2020 από την οπτική σκοπιά του κατασκευαστή μηχανών για τα πλοία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ