Νέα containerships κατανάλωσης καυσίμου LNG

Νέα containerships κατανάλωσης καυσίμου LNG

113
Νέα containerships κατανάλωσης καυσίμου LNG

Η γαλλική εταιρεία GTT έλαβε μια παραγγελία από το κινεζικό ναυπηγείο Jiangnan Shipyard (Group) Co., Ltd. για το σχεδιασμό των δεξαμενών καυσίμου πέντε νεότευκτων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 15.000 TEUs, τα οποία θα κινούνται με καύσιμο LNG. Τα πλοία θα κατασκευαστούν για λογαριασμό διαχειρίστριας εταιρείας με έδρα σε ευρωπαϊκή χώρα και η παράδοσή τους θα ξεκινήσει από το δεύτερο εξάμηνο του 2021 και θα ολοκληρωθεί το πρώτο εξάμηνο του 2022.

Η GTT πρόκειται να σχεδιάσει τις δεξαμενές καυσίμου LNG χωρητικότητας 14.000 m³ ανά πλοίο, ενώ το σύστημα συγκράτησης φορτίου με μεμβράνη, Mark III Flex, το οποίο αναπτύχθηκε από ίδια εταιρεία, έχει επιλεγεί για τη βελτιστοποίηση του χώρου επιτρέποντας την αξιοποίηση τής μέγιστης δυνατής χωρητικότητας σε φορτίο.

Ο κ. Philippe Berterottière, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της GTT, ανέφερε: «Σε λιγότερο από 18 μήνες μετά την πρώτη παραγγελία για πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που κινούνται με καύσιμο LNG, είμαστε στην ευχάριστη θέση να επιβεβαιώσουμε με τη νέα αυτή παραγγελία το ενδιαφέρον και την αποτελεσματικότητα των λύσεών μας για την αντιμετώπιση των νέων περιβαλλοντικών προκλήσεων του ναυτιλιακού κλάδου».

Φωτό: Pexels/Tom Fisk

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.