
Ανάδοχος παραλαβής των στερεών αποβλήτων πλοίων μετά την ολοκλήρωση του ανοικτού διεθνή ηλεκτρονικού διαγωνισμού, ο οποίος διεξήχθη από το ΔΣ του Οργανισμού Λιμένα Ηρακλείου (ΟΛΗ), αναδείχθηκε η Ένωση Εταιρειών Τεχνική Προστασίας Περιβάλλοντος ΑΕ – Άρση ΑΕ.
Η σχετική σύμβαση υπεγράφη στις 19 Ιουνίου 2019 και στις 20 Ιουνίου εγκαταστάθηκε η μειοδότρια του διαγωνισμού.
Η σύμβαση, η οποία θα έχει ισχύ έως τέσσερα έτη, προβλέπει μείωση ύψους 51% στις τιμές παραλαβής των στερεών αποβλήτων πλοίων με τη Διοίκηση του Λιμένα και τους φορείς της ναυτιλίας να εκτιμούν ότι, η εν λόγω μείωση των τιμών θα επιφέρει σημαντική αύξηση στους κατάπλους και στην παροχή των υπηρεσιών, καθότι ο Λιμένας Ηρακλείου καθίσταται πλέον ανταγωνιστικότερος έναντι άλλων ελληνικών λιμένων.
Σύμφωνα με τον κ. Λάμπρο Μπαθρέλλο, Υπεύθυνο Ευκολιών Υποδοχής Αποβλήτων Πλοίων της Τεχνικής Προστασίας Περιβάλλοντος Α.Ε., εκτιμάται ότι οι ποσότητες των στερεών αποβλήτων των πλοίων θα διπλασιαστούν σε σχέση με την προηγούμενη πενταετία λόγω ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος του ΟΛΗ.
Η Ένωση Εταιρειών Τεχνική Προστασίας Περιβάλλοντος ΑΕ – Άρση ΑΕ στοχεύει σε μελλοντικές επενδύσεις οι οποίες θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη ενός υγιούς διαλιμενικού ανταγωνισμού οι οποίες μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν την ανανέωση του συνόλου του εξοπλισμού συλλογής και μεταφοράς στερεών αποβλήτων πλοίων που προσεγγίζουν τον ΟΛΗ, όπως καινούργιους κάδους και container μικτών απορριμμάτων, container για υλικά ανακύκλωσης και οχήματα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας ως προς τις εκπομπές κατηγορίας EURO V, καθώς και την ανάπτυξη και χρήση μηχανογραφικού συστήματος καταγραφής, ανάλυσης και ελέγχου όλων των παραλαβών και μεταφορών σε πραγματικό χρόνο (real time monitoring).
Οι προβλεπόμενες από τις προδιαγραφές της σύμβασης επενδύσεις είναι άμεσες κι έχουν υλοποιηθεί, καθότι η οριστική κατακύρωση είχε προηγηθεί κάποιους μήνες και είχε γίνει η σχετική προετοιμασία. Οι υπόλοιπες επενδύσεις, που θα προσφέρουν επιπλέον περιβαλλοντικά και τεχνικά πλεονεκτήματα, έχει προγραμματιστεί να ολοκληρωθούν εντός του ερχομένου 3μήνου.
Φωτό: ΕΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Με γοργούς ρυθμούς συνεχίζεται η επέκταση στο orderbook των containerships, το οποίο πλέον έχει ξεπεράσει το φράγμα των 10 εκατ. TEUS. Αξίζει να σημειωθεί…
Οι λιμένες ανά την Ελλάδα εξυπηρετούν καθημερινά τις μεταφορές επιβατών και εμπορευμάτων, συνεισφέροντας σημαντικά στην οικονομία της χώρας. Πρόσφατα δεδομένα της ΕΛΣΤΑΤ αποτυπώνουν την…
Η αυστραλιανή κυβέρνηση ανακοίνωσε χθες 15 Σεπτεμβρίου πως θα επενδύσει 12 δισεκατομμύρια δολάρια Αυστραλίας (6,8 δισεκ. ευρώ) για να εκσυγχρονίσει ένα από τα ναυπηγεία…
Συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ), Arsenio Dominguez, παρουσία του Έλληνα Πρέσβη στο Ηνωμένο Βασίλειο, Γιάννη Τσαούση, πραγματοποίησε στο Λονδίνο…
Τα «φτερά» για την Ινδία ανοίγει η Aegean επεκτείνοντας το δίκτυό της πέρα από την Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή. Από τον Μάρτιο του…
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ