
Η εταιρεία Norsepower Oy Ltd., ο κορυφαίος πάροχος βοηθητικών συστημάτων πρόωσης που χρησιμοποιούν την αιολική ενέργεια και λειτουργούν με χαμηλές απαιτήσεις συντήρησης, ανακοίνωσε ότι τα αποτελέσματα των ανεξάρτητων δοκιμών που πραγματοποιήθηκαν στο πλοίο M/S Viking Grace της Viking Line έδειξαν ότι η τεχνολογία Rotor Sail μπορεί να προσφέρει σημαντική εξοικονόμηση καυσίμων. Συγκεκριμένα, η δυνατότητα μακροπρόθεσμης εξοικονόμησης καύσιμου LNG υπολογίζεται περίπου σε 300 τόνους ετησίως.
Εξετάζοντας μόνο την κατανάλωση καυσίμου κατά την περίοδο μέτρησης, η εξοικονόμηση δεν άμεσα εμφανής. Ωστόσο, όταν οι ειδικές στις αναλύσεις εταιρείες NAPA και ABB εξέτασαν τα δεδομένα, μπόρεσαν να παρατηρήσουν μια εμφανή αλλαγή στην ανάλυση ισχύος πρόωσης του πλοίου Viking Grace, η οποία οφείλεται στο σύστημα Rotor Sail. Το ίδιο συμπέρασμα επιβεβαιώθηκε και με μία άλλη ανάλυση, κατά την οποία μετρήθηκε η ώθηση που παρέχει το σύστημα Rotor Sail και στη συνέχεια μετατράπηκε σε ισχύ πρόωσης. Βάσει των διαφορετικών αναλύσεων, η αναμενόμενη μακροπρόθεσμη μείωση στην κατανάλωση καυσίμων του πλοίου Viking Grace χάρη στο Rotor Sail έχει εξακριβωθεί ότι κυμαίνεται μεταξύ 231 και 315 τόνων σε ετήσια βάση, και ισούται με μια μέση ισχύ πρόωσης μεταξύ 207kW και 282kW.
Οι εταιρείες Viking Line και Norsepower έχουν συμφωνήσει να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν και να βελτιστοποιούν το σύστημα Rotor Sail στο πλοίο M/S Viking Grace, ενώ το εν λόγω σύστημα έχει επίσης εγκατασταθεί στο χωρητικότητας 9,700 DWT Ro-Ro carrier “M/S Estraden” της εταιρείας Bore καθώς και στο χωρητικότητας 110.000 DWT δεξαμενόπλοιο “Maersk Pelican” της Maersk Tankers.
Φωτό: norsepower.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Η διεύθυνση και το δημοσιογραφικό προσωπικό των Ναυτικών Χρονικών και της εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας Isalos.net εύχονται σε όλους τους αναγνώστες τους Χρόνια Πολλά και Καλά…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ