
Η συνεχής ξηρασία καθώς και τα χαμηλά επίπεδα βροχοπτώσεων ώθησαν την Αρχή της Διώρυγας του Παναμά να ανακοινώσει για έκτη φορά εντός του τρέχοντος έτους ένα νέο όριο για το βύθισμα των πλοίων εκείνων που διέρχονται από τα φράγματα της διώρυγας για Neopanamaxes.
Το νέο όριο αφορά μέγιστο επιτρεπόμενο βύθισμα έως και 13,11 μ., το οποίο πρόκειται να τεθεί σε ισχύ από τις 28 Μαΐου 2019.
Το προηγούμενο όριο αφορούσε τα 13,41 μ. και είχε τεθεί σε ισχύ από τις 30 Απριλίου 2019.
Στις αρχές του Ιανουαρίου 2019 η Αρχή της Διώρυγας του Παναμά είχε ανακοινώσει ως μέγιστο επιτρεπόμενο όριο βυθίσματος τα 14,94 μ. για όσα πλοία διέσχιζαν την Διώρυγα, με το όριο εκείνο να τίθεται σε ισχύ στις 11 Φεβρουαρίου. Επιπλέον στα τέλη του περασμένου Ιανουαρίου είχε ανακοινωθεί από την Αρχή ένα νέο όριο βυθίσματος της τάξης των 14,63 μ., με ισχύ από τις 27 Φεβρουαρίου, ενώ στα μέσα του περασμένου Φεβρουαρίου ανακοινώθηκε ως νέο μέγιστο επιτρεπόμενο βύθισμα τα 14,33 μ.
Αναφορικά με τα πλοία που διασχίζουν τις δεξαμενές της διώρυγας για Panamaxes, το όριο τίθεται στα 11,73 μ.
Η Αρχή της Διώρυγας του Παναμά επεσήμανε ότι μετά τις 28 Μαΐου η διέλευση άπό την διώρυγα των πλοίων εκείνων με βύθισμα μεγαλύτερο από το μέγιστο επιτρεπόμενο θα εξαρτάται από την στάθμη των υδάτων στην λίμνη Gatun. Εφόσον η στάθμη των υδάτων είναι χαμηλή τότε τα πλοία θα υποχρεώνονται να εκφορτώσουν φορτίο ή να τροποποιήσουν τη διαγωγή τους.
Φωτό: pancanal.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Ιουνίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών Χρονικών…
Σε μια περίοδο έντονου μετασχηματισμού για τη ναυτιλία, όπου οι πρακτικές για περιβαλλοντική βιωσιμότητα επαναπροσδιορίζουν τα δεδομένα μέσω υιοθέτησης νέων τεχνολογιών, η ανάγκη για…
Οι αρχές του Ιράν δεν έκρυψαν τις «σοβαρές αμφιβολίες» τους για την πρόθεση του Ισραήλ να τηρήσει την κατάπαυση του πυρός, σε εφαρμογή από…
Εξ αφορμής της έναρξης ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, η BIMCO προχώρησε σε έκδοση έκθεσης αναφορικά με τις εκτιμώμενες ανακατατάξεις στην αγορά της…
Η Red Sea Gateway Terminal (RSGT) της Σαουδικής Αραβίας ανακοίνωσε τη στρατηγική επέκτασή της σε τερματικούς σταθμούς πολλαπλών χρήσεων (multi-purpose) σε τέσσερις υφιστάμενες στρατηγικές…
Απόφαση-ορόσημο για την ενίσχυση της προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος και των παράκτιων κοινοτήτων έλαβαν πρόσφατα οι Υπουργοί Περιβάλλοντος 15 ευρωπαϊκών κρατών. Στο πλαίσιο συνάντησης…
Πτώση καταγράφουν οι τιμές του πετρελαίου στις αρχές της τρέχουσας εβδομάδας, έπειτα από την κατακόρυφη άνοδο που πυροδότησε πρόσφατα η σύγκρουση Ισραήλ-Ιράν. Σύμφωνα με…
Σαν κεραυνός εν αιθρία «έπεσε» στις 25 Ιουνίου η είδηση ότι η Shell και η BP συμμετείχαν πρόσφατα σε συνομιλίες για συγχώνευση των δραστηριοτήτων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ