Διώρυγα Παναμά: Ένα νέο όριο βυθίσματος στα πλοία

Διώρυγα Παναμά: Ένα νέο όριο βυθίσματος στα πλοία

828
Διώρυγα Παναμά: Ένα νέο όριο βυθίσματος στα πλοία

Η συνεχής ξηρασία καθώς και τα χαμηλά επίπεδα βροχοπτώσεων ώθησαν την Αρχή της Διώρυγας του Παναμά να ανακοινώσει για έκτη φορά εντός του τρέχοντος έτους ένα νέο όριο για το βύθισμα των πλοίων εκείνων που διέρχονται από τα φράγματα της διώρυγας για Neopanamaxes.

Το νέο όριο αφορά μέγιστο επιτρεπόμενο βύθισμα έως και 13,11 μ., το οποίο πρόκειται να τεθεί σε ισχύ από τις 28 Μαΐου 2019.

Το προηγούμενο όριο αφορούσε τα 13,41 μ. και είχε τεθεί σε ισχύ από τις 30 Απριλίου 2019.

Στις αρχές του Ιανουαρίου 2019 η Αρχή της Διώρυγας του Παναμά είχε ανακοινώσει ως μέγιστο επιτρεπόμενο όριο βυθίσματος τα 14,94 μ. για όσα πλοία διέσχιζαν την Διώρυγα, με το όριο εκείνο να τίθεται σε ισχύ στις 11 Φεβρουαρίου. Επιπλέον στα τέλη του περασμένου Ιανουαρίου είχε ανακοινωθεί από την Αρχή ένα νέο όριο βυθίσματος της τάξης των 14,63 μ., με ισχύ από τις 27 Φεβρουαρίου, ενώ στα μέσα του περασμένου Φεβρουαρίου ανακοινώθηκε ως νέο μέγιστο επιτρεπόμενο βύθισμα τα 14,33 μ.

Αναφορικά με τα πλοία που διασχίζουν τις δεξαμενές της διώρυγας για Panamaxes, το όριο τίθεται στα 11,73 μ.

Η Αρχή της Διώρυγας του Παναμά επεσήμανε ότι μετά τις 28 Μαΐου η διέλευση άπό την διώρυγα των πλοίων εκείνων με βύθισμα μεγαλύτερο από το μέγιστο επιτρεπόμενο θα εξαρτάται από την στάθμη των υδάτων στην λίμνη Gatun. Εφόσον η στάθμη των υδάτων είναι χαμηλή τότε τα πλοία θα υποχρεώνονται να εκφορτώσουν φορτίο ή να τροποποιήσουν τη διαγωγή τους.

Φωτό: pancanal.com

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.