Προς μια ευρύτερη υιοθέτηση του LNG ως εναλλακτικού ναυτιλιακού καυσίμου

Προς μια ευρύτερη υιοθέτηση του LNG ως εναλλακτικού ναυτιλιακού καυσίμου

124
Προς μια ευρύτερη υιοθέτηση του LNG ως εναλλακτικού ναυτιλιακού καυσίμου

Με μια τελετή που πραγματοποιήθηκε στο Damen Yichang Shipyard στην Κίνα στις 18 Μαρτίου 2019, σηματοδοτήθηκε η έναρξη της ναυπήγησης του πρώτου από μια σειρά πλοίων ανεφοδιασμού καύσιμου LNG, τα οποία προορίζονται για την εσθονική εταιρεία Eesti Gaas. Το χωρητικότητας 6.000 m³ πλοίο μαζί με τα μελλοντικά αδελφά του πλοία αναμένεται να επιταχύνουν την ευρύτερη υιοθέτηση του LNG ως ένα καθαρότερο εναλλακτικό καύσιμο στη βορειοανατολική περιοχή της Βαλτικής Θάλασσας παρέχοντας για πρώτη φορά μια αποδοτική υπηρεσία ship-to-ship διανομής καυσίμων. Το έργο συγχρηματοδοτείται από την ΕΕ μέσω του προγράμματος CEF Transport.

Steel cutting ceremony at Damen Yichang Shipyard_lowres

Το μήκους 100 μέτρων LGC 6000 LNG πλοίο, έχει σχεδιαστεί για να πληροί τις απαιτήσεις της κατηγορίας ICE class 1A και θα μπορεί να επιχειρεί όλο τον χρόνο στον Κόλπο της Φινλανδίας και στη βόρεια Βαλτική θάλασσα. Θα διαθέτει ένα σύστημα πρόωσης διπλού καυσίμου για τη διαχείριση του εξατμιζόμενου αερίου καυσίμου (boil-off gas) σε συνδυασμό με ένα καυστήρα αερίου και θα είναι φιλικό προς το περιβάλλον.

Το πλοίο θα ναυλωθεί για μακροχρόνια περίοδο στην Infortar AS, μητρική εταιρεία της Eesti Gaas. Από το 2016 η Eesti Gaas έχει επεκτείνει τις δυνατότητές της στο κομμάτι της μεταφοράς και του ανεφοδιασμού LNG, υπογράφοντας μακροχρόνιες συμβάσεις προμήθειας LNG με ναυτιλιακές εταιρείες και βιομηχανικούς καταναλωτές. Με την πάροδο του χρόνου, καθώς επιταχύνεται η υιοθέτηση του LNG ως καυσίμου πλοίων, αναμένεται να τεθούν σε λειτουργία και άλλα πλοία κατηγορίας LGC 6000 LNG.

Φωτό: Damen

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.