
Η CMA CGM υπέγραψε πρόσφατα συμφωνία με την China State Shipbuilding Corporation (CSSC), παρουσία του Γάλλου προέδρου Εμανουέλ Μακρόν και του προέδρου της Κίνας, Xi Jinping, για τη ναυπήγηση δέκα πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Η συμφωνία μεταξύ της γαλλικής εταιρείας μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και των κινεζικών ναυπηγείων προβλέπει τη ναυπήγηση δέκα φιλικών προς το περιβάλλον containerships, εκ των οποίων τα πέντε θα έχουν τη δυνατότητα να καταναλώνουν ως καύσιμο LNG, ενώ στα υπόλοιπα πέντε θα τοποθετηθούν υβριδικά scrubbers.
Τα δέκα νέα πλοία της CMA CGM, χωρητικότητας 15.000 TEUs, θα έχουν μήκος 366 μ., έκαστο, ενώ αναμένεται να είναι έτοιμα προς παραλαβή το 2021, αντικαταθιστώντας δέκα άλλα πλοία της εταιρείας τα οποία πραγματοποιούν τακτικές γραμμές μεταξύ Ασίας- Μεσογείου.
Ο κ. Rodolphe Saadé, πρόεδρος και CEO της CMA CGM Group, επεσήμανε ότι μέσω της στρατηγικής συνεργασίας με την CSSC, ο γαλλικός όμιλος ενισχύει περαιτέρω το ενδιαφέρον του προς την χρήση του LNG ως ναυτιλιακού καυσίμου, ενδυναμώνοντας την δέσμευσή του προς την προστασία του περιβάλλοντος μέσω της ενεργειακής μετάβασης της παγκόσμιας ναυτιλιακής βιομηχανίας.
Να σημειωθεί ότι τον Νοέμβριο του 2017 η CMA CGM είχε ανακοινώσει τη ναυπήγηση εννέα πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, χωρητικότητας 22.000 TEUs έκαστο, τα οποία θα καταναλώνουν ως καύσιμο LNG, αποτελώντας σύμφωνα με την ίδια, την πρώτη ναυτιλιακή στον κόσμο που είχε επιλέξει τότε το LNG ως πηγή πρόωσης για τα πλοία αντίστοιχου μεγέθους.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εκτός Ρωσίας φαίνεται να ωθούν το ρωσικό πετρέλαιο οι αυξανόμενες ουκρανικές επιθέσεις στα διυλιστήρια της χώρας, οι οποίες καθιστούν αναγκαστική την εκτροπή των φορτίων…
Σε μια σαφή επίδειξη εμπιστοσύνης προς την αγορά της Αφρικής, ο παγκόσμιος κολοσσός logistics, DHL Group, ανακοίνωσε ένα επενδυτικό πλάνο που υπερβαίνει τα 300…
Ένα επενδυτικό πλάνο-μαμούθ εξήγγειλε πρόσφατα η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία της Νότιας Κορέας. Ειδικότερα, σύμφωνα με ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η HMM έχει τοποθετήσει…
Η αναβολή του IMO Net-Zero Framework έφερε στην επιφάνεια τη διχογνωμία που επικρατούσε εντός των κύκλων της ναυτιλιακής βιομηχανίας αναφορικά με το εν λόγω…
Τα Ναυπηγεία της ΟΝΕΧ στη Σύρο επισκέφθηκε το Σάββατο 18/10/2025 ο Υπουργός Ανάπτυξης κ. Τάκης Θεοδωρικάκος, όπου τον υποδέχθηκε ο Γενικός Διευθυντής, κ. Γιάννης…
Αεροσκάφος μεταφοράς φορτίου που εκτελούσε πτήση από το Ντουμπάι βγήκε από τον διάδρομο κατά την προσγείωσή του στο διεθνές αεροδρόμιο του Χονγκ Κονγκ και…
Σε ισχυρό μομέντουμ εξακολουθούν να βρίσκονται τα VLCCs, καθώς η αυξημένη «όρεξη» της Κίνας για πετρέλαιο και η περιορισμένη προσφορά πλοίων συγκροτούν ευνοϊκά θεμελιώδη…
Ανεξάρτητα από τις έντονες προσπάθειες για μια καθαρή ενεργειακή μετάβαση σε παγκόσμιο επίπεδο μέσω των ΑΠΕ, η χρήση θερμικού άνθρακα ‒και κατ’ επέκταση η…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ