
Προσάραξε στα ανοιχτά της Άνδρου, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, το δεξαμενόπλοιο «Αγ. Γεώργιος Ι».
Συγκεκριμένα, το δεξαμενόπλοιο προσάραξε κοντά στην βραχονησίδα Ρόσα της Άνδρου τις πρώτες πρωινές ώρες σήμερα.
Το πλοίο είναι έμφορτο με 455,46 κυβικά μέτρα βενζίνη και 428,29 κυβικά μέτρα diesel oil και το πλήρωμά του αποτελείται από οκτώ μέλη, ενώ στο πλοίο υπάρχουν και δύο επιβάτες.
Το εν λόγω πλοίο είχε αποπλεύσει από την Άνδρο με προορισμό το λιμένα της Σκύρου
Με μέριμνα του Κέντρου Επιχειρήσεων του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής, άμεσα απέπλευσαν προς παροχή συνδρομής πέντε περιπολικά σκάφη Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., στελέχη της Μονάδας Υποβρυχίων Αποστολών (ΜΥΑ) Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., αεροσκάφος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ, καθώς επίσης και το Ρ/Κ “ΑΠΟΛΛΩΝ” Ν.Π. 11999.
Προληπτικά έχουν τοποθετηθεί δύο αντιρρυπαντικά φράγματα προς αποφυγή τυχόν θαλάσσιας ρύπανσης, ενώ από τα στελέχη της Μονάδας Υποβρυχίων Αποστολών του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ, που διενήργησαν υποθαλάσσιο έλεγχο στα ύφαλα του πλοίου διαπιστώθηκε ρήγμα ύψους 15 εκατοστών περίπου και μήκους 4 εκατοστών στην αριστερή πλευρά της πλώρης.
Στο σημείο παραμένουν τρία περιπολικά σκάφη Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., στελέχη της Μονάδας Υποβρυχίων Αποστολών και το Ρ/Κ “ΑΠΟΛΛΩΝ” Ν.Π. 11999.
Από το περιστατικό δεν αναφέρθηκε τραυματισμός, ούτε έχει παρατηρηθεί μέχρι στιγμής θαλάσσια ρύπανση ενώ από το Λιμεναρχείο Άνδρου που διενεργεί την προανάκριση, απαγορεύτηκε ο απόπλους του Δ/Ξ «Αγ. Γεώργιος Ι» μέχρι την επιθεώρησή του από τον παρακολουθούντα εξ΄ ολοκλήρου το πλοίο αναγνωρισμένο οργανισμό και προσκόμισης σχετικού βεβαιωτικού διατήρησης αξιοπλοΐας.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ/Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
Φωτό αρχείου: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ